Про кафедру

У відповідності до вимог часу та згідно із загальними процесами реформування освіти, а також враховуючи значний незадоволений попит на фахівців нової генерації на економічному факультеті у 2006 році було створено кафедру маркетингу. Сьогодні кафедра є важливою структурною одиницею економічного факультету, яка динамічно розвивається. У 2014 році кафедра отримала назву «Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку».

Від часу створення кафедру очолює доктор економічних наук, професор Буднікевич Ірина Михайлівна,  фахівець з проблем маркетингу, інновацій та розвитку територій. На кафедрі працює 15 осіб, з них мають науковий ступінь докторів наук, професорів – 1 , докторів наук, доцентів,  – 2, к.е.н., кандидатів економічних наук, доцентів – 4, кандидатів економічних наук – 7, аспірантів без ступеня – 2. Частка науково-педагогічних працівників з науковими ступенями та вченими званнями складає 90 % від професорсько-викладацького складу кафедри.

На кафедрі діє наукова школа з економічного напряму під керівництвом д.е.н., проф. Буднікевич І.М. Протягом 2010-2023 рр. на кафедрі було захищено кандидатські дисертації Іларіоновою Н.М., Крупенною І.А., Венгером Є.І, Філіпчук Н.В., Бабух І.Б., Хохуляк О.О, Вардеваняном В.А., Гавриш І.І., Тафій Н.Г., Романюк Н.В., Гончар В.І.  Захищено 2 докторські дисертації – Кифяк О.В., Зрибнєва І.П. Також впродовж 2025-2026 р. планується захист ще 2 кандидатських дисертацій.

Кафедрою маркетингу, інновацій та регіонального розвитку забезпечується понад 40 навчальних дисциплін, які викладаються найкращими науковцями та представниками бізнесу. Підготовка студентів, що здійснюється кафедрою, максимально відповідає вимогам сучасної економіки України, процес навчання відбувається з використанням сучасних методів та підходів, мультимедійних та інформаційних технологій та на основі інтерактивного спілкування між викладачем та студентами. Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку має спеціалізовану комп’ютерну лабораторію, де проводяться практичні та лабораторні заняття з дисциплін фахового спрямування.

Ефективному проведенню навчально-методичного процесу сприяє постійне поповнення науково-методичного фонду бібліотеки спеціальною літературою.  Для підвищення ефективності отримання і користування  інформацією введена в експлуатацію електронна бібліотека, яка передбачає можливість методичного та наукового забезпечення навчального процесу на електронних носіях.

Кафедрою спільно з Департаментом освіти і науки Чернівецької ОДА ініційовано проведення та затверджено положення про Регіональний конкурс реклами «Maxi SMART – не відкладай життя на завтра!».

Викладачі кафедри залучені до реалізації соціального проекту Чернівецької міської ради «Професії майбутнього», в рамках якого читається курс лекцій, проводяться презентації, готується ток-шоу.

Проведено  науково-практичний SMM-форум для мотивованих студентів 1-6 курсів спеціальності «Маркетинг» спільно зі стейкхолдерами, власниками SMM-агентств, професіоналами в сегменті SMM‑маркетингу: Інна Ковіка (засновниця та керівник @dexter.smm), Меліса Садик (керівник діджитал-агенства @krasa.agency), Яна Двірничук (власниця G•Bar Chernivtsi). Тема Форуму – маркетинг в соціальних мережах. Робоча група по організації SMM-форуму включала викладачів та студентів: доц. каф. Зрибнєвої І.П., студентів Павлюка А. (375-2гр.), Дузяк К. (475-2), Верхоляк А. (275-1 гр.). Секції форуму включили три напрямки: «Як створювати комерційне фото та вести акаунти в Instagram правильно», «Як швидко та якісно опанувати SMM професії та знайти першого клієнта», «Як розвивати особистий бренд в Instagram та через нього просувати власний бізнес». Був проведений воркшоп по технології фотографування для соціальних мереж студентами кафедри А.Павлюком та К.Дузяк. Спікери детально розповідати про роботу блогерів, особистий бренд та як через нього можна просувати власний бізнес, про організацію  роботи SMM-агенства, про якісн контент.

Кафедра тісно співпрацює (укладені угоди про співпрацю) з Чернівецьким Центром розвитку місцевого самоврядування,  «Агенцією розвитку громад Буковини», Чернівецькою міською та обласною радами, ТОВ «ОЗЗІ КОРП», АТ «Креді Агріколь Банк», ТОВ «Автоподіум», ПП «Західна маркетингова компанія», ДП «М’ясо Буковини», ЦТП «Барви Світу», компанія МТА (Мультимедія), Чернівецькою міською та обласною радами, ТОВ «ОЗЗІ КОРП», АТ «Креді Агріколь Банк», ТОВ «Автоподіум», ПП «Західна маркетингова компанія», ЦТП «Барви Світу» та іншими організаціями і підприємствами та іншими організаціями і підприємствами. Результатами співпраці є укладання договорів про проходження практики студентами, проведення зустрічей та лекцій на професійні теми, комунікації студентів з майбутніми роботодавцями, обговорення освітніх програм, навчальних планів та спеціалізованих курсів, які забезпечують маркетологам потрібні компетенції.

Налагоджене постійне довгострокове співробітництво з Українською асоціацією маркетингу (завідувач та провідні доценти кафедри є її діючими членами), а також Громадською організацією «Буковинська спілка маркетологів» (БСМ) для сприяння розвиткові різних аспектів ринкових відносин в Чернівецькій області шляхом пропаганди ідей маркетингу та захисту законних соціальних, економічних творчих, вікових та інших спільних інтересів своїх членів.

К.е.н. Вардеванян В.А. брав участь у популярній передачі радіостанції «Буковина» – «Інформаційний сніданок», присвяченій Дню рекламіста,  де обговорювалися сучасні проблеми та цікаві питання, які турбують буковинців, зокрема, особливості та професійні тонкощі організації рекламного ринку; прийняв участь в програмі «Добрий ранок, Буковино» РК «Буковина», де презентував ініційований кафедрою Фестиваль міських легенд. Доцент І.Г. Черданцева виступала на телеканалі ТВА де обговорювалася тема «Рівень життя та споживчий чернівчан», на радіостанції «Буковина» з проблем функціонування торговельних мереж, торговельного маркетингу, акцій тощо. Професор І.М. Буднікевич неодноразово брала участь у  ефірі радіостанції «Буковина». У 2020 році асист. Клипач А.Я. виступав у прямому ефірі «Інформаційного сніданку» UA: Радіо Буковини на тему маркетингових прийомів у ресторанному бізнесі. Вардан Вардеванян дав інтерв’ю Павлу Монахову (Pavlo Monakhov) у прямому ефір на тему «Про рекламу в Чернівцях».  Професор Буднікевич Ірина прийняла участь у прямому ефірі з Павлом Монахов (Pavlo Monakhov) «Рро привабливість міста Чернівці» (Проект Департаменту розвитку Чернівецької міської ради та Інформаційного агентства «АСС»).

Завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету ЧНУ професор Ірина Буднікевич та доцент кафедри Інга Крупенна були запрошені та прийняли участь у роботі XXV Економічний форум «У бік стійкої Європи. Стратегії майбутнього» 2015, 2016, 2018 рр. у м.Криниця-Здруй, Польща. У роботі Форуму приймають участь лідери бізнесу, політики, громадських організацій всього світу.

Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку долучається до процесів просування територіальних громад Буковини. 23 листопада у Червоній залі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відбувся Форум регіонального розвитку «Буковина: територія успіху». Організатори заходу: Чернівецька обласна державна адміністрація, Південно-Західний хаб Програми «U-Lead з Європою», Чернівецький підрозділ Центру розвитку місцевого самоврядування, кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету ЧНУ та інші організації та представництва.

Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку є активним організатором та учасником загально університетських, факультетських та кафедральних заходів

Викладачі разом зі студентами презентували міський інноваційний проект «Чернівці – оаза дивини», конкурс на кращий бренд «Наша цяцька», проекти «Школа виживання споживача», «Сімейний бізнес Буковини».  Усі проекти були розроблені на науковій основі та спрямовані на розвиток і просування міста на внутрішні та зовнішні ринки, на підвищення інноваційності міського середовища, на залучення широкого кола громадськості до створення нових візуальних символів і образів міста для підвищення рівня їх пізнаваності, формування позитивного сприйняття громадськістю, туристами, інвесторами, підвищення популярності територій в інформаційному просторі, створення асоціацій, пов’язаних з Буковиною, забезпечення запам’ятовування образу міста через зміст символіки, доповнення і модернізації сайту www.calendar.cv.ua, популяризацію традицій буковинського підприємництва, сімейного бізнесу.

На кафедрі створений та працює студентський науковий гурток «Лабораторія реклами та дизайну», (науковий керівник  к.е.н., асист. Вардеваняна В.А.), який відвідує 18 студентів. Учасники гуртка підготували проект «Theatrum» і представили його на ХІІІ Міжнародний конкурс студентських маркетингових PR-проектів та стартапів «Золотий компас», який проходив на базі Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, м. Харків, фінал відбувся 18 квітня 2019 року. Студенти 5 курсу Зайчук Юрій та Белінський Юрій отримали Дипломом за ІІ місце у секції «START UP».

Також працює науково-практичний гурток «Студія «Event marketing», який відвідує 30 студентів (науковий керівник  к.е.н., асист. Бабух І.Б.). для висвітлення інформації про івенти кафедри створено та модерується сторінка в Інстаграм  @marketing.chnu

Протягом 2019/2020 н. р. проводилися event-студії: event-студія «Luxury маркетинг або Маркетинг понтів» https://www.instagram.com/p/BvhpHmeHijX/, «Fashion marketing або Маркетинг моди» https://www.instagram.com/p/B2097ylotKp/, «АвтоМаркетинг», майстер-клас від компанії МТА, тренінг зі SWOT-аналізу з генеральним директором «OZZY» Олександром Баранником, семінар на тему «Смарт-сіті та технології просування територій», коуч проведений директором з розвитку  компанії «AuxBridge» (Ізраїль) Олексієм Любецьким, коуч від головного лікаря Чернівецької обласної психіатричної лікарні Левицької Анжели, присвячений психо-неврологічним процесам, пов’язаним із залежністю від шопінгу, коуч від Дмитра Лукенчука «OZZY».

У січні 2020 року було проведено Зимовий табір маркетологів на біз комплексу «Георг парк», де в якості спікерів виступили провідні бізнесмени регіону (керівник косметологічного центру Naturel @naturelcenter Оксаною Єсипчук, генерального директора групи компаній МТА Оксана Філіпова, директор Брендингового агентства Wizart, Директором туристичного агентства «Барви світу», Комерційний директор РА АСС, Директор з маркетингу компанії Дон Густаво, власник компанії OZZY Дмитро Лукенчук та Генеральний директор Олександр Баранник, Головний редактор інтернет-видання Олександ Білоус).

Були проведені зустрічі студентів та викладачів зі стейкхолдерами. За спеціалізацією «Маркетинг у готельному, ресторанному та туристичному бізнесі» був проведений Круглий стіл з керівниками та власниками закладів індустрії гостинності Чернівецької області, представники місцевого самоврядування, науковці: Андрій Брязкало – директор ГТК «Буковина», голова «Асоціації готельєрів міста Чернівці», Іван Гуцуляк – генеральний директор ГРК «Георг Парк», Марина Кирилюк – директор ПП «Західна маркетингова компанія», Маріанна Мельник – адмінкеруюча ГРК «Rivoli», Наталя Шалімова – ТА «Калімера», Жанна Савчук – директор ТА «Логос 2001», Анжела Горенчук – заступник голови ГО «Асоціація працівників туристичної сфери «Туристична Буковина», директор ПП ТО Агора-Тур, Ірина Ковальова – засновник бренду «Еко-Хостел «Coin», Інга Крупенна – ЦТП «Барви світу», Ксенія Затинайченко – директор відділу маркетингу «Ozzy», Андрій Клипач – власник піцерії «Дон Густаво».

Для обговорення наповнення ОП «Маркетинг» та коригування навчальних програм курсів була організована зустріч з представниками регіонального бізнесу – Дмитро Лукенчук, Олександр Баранник (мережа фаст-фуд «OZZY»), Марина Кирилюк (директор «Західна маркетингова компанія»), Олексій Валовий («Світ матраців»), Сергій Рогов (компанія АСС), Андрій Кондратьєв  («Золоті сторінки Буковини», «АВК-стенд») в офісі компанії «OZZY».

Був проведений воркшоп студентів та викладачів кафедри маркетингу економічного факультету ЧНУ та фахівців компанії МТА – Мультимедіа «50 відтінків маркетолога майбутнього».

13/10/20 проведена зустріч із провідним спеціалістом Глобальної маркетингової компанії GFK Андрієм Свірським щодо компетенції сучасного маркетолога, які вимагає GFK.

23/10/20 проведена зустріч з Директором Агенції індустріального маркетингу стосовно компетенцій маркетологів в нових умовах.

Викладачі кафедри відвідували брендингове агентство «WixArt» з метою підвищення кваліфікації та вдосконалення методики викладання фахових дисциплін.

Продовжується проект «Запрошені лектори: студентам від випускників» в раках якого у 2020 році були проведені наступні зустрічі:

21/04/20 – Дмитро Лукенчук «бізнес в умовах карантину та які маркетингові заходи зараз краще працюють в такій ситуації»

25/04/20 –  Кирилюк Марина – власниця Західної Макетингової компанії «Зміни в системі маркетингу та явище «Новий Маркетинг»

30/04/20 – Клипач Андрій Директор з маркетингу та співвласник Дон густаво «Каранти – можливості»

7/05/20 – Адвокати, спеціалісти у галузі корпоративного права Максим Станкевич та Ірина Сторожук Лекція «Маркетинг та Право».

14/05/20 – Черданцева Ірина Геннадіївна та Клипач Андрій Ярославович поспілкуються на тему «Маркетингу та виклики коронокризи»

20/05/20 – лекція від Іннни Ковіка «КАРАНТИННИЙ SMM» Директора Dexter agency».

20 травня 2020 року – лекція від Виконавчого директора , Yoki та «П‘яте підземелля» Олександра Баранника  «Карантинні кейси».

21/09/20 – директор Західної маркетингової компанії Кирилюк Марина на тему «Моделювання поведінки споживачів»

22/09/20  – Виконавчий директор OZZY, YOKI та П’яте підземелля на тему «Маркетингова адаптація закладів харчування під час карантину»

24/09/20  – Генеральний директор ТОВ «Автоподіум» Гуляк Віталій та Генеральний директор ТОВ «Карпати-Автоцентр»

28/09/20 – Директор Чернівецького відділення ОТР-банк на тему «Банківський маркетинг»

6/10/2020 – Єва Висоцька засновниця @copywriting_academy_ та студії копірайтингу Vysotska Studio.

13/10/20 – Зустріч із провідним спеціалістом GFK Андрієм Свірським «Маркетингові дослідження GFK в умовах пандемії: Рітейл аудит панель непродовольчих товарів».

21/10/20 – був запланований Воркшоп на тему «Маркетинг продукту» у офісі компанії «Мультимедіа». Перенесено до закінчення карантину.

У 2019 році кафедрою був організований та проведений І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з маркетингових дисциплін з підведенням результатів. Безушко Чіпріан, студент 3 курсу спеціальності «Маркетинг» увійшов в п’ятірку кращих маркетологів України серед учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади, яка проходила на базі Одеського національного політехнічного університету та отримав Грамоту за вміння логічно мислити проявлене при виконанні завдань.

Студенти кафедри регулярно приймають участь у студентській науковій конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

Баранюк Д. студентка 5 курсу була учасницею Міжнародної наукової конференції «International Scientific Conference Digital and Innovative Economy : Processes, Strategies, Technologies», яка проходила 25 січня 2019 року у м. Кельце (Польща).

Студенти брали участь у міжнародних наукових конференціях з публікацією тез доповідей у співавторстві з викладачами кафедри.

50 волонтерів – студентів кафедри Маркетингу були запрошені в якості волонтерів на форумі WBF.

Кафедра спільно з Чернівецьким підрозділом Центру розвитку місцевого самоврядування провела обласний конкурс студентських робіт «Брендування територіальних громад Буковини». Під час проведення конкурсу студентами були проведені дослідження та експедиції до ОТГ, на основі яких розроблялися концепції та візуалізація брендів ОТГ. Окремі конкурсні роботи були відзначені та отримали нагороди, також  отримана пропозиція представити презентацію розробників бренду Сокирянської ОТГ на засіданні міської ради. 18 жовтня 2018 року в Чернівецькому Центрі розвитку місцевого самоврядування в рамках засідання круглого столу під назвою «Біржа вакансій» відбулося нагородження наступних конкурсних робіт – бренд Конятинської ОТГ (розробники Паукова Анастасія та Мельник Анастасія – 3 курс), бренд Волоківської ОТГ (розробники Ротар Артур, Баранюк Діана та Галайчук Владислав – 4 курс), бренд Сокирянської ОТГ (розробники Мельник Тетяна та Мусійчук Ірина – 4 курс та Сварчевський Жан – 5 курс), бренд Мамаївської ОТГ (розробник Деренівська Христина бакалавр з маркетингу, випускниця 2018 р.). http://mmix.cv.ua/uncategorized/ronkurs-studentskyh-robit-brenduvannya-terytorialnyh-gromad-bukovyny.

Кафедрою був започаткований Фестиваль Міських Легенд “Страшні історії сучасних Чернівців”.

Студенти кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету ЧНУ здобули перемогу у номінації «Соціальна друкована реклама» та стали бронзовими призерами у номінації «Друкована комерційна реклама» на VІІІ Буковинському студентському фестивалі реклами. Керівник проектів асистент маркетингу, інновацій та регіонального розвитку к.е.н. Вардеванян Вардан Альбертович. http://mmix.cv.ua/portfolio/konkursni-roboty/viii-bukovynskyj-studentskyj-festyval-reklamy

Випускні кваліфікаційні робіти студентів Апакіци Юліана-Іллі «Маркетингова діяльність у закладах охорони здоров’я» та Мендришори Аліни «Франчайзинг як технологія масштабування ритейлу» були представлені на ІІІ Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», який проходив на базі Хмельницького національного університету у квітні 2019 року: Диплом ІІ ступеня – студент 6 курсу Апакіца Ю.-І.Г., Диплом ІІІ ступеня – студентка 6 курсу Мендришора А.Ю. (науковий керівник д.е.н., проф. Буднікевич І.М.).  https://drive.google.com/open?id=0BwJdBFTkpaDgN1ZxVmZ3Y2hZZ2Y5RS1jdklhSVNIX0cwZ0Rv

Студенти прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» імені Ігоря Ткаченка,  25-26 травня 2018 року на базі ДВНЗ «Київський національний економічний університет» імені Вадима Гетьмана та  Громадської організації «Українська Асоціація маркетингу» (студенти Баранюк Д., Корабліна Д., Ротар А., Бастраков Д.).  Грамота «За внесок у розвиток муніципального маркетингу в Україні та любов до рідних Чернівців» (Наук. кер. проф. Буднікевич І.М.) https://drive.google.com/open?id=1QbOaarEqKVwScngZnZ4RXM_qEHx9JM-f

Диплом ІІІ ступеня у Всеукраїнському студентському професійному творчому конкурсі проєктів «Територіальний розвиток громад в Україні», студенти  Баранюк Д. С., Бастраков Д.А.  Проект: Напрямки реалізації технологій маркетингу дестинацій в програмах просування туристичної привабливості територіальних громад. Лист МОН від 29.10.2019 № 22.1/10-4066 https://www.mnau.edu.ua/olimp-ta-konk/kon-gromadi/

Студенти прийняли участь у IV Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», на базі Хмельницького національного університету, квітень 2020 р.: Диплом ІІI ступеня – студент 5 курсу Подільчук О.С. (наук. кер. проф. Буднікевич І.М.), Диплом ІІI ступеня – студент 6 курсу Костинюк О.В. (наук. кер. доц. Черданцева І.Г.). https://drive.google.com/drive/u/4/folders/1AM4y1I9RHHTQ9W7KWVr6P3Oxavx7xd6X

Всеукраїнський конкурс науково-дослідних робіт «Молодь опановує маркетинг» імені І. Ткаченка, м. Київ, 25.05.2018 – 1 конкурсна робота  Мельник Т. (371 гр.) (1-е місце) (наук. керівник Вардеванян В.А.) – Режим доступу: https://drive.google.com/open?id=1BfEog11gDxcwWOqbFXFTsZfGLLHxo1HZ

Проект «Рекламна концепція «Капацил»» (номінація «Рекламний полігон»). Мироник Владислав, Косташ Олесь, Паукова Настя 1 курс спец. «Маркетинг», Овсеєнко Євген 2 курс спец. «Маркетинг», Савюк Олена 4 курс спец. «Маркетинг», Закосович Сергій 6 курс спец. «Маркетинг» ЧНУ ім.. Юрія Федьковича – Рекламна концепція «Капацил» // 12-й Український студентський фестиваль реклами, м. Київ, 2016 р. – Номінація «Рекламний полігон» (3 МІСЦЕ) (всеукраїнський рівень) – Режим доступу: https://drive.google.com/open?id=1zH-UyNsnhVXHXce3j3jOn69wVdSn0VEC

Дармограй Н., Тарнавська М., Баранник Є., Крилюк О. (571 та 471 гр.). «Класика очима молоді» / Творчий конкурс ІХ Національного фестивалю соціальної реклами / Номінація «Соціальна відеореклама»/ Номінація «PR-проект» – Київ – 21.02.2016. (Шортліст) – Керівник: Вардеванян В.

Проект «Theatrum» виборов Дипломом за ІІ місце у секції «START UP» на ХІІІ Міжнародний конкурс студентських маркетингових PR-проектів та стартапів «Золотий компас», який проходив на базі Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, м. Харків, фінал відбувся 18 квітня 2019 року. Студенти 5 курсу Зайчук Юрій та Белінський Юрій. Керівник Вардеванян В.А.

Студенти кафедри Гуцуляк А.Д., Піцул К.П., Гресько І.Р. були учасниками ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з інтелектуальної власності, яка проходила НТУ «ХПІ». Завідувач кафедри отримала Подяку за активну участь в організації та проведенні олімпіади та навчально-наукову і просвітницьку діяльність. Студенти кафедри брали участь у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт за спеціальністю 051 «Економіка» (науковий керівник – проф. І.М.Буднікевич, отримала подяку за участь в організації проведення), який проводив Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського.

Команда студентів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом к. е. н.  В.А. Вардеваняна брала участь у Міжнародному креативному рекламному турнірі «Рекламний  Полігон (зима, 2018)», який проводила Спілка рекламістів України, Київський національний торговельно-економічний університет та Міжнародний професійний журнал «Маркетинг і реклама», захід відбувався 27.02.-28.02.2018 року у м. Києві.

Колектив кафедри отримав подяку за участь і високу підготовку студентів-маркетологів у Міжнародному конкурсі для студентів і школярів «Реклама-фест», який проходив у грудні 2017 року на базі Одеського національного університету, м. Одеса.

Щороку студенти кафедри відвідують міжнародну туристичну виставку UITT, професійну виставку маркетингу та реклами REX,

25 жовтня 2018 року в рамках Дня маркетингу на економічному факультеті Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича було започатковано акцію «День пішохода» під гаслом «Іду на економ» за підтримки «Кровля Центр», мережі «Мультимедіа», Інформаційного агентства АСС. 23 квітня 2019 року на економічному факультеті ЧНУ, за ініціативи кафедри маркетингу знову було проведено День пішохода. У 2020 році через пандемію перенесено на закінчення карантину та початок оф-лайн занять.

Започатковано традиційний турнір по боулінгу на кубок завідувача кафедри маркетингу до Дня маркетингу. В рамках святкування Дня маркетингу щороку проводиться велика кількість майстер-класів, тренінгів, коучів.

Щороку проводиться Новорічний корпоратив кафедри спільно студентами та викладачами. Обов’язково в програму входить презентація курсів, зйомка рекламних роликів. 

В рамках профорієнтаційної роботи знято серію професійних промороликів. https://www.instagram.com/p/BztRFCnooMm/

Розроблені рекламні банери https://www.instagram.com/p/B0A9Fslo1RD/

У 2020 році для студентів було організовано фідбек у форматі прямих ефірів в Інстаграм з ректором ЧНУ Романом Петришиним, деканом економічного факультету Русланом білоскурським, з завідувачем кафедри Іриною Буднікевич, з викладачами Іриною Черданцевою, Євгеном Вегером, Андрієм Клипачем, Варданом Вардеваняном, Богданом Сторощуком. Студенти отримали відповіді на питання які стосувалися навчання, життя, перспектив, функціонування реального бізнесу. 

 

.

Department of Marketing, Innovation and Regional Development

In accordance with time and according to the general process of educational reform and given the significant unmet demand for a new generation of experts at the Economics Faculty in 2006 was created the department of marketing. Today the Department is an important building block of economic faculty, which is developing dynamically. In 2014 the department called “Department of Marketing, Innovation and Regional Development”.

Since the creation of the department it is headed by Doctor of Economic Sciences, Professor Irina Budnikevych, known in the region and beyond expert on issues of marketing, innovation and development areas. The department has 11 people, among them – 1 professor, doctor of economic sciences, 8 candidates, of which 6 have the rank of associate professor.

The Department of  Marketing, Innovation and Regional Development provided more than 40 academic disciplines taught best scientists and business representatives. The students carried out by the Department, meets the most modern economy of Ukraine, the learning process is the use of modern methods and approaches, media and information technology-based and interactive communication between teacher and students. Department of Marketing, Innovation and Regional Development has specialized computer laboratories where practical and laboratory training professional direction.

The efficient implementation of educational and methodical process contributes to the constant updating of scientific and methodological special library fund literature. To improve the efficiency of obtaining and using information put into operation an electronic library, which provides for the scientific and methodological support of educational process on electronic media.

The department not only provides theoretical knowledge but also directs its efforts to acquire practical skills to work effectively in the real economy. To this end signed a number of cooperation agreements with other academic and industrial institutions of  Ukraine to pass training and manufacturing practices, particularly  “Western marketing company”, “Chernivtsi Chemical Plant”, “Trembita”, “Meat of Bukovina”, “Impulse”, “Bohlen Company”, “Techno”, “Kolos”, “Supermarket” Bastrakov A.A., the city council, Chernivtsi regional state administration, “Adventis”, etc. Professional development of teachers is in the form of internships at other departments of leading universities, research institutions of same profile, marketing and business profile companies.

Наукові семінари кафедри 2020-2021 н.р

Методичні семінари кафедри 2020-2021 н.р

Протоколи засідань кафедри 2020-2021 н.пр.

Протокол №1 від 27 серпня 2020 року 

Протокол №2 від 22 вересня 2020 року 

Протокол №3 від 27 жовтня 2020 року

Протокол №4 від 26 листопада 2020 року

Протокол №5 від 5 грудня 2020 року

Протокол №6 від 23 грудня 2020 року

Протокол №7 від 25 січня року

Протокол №8 від 23 лютого 2021 року

Контакта інформація

58012, Україна, м. Чернівці, вул.Кафедральна 2

14 корпус, 1-й поверх 3а аудиторія

+38 (0372) 559882

marketing@chnu.edu.ua

Наша адреса

Demo

У вас є запитання?