30 Бер2020
Нова генерація маркетологів – вужчий профіль, проте ширші можливості!
Written by mmix. Posted in Абітурієнтам, Методична робота, Новини, Студентам
Сьогодні наша кафедра презентувала новий напрям підготовки фахівців – спеціалізацію «Маркетинг у готельному, ресторанному та туристичному бізнесі», орієнтовану на підготовку фахівців-маркетологів для практичної діяльності у сфері туристичного та санаторно-курортного обслуговування, а також у готельному та ресторанному бізнесі.
Презентація відбулася у конференц-залі готельно-туристичного комплексу «Буковина». Серед гостей, які прийшли на зустріч з колективом кафедри та студентами, були керівники та власники закладів індустрії гостинності Чернівецької області, представники місцевого самоврядування, науковці: Андрій Брязкало – директор ГТК «Буковина», голова «Асоціації готельєрів міста Чернівці», Іван Гуцуляк – генеральний директор ГРК «Георг Парк», Марина Кирилюк – директор ПП «Західна маркетингова компанія», Маріанна Мельник – адмінкеруюча ГРК «Rivoli», Наталя Шалімова – ТА «Калімера», Жанна Савчук – директор ТА «Логос 2001», Анжела Горенчук – заступник голови ГО «Асоціація працівників туристичної сфери «Туристична Буковина», директор ПП ТО Агора-Тур, Ірина Ковальова – засновник бренду «Еко-Хостел «Coin», Інга Крупенна – ЦТП «Барви світу», Ксенія Затинайченко – директор відділу маркетингу «Ozzy», Андрій Клипач – власник піцерії «Дон Густаво».
Надалі планується провести ще не одну зустріч з представниками індустрії гостинності Буковини, запросивши власників інших успішних закладів, представників місцевого самоврядування, територіальних громад, громадських організацій.
Сьогоднішній запит на фахівців з маркетингу у спеціалізованих нішах – готельній, ресторанній, туристичній, ІТ, медичній, фармацевтичній, освітній, аграрній та інших, зумовлює відкриття нових спеціалізацій підготовки фахівців з маркетингу. Сьогодні маркетологи ЧНУ вже мають можливість обирати спеціалізовані курси в окремих сферах та галузях економіки, однак провідні напрямки вимагають більш інтенсивної точкової підготовки.
Учасники зустрічі обговорили освітню програму підготовки фахівців – загальні та фахові курси, які забезпечують потрібні компетенції маркетологам готельного, ресторанного та туристичного бізнесу, обговорили бази та програми стажувань та практик для студентів та викладачів, узгодили ряд спільних проектів, які стосуються маркетингу, брендингу, просування Чернівців та Буковини. Освітня програма містить багато сучасних курсів Івент-маркетинг, Digita-marketing, Інтернет-маркетинг, Інновації в маркетингу, Управління брендами та репутацією, Презентації та переговори, Підприємництво та власний бізнес, Реклама та креатив, Управління продажами та інші.
Такі висновки підтвердили й учасники проведеного заходу – потреба у маркетологах, які потрібні вже сьогодні готельному, ресторанному та туристичному, будівельному, ІТ бізнесу Буковини, оцінюється у 80-100 фахівців. Погляди практиків та представників ЧНУ співпали – сфера застосування маркетингу постійно розширюється, охоплюючи все ширше коло суспільних відносин, ринок потребує дедалі вужчої спеціалізації та підвищення компетентності працівників у конкретних галузях. Разом із тим працедавець об’єктивно має все менше можливостей для доведення підготовки працівника до потрібного стану на робочому місці: йому потрібні кадри, які спроможні виконувати нагальні та складні завдання відразу після зарахування на посаду. Запровадження спеціалізації для диверсифікації спеціалістів з маркетингу є цілком актуальним та потрібним рішенням.