Соціальні медіа: що, як, чому, для чого і, головне, ЗА ЩО???
Коротко про тих, кого ми всі знаємо: огляд соціальних медіа. на кого рівнятися, кого скопіювати, з ким не мати справу. Ви думаєте, що це вирішуєте Ви????
Щодня користувачі YouTube проводять мільярд годин за переглядом відео.
Користувачі відеохостингу YouTube щодня проводять мільярд годин за переглядом відеороликів, йдеться в офіційному блозі компанії.
За словами віце-президент з технологічних питань Крістоса Гудроу (Cristos Goodrow), кілька років тому у YouTube вирішили оцінювати популярність сервісу не за кількістю, а тривалістю переглядів відео.
YouTube вдалося досягнути таких показників завдяки виходу на мобільні платформи через додаток і впровадженню повноцінних субтитрів, завдяки чому користувачі можуть дивитися ролики без звуку, пише Engadget. На початку лютого загальна кількість роликів з автоматичними субтитрами на YouTube перевищила мільярд.
Напередодні у YouTube заявили, що в наступному році компанія відмовиться від 30-секундних рекламних роликів, які запускаються автоматично перед показом відео. Представники сервісу шукатимуть більш привабливі для користувачів і рекламодавців формати.
Нагадаємо, YouTube придумав, як довше утримувати користувачів на платформі, додавши нову mobile-friendly функцію End Screens.
Як повідомлялося раніше, чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор.
Аудиторія Instagram сягнула 700 мільйонів
Щомісячна аудиторія Instagram сягнула 700 млн користувачів. За чотири місяці їхнє число виросло на 100 мільйонів, про це пише видання TechCrunch.
За останні два роки аудиторія сервісу виросла більш ніж у два рази. Представники компанії стверджують, що Instagram показав найвищі темпи приросту за всю історію проекту. Минулий звіт показав, що за півроку 2016 року аудиторія зросла на 100 мільйонів. Основними чинниками для зростання аудиторії стали: розвиток розділу з публікаціями Stories, прямі трансляції і можливість видаляти підписників та вимикати коментарі.
Тепер аудиторія Instagram вдвічі перевищує кількість користувачів Twitter (328 мільйонів за підсумками першої чверті 2017 року). Тільки Instagram Stories використовують більше 200 мільйонів осіб, що більше аудиторії сервісу Snapchat (161 мільйон), що від самого початку популяризував формат «історій».
Нагадаємо, що у лютому Instagram запустив «каруселі» для показу до 10 фото і відео в одній публікації.
Google запровадив нейронний переклад для української мови
Google Translate відтепер використовуватиме «нейронний переклад» для перекладу між українською і англійською мовами. Завдяки цьому, як повідомляє офіційний блог компанії, переклад став більш точним і простим для розуміння.
Завдяки технології нейронного машинного перекладу програма перекладає цілі речення, в той час, коли раніше це були окремі фрази або частини речення. Нейронний переклад дозволить реченням звучати ближче до людської мови.
Google Translate автоматично оновиться в додатках іOS і Android, на translate.google.com.ua і через Пошук Google. Незабаром він також стане доступним для автоматичного перекладу сторінок в Chrome.
Нагадаємо, що раніше Google навчив нейромережі відновлювати фотографії за уявними деталями.
Facebook дозволив всім сторінкам публікувати платний контент
Facebook розширив доступ до публікації спонсорованого контенту для всіх сторінок мережі. Повідомляє видання Marketing Land.
Раніше право на публікацію спонсорованого контенту мали тільки власники підтверджених сторінок і профілів. Завдяки оновленню політики розміщення брендованого контенту, такі пости відтепер будуть позначатися як «оплачені». Додатково Facebook дозволив використовувати логотипи, водяні знаки і графічні оверлеї портягом всього відео. Раніше використання даних атрибутів дозволялось лише протягом перших трьох секунд ролика.
Порушники правил будуть отримувати сповіщення про необхідність внесення змін до відео, але видалятися матеріали не будуть. Натомість, мережа просто приховає їх до моменту внесення необхідних змін.
Twitter змінює правила спілкування
Сервіс мікроблогів Twitter запустив новий інструмент для боротьби з тролінгом в соцмережі. Екаунти користувачів, які порушили правила поведінки, будуть тимчасово заблоковані – на час блокування їхні публікації будуть видимі лише підписникам.
У BuzzFeed повідомили, що заблоковані користувачі Twitter отримали від соцмережі лист, в якому йшлося про політику створення безпечного інтернет-середовища, якої дотримується компанія, а також наводились пояснення, чому їхні екаунти були заблоковані. Користувачі припускають, що тимчасові обмеження вводяться за використання ненормативної або образливої лексики. Вони також припустили, що функція працює автоматично, але офіційних підтверджень цьому немає.
На початку року в Twitter повідомили про запуск нових інструментів для боротьби з негативними коментарями, в тому числі, з тролінгом. Про тимчасове блокування екаунтів не йшлося, втім, повідомлялось, що заблоковані тролі більше не зможуть створювати нові екаунти, у відповідь на пошукові запити відображатимуться «безпечніші результати», повідомлення образливого змісту будуть приховуватися.
Нагадаємо, восени 2016-го Twitter дозволив блокувати образливі публікації за ключовими словами, хештегами та емодзі.
Також Twitter відтепер не рахуватиме ім’я користувача, якому ви будете відповідати, в загальній кількості символів твіту. @Username буде винесено окремо, за рахунок чого користувач може використати всі 140 символів для написання самого повідомлення. Про це повідомляє видання Adweek.
Ліміт у 140 символів для Twitter лишається незмінним, проте мережа продовжує розширяти можливості для того, аби вмістити в цей ліміт якомога більше. Останнє оновлення стосується відповідей у Twitter, в рамках яких імена користувачів більше на рахуватимуться в загальному ліміті. Нова версія додатку доступна для веб-версії, iOS та Android починаючи від вчора.
Відтпер відповіді виглядатимуть наступним чином:
Коли ви відповідатимете, поле з іменами тих, кому ви відповідаєте, буде розташовуватись згори, над текстом твіта. Це означатиме, що для відповіді будуть доступні всі 140 символів. Якщо натиснути на поле «у відповідь», можна побачити, кому ви відповідаєте, та контролювати цей список, додаючи, або видаляючи інших користувачів. В той же час, читаючи переписку, можна бачити сам текст, не відволікаючись на імена учасників.
Завантажити