Все про бізнес в онлайні: маркетологи розпочинають і… перемагають!
1 квітня студенти кафедри маркетингу інновацій та регіонального розвитку отримали море інсайтів на інтенсиві з практики digital-маркетингу від яскравого спікера, експерта в сфері e-commerce Руслана Осики (@__decart__, @firini.ua, @axen.ua, @shoeson.cv). Про теми, результати, інсайти читайте далі.
Про нові зустрічі читайте на нашій сторінці в Instagram @marketing.chnu
Говорили про те, з чого починати бізнес в онлайні, тестування ніш, важливість вдалого оферу, масштабування, SMM, контент, ну і, звичайно, про плюси і мінуси основних каналів трафіку, таргетинг, конверсії, вартість клієнта та блогерів. Особливий фокус був зосереджений на важливості якісної комунікації з потенційними клієнтами та специфіці генерації трафіку з невеликим рекламним бюджетом. Спікер, у своїй легкій та веселій манері, з радістю допоміг кільком студентам провести розбір їх онлайн-проектів, інстамагазинів, надихнувши попутно інших слухачів розпочинати втілювати свої ідеї прямо тут і вже.
Значну кількість часу Руслан Осика приділив аналізу успішних кейсів зі свого бізнесу, у жартівливій формі згадував про всі прикрощі та курйозні ситуації, які зустрічалися за роки роботи. Через шалений інтерес та ажіотаж навколо тематики зустрічі, студенти майже годину не відпускали запрошеного експерта, задаючи безліч актуальних питань.
Завдяки запалу та енергетиці спікера, студенти отримали велику порцію наснаги та концентрату практичного досвіду у сфері e-commerce та digital-маркетингу для реалізації своїх ідей.