18 Чер2021
Маркетологи ЧНУ призери ІІІ Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS». Краща з 388 робіт!
У нас знову успіх! Студенти кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку отримали диплом ІІ ступеня ІІІ Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS» за перемогу у номінації #мандруйзалізницею. У команді прцювали студенти третього курсу: Федорак Андрій 375-2 @andrewfedorak Ціхоцька Вікторія 375-1 @viktoria_tsikhotska Під керівництвом Вардеваняна Вардана Альбертовича та Буднікевич Ірини Михайлівни.
Цього року за конкурсні нагороди у 14 номінаціях боролося 388 робіт з різних куточків України. У Конкурс було також залучено представників різних країн (США, Франції, Німеччини, Естонії, Болгарії, Сербії).
Наші студенти-маркетологи успішно представили роботу в номінації «#мандруйзалізницею» від Укрзалізниці.
Команда створила проект під назвою «Особливий маршрут», де використала один з найсильніших тригерів рекламного повідомлення – це кохання, який точно відчув або побачив кожен.
В рамках формату міжнародного конкурсу був створений пост для соц.мережі Facebook, де був відтворений фірмовий стиль компанії, створено унікальний текст оголошення, логотип укрзалізниці з серцем, карту України з маршрутом у вигляді серця, а також ситуативний девіз для оголошення: «Об‘єднуємо не тільки шляхи, але й людей».
Щиро вітаємо наших переможців ІІІ Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS»