КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ знань студентів під час проведення комплексного фахового іспиту на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»
Комплексний фаховий іспит для студентів спцеіальності 075 “Маркетинг” проводиться у такому порядку:
- Реєстрація і фіксація студентів, запрошених за графіком складання комплексного фахового іспиту на платформі Google Meet за відповідним посиланням.
- Ознайомлення студентів із Головою та членами Екзаменаційної комісії, уточнення порядку та процедури складання іспиту.
- Комплексний фаховий іспит складається з двох частин: тестів та білету. Максимальна кількість балів, яку студент може отримати на іспиті – 100 балів, з них за тести максимально можна отримати 40 балів, за вирішення всіх завдань білету – 60 балів.
- Для вирішення тестів студенти реєструються у системі Moodle за відповідним посиланням https://moodle.chnu.edu.ua/
- На вирішення 20 тестів відводиться 30 хвилин. Тести оцінюються по 2 бали за кожен вірно вирішений тест
- Після проходження тестів студенти виходять з системи Moodle.
- У режимі реального часу на платформі Google Meet студенти отримують білет, який містить два теоретичних питання, глосарій і одне практичне завдання.
6. Відповідно до вимог Болонської угоди проводиться місцева (національна) шкала визначення оцінок і шкала ECTS. Для їх порівняння використовується така таблиця:
За шкалою ECTS |
За національною системою |
За системою навч.закладу |
А |
5 (відмінно) |
90-100 |
В |
4(добре) |
80-89 |
С |
4(добре) |
70-79 |
D |
3 (задовільно) |
60-69 |
Е |
3 (задовільно) |
50-59 |
FX |
2 (незадовільно) з можливістю перескласти |
35-49 |
F |
2 (незадовільно) з обов’язковим повторним курсом |
1-34 |
6.1. У 60 балів, які можливо отримати при відповіді на білет входить: 2 теоретичних питання (максимально до 15 балів за кожне), 5 визначень глосарію – по 4 бали (сумарно 20) та задача (10 балів).
6.2. У випадку не повної відповіді на теоретичне питання зберігається відсоткове відношення розкриття відповіді та бального оцінювання. Задача оцінюється таким чином: 10 балів – за повністю розв’язану задачу; 8 – за правильно вказані формули, однак неправильне розв’язання; 6 – за правильно вказані формули, що необхідно для розв’язку, яке однак не має числового розв’язку; від 1 до 5 балів – за правильний хід обчислення, однак не виконаний в повному обсязі. В іншому випадку задача оцінюється в 0 балів.
6.3. Після підготовки студентом конспекту відповіді та розв’язання задачі відбувається його усна відповідь Екзаменаційній комісії на платформі Google Meet В процесі цього студентові можуть бути задані додаткові питання.
7. Результати оцінювання відповідей
Оцінкою «Відмінно – «А» (від 90 до 100 балів) оцінюється повна та аргументована відповідь на теоретичні запитання із використанням практичних прикладів, сформульовано правильні визначення з глосарію, а також подано правильний розв’язок задачі, що розкриває суть матеріалу, що свідчить про вміння аналізувати матеріал та робити змістовні висновки. Відповідь повинна бути чіткою, логічною і послідовною. Тестові завдання вирішені вірно.
Оцінкою «Добре – «В» (від 80 до 89 балів) оцінюється відповідь за умови розкриття теоретичного питань білету, понять з глосарію і задачі, але містить неточності, що не суттєво впливають на зміст відповіді. Тестові завдання вирішені в цілому вірно.
Оцінкою «Добре – «С» (від 70 до 79 балів) за умови повного та правильного розкриття одного з питань білету, але у відповіді не достатньо правильно сформульовано визначення з глосарію. У той же час тестові та практичні завдання вирішені на належному рівні.
Оцінка «Задовільно – D» (від 60 до 69 балів) виставляється у випадку, коли студент демонструє загальну обізнаність в матеріалі (як в теоретичному, так і в практичному аспекті), однак сутність проблем розкривається неповністю, фрагментарно і має характер не стільки свідомого, скільки механічного відтворення. В той же час практичне завдання та тести розв’язані з помилками та неточностями.
Оцінка «Задовільно – «Е» (від 50 до 59 балів) ставиться за умови наявності у відповідях студента правильного підходу до викладення теоретичного матеріалу та розв’язання практичного завдання, але при цьому студент припускається суттєвих помилок, неналежно орієнтується у теоретичному та практичному матеріалі. Тести вирішені з помилками. Студент не може відповісти на додатковї уточнюючі питання.
В усіх інших випадках відповідь оцінюється на «Незадовільно – «Fx» (до 49 балів). Подана відповідь демонструє неспроможність студента дати навіть коротку, базову характеристику відповідних проблем. Відсутність знань щодо загальної проблематики маркетингу, його ключових положень. Студент вважається таким, що не склав комплексний фаховий іспит.
Схвалено на засіданні кафедри маркетингу,
інновацій та регіонального розвитку
Протокол № 12 від 26 травня 2020 року