GARTNER НАЗВАЛА КЛЮЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕКЛАМІ І DIGITAL-МАРКЕТИНГУ
Аналітична компанія Gartner опублікувала чергову редакцію свого графіка зрілості технологій в рекламі і digital-маркетингу (Hype Cycle for Digital Marketing and Advertising), графічно представляє стадії, через які проходить технологічне нововведення в ході свого розвитку.
Аналітична компанія Gartner опублікувала чергову редакцію свого графіка зрілості технологій в рекламі і digital-маркетингу (Hype Cycle for Digital Marketing and Advertising), графічно представляє стадії, через які проходить технологічне нововведення в ході свого розвитку. У версії 2016 року додали три технології, які активно впроваджуються в інтернет-середовищі – блокування реклами, предиктивна B2B маркетингова аналітика (Predictive B2B Marketing Analytics) і мобільний гаманець.
У поняття Ad Blocker увійшли всі інструменти і програмне забезпечення для видалення або фільтрації онлайн-контенту, ідентифікованого як реклама.
За оцінками PageFair і Adobe доходи від блокування реклами зростуть з $ 5,8 млрд в 2014 році до $ 20,3 млрд в 2016 році, що складе близько 12,5% обсягу світового ринку інтернет-реклами.
Сегмент «B2B маркетингової аналітики» (B2B Marketing Analytics) в Gartner включає в себе SaaS-додатки, побудовані на даних аналітики і машинної обробки. У предиктивної маркетингової аналітики великий потенціал використання для збільшення швидкості росту доходів, поліпшення середнього розміру угоди і прискорення циклу продажів. Підвищення ставок при роботі з торговими представниками через прямі і непрямі канали з вибірковим пропозицією акцій, пільг і знижок – області, де цей напрямок теж приносить свої плоди. Зараз провідними постачальниками інструментів в цьому сегменті є 6sense, Datanyze, EverString, Infer, InsideSales.com, Lattice Engines, Leadspace, Mintigo, Radius і SalesPredict, відзначається в звіті.
Персоналізація продовжує бути проблемою для більшості маркетологів. Робота в цьому напрямку входить в число трьох найважливіших завдань, що стоять перед багатоканальними маркетологами відповідно до доповіді Gartner 2015 року Multichannel Marketing Survey. Дослідження показало, що маркетологи борються з нездатністю досягти аудиторії в потрібний час, використовуючи передові технології (29%). При цьому професіоналам буває важко визначити, які канали краще вибрати для своєї аудиторії (29%), і як краще адаптувати креатив і контент для кожного каналу (24%). Існують і проблеми пошуку, стандартизації та збору даних для сегментації аудиторії (21%). Всі ці області є найважливішими складовими персоналізації.
На основі даних маркетингового дослідження Gartner 2015 року виявлено, що респонденти сектора B2B витрачають на маркетингову аналітику більше, ніж маркетологи B2C – 45% проти 26%.
Прогнозування сегментації і формування попиту швидко набирає обертів, підживлює розвитком напрямку АВМ (account-based marketing, управління ключовими клієнтами).
Дослідники виділили чотири ключові рушійні сили, які в майбутньому стануть основою області маркетингу даних:
- зближення маркетингових (MARTECH) і рекламних технологій (Adtech)
- методи маркетингу, які передбачають управління подіями в режимі реального часу
- персоналізація
- використання контекстних підказок
Нагадаємо, що розроблений Gartner в 1995 році метод дослідження Hype Cycle є кривою життєвого циклу технології. Результати виглядають як графік, де показані стадії, через які проходить технологічне нововведення в ході свого становлення:
- «Запуск технології» – запуск проекту та його впровадження
- «Пік завищених очікувань» – завищені очікування на тлі успіху в суспільстві
- «Нижня точка розчарування» – виявляються слабкі місця технології, розвиток проекту гальмується
- «Схил освіти» – етап доопрацювання проекту, іноді зі значними змінами
- «Плато продуктивності» – технологія отримує визнання в суспільстві і починає розвиватися. Стабільність перебування на цій позиції залежить від популярності інструменту на ринку
І нарешті, дев’ять технологій були в цьому році видалені з звіту. Це Mobile Advertising, Digital Commerce Marketing, Automatic Content Recognition (ACR), Social TV, Gamification, Sharing Economy, Neurobusiness, Privacy Management Tools і Lead Management. У Gartner пояснили, що не дивлячись на видалення зі звіту, значення цифровий комерції для маркетологів зросла і є однією з провідних областей маркетингових інвестицій в технології. Однак при цьому в доповіді говориться, що цифрова комерція має на увазі під собою не одну дискретну систему, платформу або прикладне програмне забезпечення, а стратегію використання комплексу з відразу декількох технологій.
детальніше: http://adindex.ru/news/tendencies/2016/11/15/156055.phtml
Джерело: За матеріалами http://adindex.ru/
Автор: Софія Морозова