21 Лис2022
Всесвітній день шопінгу, який придумали маркетологи і якого з нетерпінням чекають шопоголіки усього світу.
11.11 – Всесвітній день шопінгу, який придумали маркетологи і якого з нетерпінням чекають шопоголіки усього світу. Звичайно, що кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку не могла лишити цей день без професійної уваги.
Студенти 2 курсу підготували цікаві презентації про поведінкові особливості різних вікових аудиторій, яку пояснює теорія поколінь – X, Y, Z та Альфа. Покоління Альфа – це діти, народжені після 2010 року це діти покоління Z (кому зараз до 30), покоління Y (до 45), це внуки та правнуки покоління X (люди, старші 50 років). Кожне покоління має особливу споживчу поведінку, власні критерії вибору одягу, авто, музики, одягу, форматів здобуття освіти та подорожей, має власне відношення до володіння нерухомістю.
«Альфи» це покоління покупців післязавтрашнього дня, вони з’явилися на світ разом з iPad та Instagram, про них як споживачів ще майже нічого не відомо, зате усі знають їх мам.
Зети – це ми, ті хто народився у 1995-2010 рр з «гаджетами в руках» і сприймають онлайн-середовище як нормальне життя. Сьогодні це покоління виходить на ринок праці зі своїми цінностями та принципами. Ви все про них знаєте, адже це ВИ! Головне, пам’ятайте, що характеристики сформували ті, про кого поговоримо нижче!
«Ігреки», «Міленіали», перше онлайн покоління – це не тільки молодість у велюрових костюмах, кроп-топах, бедровках, фанатів Брітні Спірс, Гаррі Потера, репу, хіп-хоп, r&b, це ті, у кого зараз гроші, хто сьогодні складає вагому частину цільових аудиторій маркетингу, хто готовий платити за якість!
«Ікси», це ті хто пережив буремні 90-ті, перші відчули смак свободи, хто слухав надзвичайно класну музику та одягався в ті луки, які сьогодні є в усіх вінтажних колекціях модних брендів. Це справжня знахідка для маркетологів, адже вони є найбільш лояльними прихильниками брендів, мають і готові витрачати гроші на покупки, які мають максимальне цінність.
«Бебі-бумери», наші дідусі та бабусі, до яких класичні західні характеристики даного покоління прикласти практично неможливо. Але саме вони збудували наші будинки, дитячі садки, школи, саме вони вивчили наших батьків, допомагали їм морально і матеріально, і навіть сьогодні підтримують їх. А зі своєї невеликої пенсії відкладають нам на Айфон.
Студенти 4 курсу провели аналіз маркетплейсів та топ-акцій: «Чесний розбір». Дали об’єктивну характеристику маркетплейсам, порівняли аудиторію, додаткові послуги, акції, порівняли акційну ціну із динамікою зміни ціни на товар в доакційний період.
Доцент Наталія Філіпчук в інтерактивному спілкуванні пояснила магію цифри 11.11.2022, просканувала нервові закінчення, які стимулюють нас до покупки. Запрошений гість з обласної психіатричної лікарні лікар-психіатр Валерія Кобевко пояснив природу захворювання на «шопоголізм» і в черговий раз, звірив нас, що маркетологи до цього не мають відношення, що це захисна, компенсаторна функція, яка часто формується в дитинстві. Професор Ірина Буднікевич описала цікаві кейси з нейромаркетингу, які формуються на основі теорії поколінь