Романюк Надія Василівна

romaniuk

Посада: Асистент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку, кандидат  економічних наук,  куратор 2 курсу.

Дата народження:

Стаж роботи: 5 років

Контактна інформація: n.romaniuk@chnu.edu.ua 

Освіта, вчені ступені, вчені звання

  • Диплом магістра маркетингу, 2013 рік
  • Кандидат економічних наук, 2020  «Трансформація регіональної освітньої мережі: маркетинговий підхід» 08.00.05 – розвиток продуктивних сил та регіональна економіка 20.11.2020 р., науковий керівник проф. Буднікевич І.М., 15.10.2020 р., Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника.

Наукові інтереси:

Наукові публікації

Публікації у наукових фахових виданнях:

  1. Романюк Н.В. Ціновий моніторинг освітніх послуг ВНЗ м. Чернівці як інструмент реалізації конкурентних стратегій. Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т. 2012. Вип. 623-626. С. 113-118.
  2. Буднікевич І.М., Романюк Н.В. Формування конкурентних переваг ВНЗ: маркетинговий підхід. Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т. 2014. Вип. 681. С. 108-114 (особистий внесок автора: аналіз теоретичних аспектів формування конкурентних переваг ВНЗ).
  3. Романюк Н.В. Трансформація регіональної освітньої мережі: цілі, завдання та ключові характеристики. Моделювання регіональної економіки. Збірник наукових праць. Івано-Франківськ : Плай. 2018. №1(31). С. 382-397.

У наукових фахових виданнях України, які включено до міжнародних наукометричних баз даних

  1. Романюк Н. МАРКЕТИНГОВА СУТЬ ТОЧОК ВЗАЄМОДІЇ В РЕГІОНАЛЬНІЙ ОСВІТНІЙ МЕРЕЖІ  Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 61. – Черкаси : ЧДТУ, 2021. – C.129-134 Режим доступу: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/236841
  2. Буднікевич І.М. Інноваційний потенціал трансформації економіки регіону на засадах партнерства та взаємодії / І.М.Буднікевич, Н.В.Романюк // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Економіка. – Вип. – Чернівці : ЧНУ, 2020. – С.57-63.  Режим доступу: 

    http://econom.chnu.edu.ua/journal/index.php/ecovis

  3.  Буднікевич І.М., Романюк Н.В. Маркетинговий підхід до побудови мережевих моделей на регіональному ринку знань. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2019. №. 54. С.52-59 (особистий внесок: визначені концептуальні положення маркетингового підходу до побудови мережевих моделей на регіональному ринку знань).
  4. Романюк Н.В. Практики зарубіжних країн в просторовій організації освітніх мереж. Вісник ЧТЕІ КНТЕ. Економічні науки. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. 2019. Випуск ІIІ-IV (75-76). С.238-249.
  5. Романюк Н.В. Регіональна освітня мережа: поняття й особливості. Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, 2019. Вип. 820. С. 46-54.
  6. Крупенна І.А., Романюк Н.В. Маркетинговий підхід до структури вихідних чинників трансформації регіональної освітньої мережі. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницьк: Хмельницький національний університет. 2018. №6, Том.2. С.238-241 (особистий внесок автора: обґрунтовано структуру та зміст чинників трансформації, перетворення, оновлення РОМ на основі маркетингового підходу).

 Матеріали наукових конференцій

  1. Буднікевич І.М., Романюк Н.В. ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ПРОЦЕСАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ МЕРЕЖІ. Маркетинг: виклики та рішення : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 21 квітня 2021 року) / за ред. д.е.н., проф. І.Л. Литовченко. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021.   С.28-31.
  2. Романюк Н.В. Глобальні чинники трансформації регіональних освітніх мереж. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути. Тези доповідей I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 6-7 лютого 2020 р. Дніпро, 2020. Т.1. С. 96-101
  3. Романюк Н. В. Технологічні чинники трансформації регіональних освітніх мереж. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції. 27-28 березня 2020 р., м. Дніпро. Частина І. Дніпро: СПД «Охотнік». 2020.  С. 194-196.
  4. Романюк Н.В. Соціально-демографічні чинники та їх вплив на проектування нових та трансформацію існуючих регіональних освітніх мереж. Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків : Мат. міжн. наук.-практ. Конференції (Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія) 29-30 квітня, 1 травня 2020 року). Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2020. С.145-148.
  5. Романюк Н.В. Маркетинговий підхід до формування вузлів регіональної освітньої мережі. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 листопада 2019 р. Хмельницький-Сатанів: Хмельницький нац. ун-т. ХНУ, 2019. С. 142-143.
  6. Романюк Н. В. Мережевий підхід до трансформації освітньої сфери регіону та формування ринку знань. Теорія та практика сучасної науки та освіти: матеріали Міжнародної наукової конференції, Частина ІІ м. Дніпро, 29-30 листопада 2019 р. C. 205-207.
  7. Крупенна І.А., Романюк Н.В. Урахування партнерської складової маркетингового середовища в управлінні регіональним ВНЗ. Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 24-25 квітня 2014 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014, С. 245-247 (особистий внесок автора: виписані взаємозв’язки між партнерами регіонального освітнього простору).

Лекційні курси та практична підготовка студентів:

Хобі та захоплення

 

Плани:

 

Контакта інформація

58012, Україна, м. Чернівці, вул.Кафедральна 2

14 корпус, 1-й поверх 3а аудиторія

+38 (0372) 559882

marketing@chnu.edu.ua

Наша адреса

Demo

У вас є запитання?