“Три з половиною кейсів” від Сергія Ткачука маркетологам ЧНУ
31 березня 2021 року відбулася вже традиційна для маркетологів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича зустріч з успішними та яскравими професіоналами цеху маркетологів. Цього разу ми зустрілися з Сергієм Ткачуком – засновником VYO, співвласником ресторанів «5-те підземелля» та «Krevetka Cafe», а також брендинг-агенції CUKOR.
Зустріч була насиченою обговореннями наших чернівецьких кейсів, до яких Сергій Ткачук мав безпосередній стосунок, як автор ідей та концептів втілених проєктів у місті Чернівці. Тож мали 100% інсайдерську інформацію).
Круто, коли маркетинг робить успішними проєкти в будь-яких сферах. І було цікаво поспілкуватися з такою людиною, яка довела це і розповіла про особливості роботи маркетолога над такими проєктами.
Кейс перший – про креатив, командну роботу, дедлайни та аналітику великих масивів інформації у роботі передвиборчого штабу кандидата в мери Чернівців від Альтернативи.
Кейс другий – про рекламну кампанію від OZZY та народження героя OZZY-man. Про «5-те підземелля» та «Krevetka Cafe». Про нестандартні підходи у вирішенні типових проблем в бізнесі.
Кейс третій – соціальний проєкт про погані автомобільні дороги в місті – #Я_ВИМАГАЮ_ДОРІГ. Як долучити до обговорення соціальної проблеми спільноту та спонукати її вийти на діалог громади з владою?
Рецепт успіху для молодих маркетологів від Сергія Ткачука – качайте свої сильні сторони, набирайте компетенцій під час навчання, а вже потім розвивайте великі амбіції, розвивайте творчу складову та аналітичні здібності, попрацюйте спочатку на когось, спостерігайте, не беріться за все і одразу.