50 відтінків маркетингу: що магазини пропонують фанатам роману і його екранізації
Зібрано галерею божевільних пропозицій Інтернет-магазинів, які вони зробили спеціально до прем’єри «П’ятдесятьом відтінків сірого».
Американська компанія Vermont Teddy Bear пропонує на своєму сайті ведмедика Крістіана Грея за $ 89,99. Тираж – 10 000.
Це звичайна кулінарна книга, присвячена приготуванню курятини, але завдяки назві, оформленню і видатному трейлеру вона стала найбільш продаваною кулінарною книгою на Amazon.
Вина від автора «П’ятдесятьом відтінків», $ 18,99 за пляшку. Критики рекомендують брати біле.
Боді для навіжених матусь, $ 16,99.
Гра в карти для п’ятничного вечора з друзями, $ 24,99. На картках написані vanilla-style questions (ванільним сексом в термінології роману займаються люди, ще не посвячені в БДСМ), учасники таємно голосують, кому той чи інший набір питань задається. «Це гра для тих, хто розуміє гумор книги і поки не знайшов свого Крістіана Грея», – пишуть користувачі в коментарях на Amazon.
Споживчий кошик мережі Walmart, в яку запхали шоколадки, печиво, коробку чаю, різні масла і карнавальну маску з наручниками, 69,99 фунтів.
Пом’якшувальний кондиціонер для прання. Без коментарів.
Геніальна назва чаю, придумане фермером з Пенсільванії. Ройбуш, апельсинова кірка, волошки – $ 19 за 140 грам.
Джерело: https://daily.afisha.ru/archive/vozduh/