Що Вам запакувати? Партнерство чи емоції?
Під такою інтригуючою назвою свій виступ презентувала випускниця кафедри Павлюк Марія, яка сьогодні виступає маркетинг-консультантом, бренд-менеджером, спеціалістом з особистих брендів для багатьох чернівецьких бізнесів сегменту HORECA . Бекгарунд Марії включає більше 50 проєктів в товарному бізнесі і сфері обслуговування. Кошик проєктів наповнений власними маркетинговими кейсами з консультування, організації івентів, відкриттів, навчальних заходів для Карпати Мигово, Grand Palace, BrownBar, MadsonBurgers, Cultura, ProMeat, Dads BBQ.
Основні меседжі виступу за досить новим видом маркетингу «Love Mark»:
1. Для побудови сильного емоційного зв’язку та «безсумнівної довіри» до продукту, послуги чи компанії необхідно створити стратегію на основі усвідомленого маркетингу.
Придумуйте, розробляйте та пропонуйте клієнтам нові деталі, додаткові сервіси та послуги для задоволення та підтримки на тлі стресів, економічного спаду та негативного медійного фону.
2. Будьте креативними та інноваційними.
3. Попри все люди хочуть позитивного досвіду, відволікання від стресу, послуг, які піднімають настрій, яскравих кольорів в товарах, позитивних новин у своїх стрічках. Тому в тренді опції JOYCONOMY (економіка щастя).
4. Головне завдання бренду – надихнути аудиторію піклуватися про свій ментальний стан. Через яскраві кольори, слова, ігри та все, що викликає посмішку.
5. Маркетологам слід пам’ятати, що тренди люблять оперативність. Тому сьогодні побачили чи придумали, завтра розробили та протестили, післязавтра – сформували реальну пропозицію з урахуванням актуальних трендів.