ОП “Маркетинг” другого магістерського рівня після обговорення для вступників 2022 року
Потреба у доповненні Вибіркового блоку Освітньої програми “Маркетинг” спеціальність 075 “Маркетинг”(ступінь вищої освіти – другий магістерський) виникла в результаті консультацій проектної групи з внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами, проведення зустрічей з представниками реального бізнесу, рекомендацій фахівці провідних закладів вищої освіти України, опитування та консультацій зі здобувачами освітнього ступеня магістр, рекомендацій випускників спеціальності «Маркетинг».
Наразі у вибірковий блок введено курси “Нейромаркетинг”, “Навчальний тренінг з маркетингових інформаційних систем “, “Маркетинг персоналу” (HR-маркетинг)
Освітня програма “Маркетинг” спеціальність 075 “Маркетинг”, ступінь вищої освіти – Магістр, спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців з маркетингу, які володіють системними знаннями, інноваційним та креативним мислення, відповідними фаховими компетентностями, багатоваріантним підходом до вирішення маркетингових завдань, необхідними для ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємств та організацій, започаткування та розвитку власної справи, вирішення проблем і розв’язання складних задач маркетингової діяльності, які відповідають запитам ринку праці та здатні застосовувати отримані знання в практичній діяльності, в наукових дослідженнях проблем розвитку теорії та практики маркетингу.
Запропоновані зміни обговорені та затверджені на засіданні кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку (Протокол №8 від 23 березня 2022 року).
З освітньої програмою можна ознайомитися далі
Освітня програма “Маркетинг” спеціальність 075 “Маркетинг”, ступінь вищої освіти – Магістр, вступ 2022 року