Стратегічний маркетинг: у точці нуль
Унікальна можливість для тих, хто хоче заглибитися у світ великої гри брендів та стратегій!
Партнерський курс “Стратегічний маркетинг: у точці нуль” від Дмитра Лукенчука @lukenchuk — співзасновника компаній OZZY, Yoki, Пʼяте підземелля
Що чекає на тебе?
Поєднання сучасної теорії стратегічного маркетингу з реальними кейсами українських і світових компаній. Мінімум «води», максимум сенсів та інсайтів.
Коли?
Середа, 17 вересня, 14.30
Червона зала ЧНУ
Бонуси для найактивніших!
До лекції для магістрів можуть приєднатися студенти інших курсів — але лише вмотивовані та небайдужі!
Списки формуємо через гугл-форму в групі «Маркетинг 2025», не проґав шанс!