Романюк Надія Василівна

romaniuk

Посада: Асистент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку,

Вчений ступінь: Кандидат економічних наук

Дата народження: 08.04.1989 р.

Стаж роботи:4 роки

Контактна інформація: n.romaniuk@chnu.edu.ua 

Освіта, вчені ступені, вчені звання

  • Диплом магістра маркетингу, 2012 рік
  • Кандидат економічних наук, 2020  «Трансформація регіональної освітньої мережі: маркетинговий підхід» 08.00.05 – розвиток продуктивних сил та регіональна економіка 20.11.2020 р., науковий керівник проф. Буднікевич І.М., 15.10.2020 р., Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника.

Наукові інтереси:

  • Маркетингова документація
  • Маркетингова товарна політика
  • Торговельний маркетинг
  • Маркетинг освіти
  • Маркетингова діяльність

Лекційні курси та практична підготовка студентів:

  • Маркетингова товарна політика
  • Маркетингова документація
  • Торговельний маркетинг
  • Маркетинг

Участь у грантах, стажуваннях, закордонних наукових заходах

  • Наукове стажування  – Черкаський державний технологічний університет, свідоцтво, «Удосконалення процесу прийняття стратегічних рішень на різних етапах ЖЦТ. Методика викладання дисциплін пов’язаних із застосуванням сучасних інструментів маркетинго-товарної політики »

Інша професійна діяльність

  • Член Чернівецької обласної спілки маркетологів «Буковинська спілка маркетологів”

Хобі та захоплення

  • Активний відпочинок, спорт, література,

 

Основні публікації

СТАТТІ

  1. BabukhIlonaМаркетинговий аналіз товарної політики підприємства: цілі, завдання, перспективи. Науковий журнал «Економіка і регіон». Полтава: ПНТУ, 2024.Т. (1 (92). С. 87-93 URL:https://journals.nupp.edu.ua/eir/article/view/3313/2735
  2. Зав’ялова М.В, Романюк Н.В, Ковбас Г.І. Актуальні тенденцій у попиті споживачів на продукти та послуги, спрямовані на підтримку здорового способу життя в умовах креативної економіки. Економіка та суспільство. 2024. No 60.

    URL:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3658

    DOI: 10.32782/2524-0072/2024-60-105

    3.Романюк Н.В., Тарасов І.Ю., Гавриш І.І. Аналіз впливу креативної економіки на розробку нових продуктів і послуг. Економіка та суспільство. 2023. No 57. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3231

     DOI: 10.32782/2524-0072/2023-57-112

    4.Романюк Н.В. Концепт трансформації регіональної освітньої мережі Чернівецької області на засадах маркетингу взаємодії. Вісник ЧТЕІ КНТЕ. Економічні науки. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. 2023. Випуск № IV (92).С.106-122. URL: http://herald.chite.edu.ua/2023_4/

    DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2023-4.92.08

  1. Буднікевич І.М., Романюк Н.В. Організаційні аспекти створення освітнього кластера «Чернівці навчаються» як елементу креативної економіки регіону. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». 2022 Вип. 66. C.30-38, ICV (Copernicus)=81.47, 2306-4420 

URL:https://eb-chstu.com.ua/uk/journals/66-2022/organizatsiyni-aspekti-stvorennya-osvitnogo-klastera-chernivtsi-navchayutsya-yak-elementu-kreativnoyi-ekonomiki-regionu

https://doi.org/10.24025/2306-4420.66.2022.268612 

  1. Zhytomyrska, T., Zrybnieva, I., Romaniuk, N., Havrysh, I., & Gorditsa, T. (2022). Marketing Technologies In Educational Management: Current Problems. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(10), 298–302. URL: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.10.38
  2. Романюк Н.Моніторингміжнародних чинників трансформації регіональної освітньої мережі та регіональних ринків освітніх послуг. Науковий вісник Чернівецького університету : Економіка : зб. наук. праць. ип. 830. Чернівці: Чернівецький національний університет, 2021. С. 19-28. URL:https://econom.chnu.edu.ua/journal/index.php/ecovis/article/view/145 http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e27847426a2d0ab4ef ISSN 2519-240X (print), 2519-4372 (online) Index Copernicus:  ІСV https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=48961                                                                                     
  3. Романюк Н. Маркетингова суть точок взаємодії в регіональній освітній мережі. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 61. – Черкаси : ЧДТУ, 2021. – C.129-134. URL:http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/236841  

ISSN: 2306-4420 (print)

Index Copernicus:   ICV 2019: 80.72

https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=16169&lang=pl

  1. БуднікевичІ.М. Інноваційнийпотенціал трансформації економіки регіону на засадах партнерства та взаємодії / І.М.Буднікевич, Н.В.Романюк // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Економіка. – Вип.829. – Чернівці : ЧНУ, 2020. – С.57-63.

URL:http://econom.chnu.edu.ua/journal/index.php/ecovis/article/view/134

http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e27847426a2d0ab4ef

ISSN 2519-240X (print), 2519-4372 (online)

Index Copernicus:  ІСV  https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=48961

  1. Буднікевич І.М., Романюк Н.В. Маркетинговий підхід до побудови мережевих моделей на регіональному ринку знань. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2019. №. 54. С.52-59. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_54_9
  2. 11. Романюк Н.В. Практики зарубіжних країн в просторовій організації освітніх мереж. Вісник ЧТЕІ КНТЕ. Економічні науки. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. 2019. Випуск ІIІ-IV (75-76). С.238-249. URL: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2019/v3_4/21.pdf
  3. 12. Романюк Н.В. Регіональна освітня мережа: поняття й особливості. Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, 2019. Вип. 820. С. 46-54.URLhttps://doi.org/10.31861/ecovis/2019-820-7
  4. 13. Романюк Н.В. Трансформація регіональної освітньої мережі: цілі, завдання та ключові характеристики. Моделювання регіональної економіки. Збірник наукових праць. Івано-Франківськ: Плай. 2018. №1(31). С. 382-397.
  5. 14. Крупенна І.А., Романюк Н.В. Маркетинговий підхід до структури вихідних чинників трансформації регіональної освітньої мережі. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницьк: Хмельницький національний університет. 2018. №6, Том.2. С.238-241
  6. Буднікевич І.М., Романюк Н.В. Формування конкурентних переваг ВНЗ: маркетинговий підхід. Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т. 2014. Вип. 681. С. 108-114 (особистий внесок автора: аналіз теоретичних аспектів формування конкурентних переваг ВНЗ).
  7. І. МБуднікевич, І. А. Крупенна, Н. В. Романюк .Узгодження організаційної культури та напрямів стратегічного розвитку вищого навчального закладу: маркетинговий підхід. Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. 2014. Вип. 717. С. 52-57 URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_717_13
  8. Романюк Н.В. Ціновий моніторинг освітніх послуг ВНЗ м. Чернівці як інструмент реалізації конкурентних стратегій. Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т. 2012. Вип. 623-626. С. 113-118 (особистий внесок автора: визначено, які саме конкурентні стратегії стосовно вартості навчання використовує у своїй діяльності ВНЗ на ринку освітніх послуг).


Тези доповідей та матеріали науково-практичних конференцій:.

  1. Романюк Н.В. Політико-правові чинники трансформації регіональної освітньої мереж. Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів / Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 29-31 травня 2024 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 110 с.URL: http://mmix.cv.ua/wpcontent/uploads/ZbirnykTez-_-20.06.pdf
  2. Романюк Н.В., Томенчук Т. Збутова діяльність підприємства на ринку товарів і послуг. Innovatsiini tekhnolohii marketynhu i menedzhmentu v umovakh transformatsiynykh zmin: theses of the report of the II International Scientific and Practical Conference (February 28-29, 2024, Khmelnytskyi) (256 p.). Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV [in Ukrainian]. 2024. 195-199 URL: https://de.promonograph.org/index.php/de/catalog/book/mges03-2024
  3. Романюк Н.В. Трансформація регіональної освітньої мережі на засадах маркетингу взаємодії. Міжнародна науково-практична конференція здобувачів та молодих вчених, 21 грудня 2023 року, Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2023. – 125 с.
  4. Romaniuk Nadiia. Successful practice of implementing the concept of interaction marketing in the processes of ensuring sustainable development of the Limburg region.. The 19 th Economic International Conference Challenges and Opportunities for a Sustainable Development Stefan cel Mare University of Suceava, 2023. URL:http://conferinta.feaa.usv.ro/index.php/iec/cosd2023/paper/view/634/95
  5. Бабух І.Б., Романюк Н.В. Маркетингова товарна політика: сутність та необхідність аналізу. Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, (м. Тернопіль, Україна м. Переворськ, Польща, 6-7 лютого 2023 р.). [ редкол.: О. Патряк та ін.]; ГО “Наукова спільнота”; WSSG w Przeworsku. Тернопіль, 2023. 95с.

URL:https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6621

  1. Романюк Н.В. Формування освітнього кластера: маркетинговий підхід. Міжнародна науково-практична конференція здобувачів та молодих вчених, 21 жовтня 2022 року, Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2022. 125 с. URL: https://drive.google.com/file/d/1vqcksdMP_UxxAuvZI6CPOQWfZDAJ38QZ/view  
  2. Романюк Н.В., Верхоляк А.І. Концептуальні підходи до виначення маркетинговоі і товарноі політики підприємства: Міжнародна науково-практична конференція, 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна)  Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівецький нац. Ун-т, 2022. 106 с.                                                                                                                            8. Буднікевич І.М., Романюк Н.В. ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ПРОЦЕСАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ МЕРЕЖІ. Маркетинг: виклики та рішення : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 21 квітня 2021 року) / за ред. д.е.н., проф. І.Л. Литовченко. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.28-31
  3. Романюк Н.В. Соціально-демографічні чинники та їх вплив на проектування нових та трансформацію існуючих регіональних освітніх мереж. Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків : Мат. міжн. наук.-практ. Конференції (Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія) 29-30 квітня, 1 травня 2020 року). Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2020. С.145-148. URL: http://mmix.cv.ua/wp-content/uploads/Transformatsiya-systemy-rynkiv2020_compressed.pdf
  4. Романюк Н. В. Технологічні чинники трансформації регіональних освітніх мереж. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції. 27-28 березня 2020 р., м. Дніпро. Частина І.  Дніпро: СПД «Охотнік». 2020.  С. 194-196. URL:https://www.twirpx.com/file/3077989/
  5. Романюк Н.В. Глобальні чинники трансформації регіональних освітніх мереж. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути. Тези доповідей I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 6-7 лютого 2020 р. Дніпро, 2020. Т.1. С. 96-101 URL:http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2020/02/TOM-1-Zbirnik-1-mizhnarodna-nauk-prakt-int.-konf-Winter-Debates-1.pdf
  1. Романюк Н. В. Мережевий підхід до трансформації освітньої сфери регіону та формування ринку знань. Теорія та практика сучасної науки та освіти: матеріали Міжнародної наукової конференції, Частина ІІ м. Дніпро, 29-30 листопада 2019 р. C. 205-207. URL:https://www.twirpx.com/file/2981650/
  2. Романюк Н.В. Маркетинговий підхід до формування вузлів регіональної освітньої мережі. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 листопада 2019 р. Хмельницький-Сатанів: Хмельницький нац. ун-т. ХНУ, 2019. С. 142-143.
  3. Крупенна І.А., Романюк Н.В. Урахування партнерської складової маркетингового середовища в управлінні регіональним ВНЗ. Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 24-25 квітня 2014 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014, С. 245-247 (особистий внесок автора: виписані взаємозв’язки між партнерами регіонального освітнього простору). URLhttp://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/24-25.04.2014.pdf#page=245

 

 

Контакта інформація

58012, Україна, м. Чернівці, вул.Кафедральна 2

14 корпус, 1-й поверх 3а аудиторія

+38 (0372) 559882

marketing@chnu.edu.ua

Наша адреса

Demo

У вас є запитання?