Презентація курсу “Історія маркетингу та маркетингова культура”
Презентуємо для ознайомлення курс “Історія маркетингу та маркетингова культура” для вибору студентами 1 курсу для вивчення у другому семестрі. Читає курс д.е.н., професор Ірина Михайлівна Буднікевич, асистент, к.е.н. Гавриш Ірина Іванівна!
Маркетинг як наука формувався на основі вивчення та систематизації новаторських методів реального бізнесу. У той же час вчені-маркетологи часто розробляють нові дослідницькі методи або теорії, які згодом приймаються практиками. Таким чином, розвиток теорії маркетингу впливає на маркетингову практику і навпаки.
Вивчимо історію маркетингу та реклами, розглянемо маркетингові кейси провідних компаній, вивчимо особливості маркетингу різних країн, виконаємо цікаві завдання із самомаркетингу, ознайомимося з початкми Маркетингової культури!
Презентацію та Силабус можна завантажити тут:
Презентація
Силабус: