Застосування Generative AI у маркетингу
Наш перший спікер – Петро Порчук, віце-президент ІТ-компанії Softserve, Client Success Leader Під час виступу учасники дізналися про еволюцію штучного інтелекту та усвідомили його потенціал трансформації маркетингу.
Ключові інсайти
• ШІ практично не створює нові рішення, він допомагає покращити вже наявні
• Існують три архетипи ШІ в бізнесі: data insight, virtual agent, content&data creation, які паралельно розвиваються
• Можна виділити два види компаній за напрямком, які працюють у сфері ШІ:
1) універсальні – ті, які мають потужності, потенціал ІТ та можуть надавати комплексні послуги
2) нішеві – компанії, які володіють унікальними даними і можуть розробити спеціалізовані рішення без великих потужностей
Важливою практичною частиною презентації були кейси команди Петра із застосуванням Generative AI, зокрема для відомої французької косметологічної фірми. Завершився виступ історією про конфлікт прогресу та цінностей, обговоренням питань стосовно етики і людяності, які будуть актуальні завжди
Асистент спікера @diana_kgn