Ковбас Галина Іванівна

Ковбас (1) (1)

Посада: асистент  кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку з 2023 року
Дата народження: 27 серпня 1987 року
Вчений ступінь: кандидат економічних наук
Контактна інформація:
Телефон: +38 0372 559 882
Електронна пошта: h.kovbas@chnu.edu.ua 

Освіта, вчені ступені, вчені звання

  • Долинська спеціалізована школа №6 (м. Долина, Івано-Франківська обл.)
  • Диплом магістра Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Менеджмент організацій», 2010 рік
  • Кандидат економічних наук, Львівський університет бізнесу та права, 2019 рік. Тема: «Механізм мотивації персоналу у рамках антикризового управління підприємствами»

Наукові інтереси

  • Управління персоналом
  • HR-маркетинг
  • Інноваційний маркетинг
  • Логістика
  • Особливості маркетингу у різних сферах та галузях
  • Мотиваційний маркетинг

Лекційні курси та практична підготовка студентів:

  • Маркетинг персоналу
  • Маркетинг у сферах та галузях
  • Логістика

Інша професійна діяльність:

  • Член редакційної колегії фахового електронного журналу Економіка та суспільство, категорія В
  • Член громадської організації «Об’єднання маркетологів України»
  • Член громадської організації «Правничий щит»

 

Хобі та захоплення

Подорожі, сім’я, література (на відпочинку і «дурненька» книжечка в день для прочистки мізків), життя яке воно є

Плани:

  • Мати змогу подорожувати із сім’єю;
  • розвиватися та збільшувати свій у кругозір у сфері освіти;
  • іти вперед і не зупинятися до досягнення своєї мрії.

Основні публікації

Колективні монографії

  1. Ковбас Г.І. Legal regulation of marketing activities in Ukraine: international standards. Human rights and public governance in modern conditions: Scientific monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2023. 952 p.  Р. 276-293.

    URL:  https://archer.chnu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/8347/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20forum_law_colmono_2023%20%281%29.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Наукові статті

  1. Ковбас Г. І., Курганський Р. Д., Мадай Ю. В., Сьомкін О. В., Дубов А. В.,Бєлов В. В. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЕМОЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ БРЕНДУ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. 41. С.  57-66.  URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/1204
  1. Зав’яловаМ.В, Романюк Н.В, Ковбас Г.І. Актуальні тенденцій у попиті споживачів на продукти та послуги, спрямовані на підтримку здорового способу життя в умовах креативної економіки. Економіка та суспільство. № 60. URL:   https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3658
  1. Ковбас І.В., Ковбас Г.І. Правові чинники маркетингової діяльності: зарубіжний досвід та перспективи для України. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки №1. С.279-284. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekonnew/2023/VKNU-ES-2023-N1(314).pdf 
  1. Halyna Kovbas, Oleksandr Kyfyak, Viktoriia Kyfyak, VitaliiKindzerskyi, Olesya Finagina, Serhii Todoriuk THE ROLE OF DIGITAL MARKETING AND LOGISTICS IN THE OPTIMIZATION OF BUSINESS PROCESSES OF AGRICULTURALENTERPRISES // Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure DevelopmenteISSN 2345-0355. 2023. Vol. 45. No. 3: 213-220 (Web of Science).
  2. Ковбас Г.І., Ковбас І.В. Правове регулювання маркетингової діяльності в Україні: міжнародні стандарти. Науково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького. Серія Право Випуск 14 (26). 2022. С.137-146.  URL:  URL: https://web.archive.org/web/20221220075856id_/https://visnyk.iful.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B1%D0%B0%D1%81.pdf
  1. Ковбас Г. І. Основні напрямки розвитку концепції антикризового управління підприємствами в Україні. Економіка. Фінанси. Право. №6. С. 23-27. URL: https://elar.naiau.kiev.ua/items/31579457-b9d5-41c2-ae96-c7c99a77fb5c
  1. Ковбас Г. І. Стратегічні аспекти антикризового управління у контексті усунення загроз мотивації персоналу підприємств. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2019. Вип. 21. С. 56-59.  URL: https://zenodo.org/records/4661808  
  1. Ковбас Г. І. Роль мотивації персоналу у антикризовому управлінні. Економіка. Фінанси. Право. № 7.  С. 32-35. https://elar.naiau.kiev.ua/server/api/core/bitstreams/48dd496d-0522-4ed4-85ca-c16f3a02708b/content
  1. Ковбас Г. І. Методика оцінки мотивації персоналу в умовах кризи. Ефективна економіка. 2019. №7. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2019.7.35.
  2. Ковбас Г. І. Формування і розвиток алгоритмів мотивації персоналу у контексті антикризового управління. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2019. Вип. 22. С. 19-23.
  3. Ковбас Г. І. До питання ефективності традиційних підходів до мотивації персоналу у кризових умовах господарювання. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2018. Вип. 20/1. С. 32-37.

Статті в наукових журналах

  1. Ковбас Г. І. Економіко-правничий механізм мотивації персоналу у рамках антикризового управління. Збірник матеріалів V Міжнародного правничого форуму «Права людини та публічне врядування». (10 червня 2022 р., м. Чернівці). Чернівці. 2022. С.149-151.    https://ccu.gov.ua/sites/default/files/prava_lyudyny_ta_publichne_vryaduvannya_v_suchasnyh_umovah_2022.pdf
  1. Ковбас Г. І. Зарубіжний досвід адміністративно-правового регулювання маркетингової діяльності. Гарантії та забезпечення прав людини в Україні: становлення, Г20 розвиток та перспективи: збірник тез доповідей та повідомлень за матеріалами круглого столу, присвяченого Міжнародному дню прав людини (м. Харків, 4 грудня 2022 р.). С. 35-39.
  2. Ковбас Г. І., Ілюк М. Д. Правове регулювання маркетингової діяльності в Україні Гарантії та забезпечення прав людини в Україні: становлення, розвиток та перспективи: збірник тез доповідей та повідомлень за матеріалами круглого столу, присвяченого Міжнародному дню прав людини (м. Харків, 4 грудня 2022 р.). С. 29-31. URL: https://nauka.nlu.edu.ua/nauka/download/zbirniki_konf/04.12.2022.pdf
  1. Ковбас Г.І. Концептуальні засади антикризового управління підприємствами. Сучасні наукові погляди на модернізацію, інноваційні технології та фінансові процеси: збірник тез та міжнар. наук.-практичної конф. (м. Київ, 26.06.2019). Київ: Аналітичний центр «Нова економіка», 2019.С. 31-33.
  2. Kovbas H. Nature of anti-crisis management of enterprises. Science and society: proceedings of the 13 thе International conference (Hamilton, 19.07.2019). Hamilton: Accent Graphics Communications & 2019. P.80-82.
  3. Ковбас Г.І. Стратегія мотиваційного менеджменту в умовах кризи. Економіка, облік, фінанси та право в умовах глобалізації: збірник тез міжнар. наук.-практичної конф. (Полтава, 12.09.2019). Полтава: ЦФЕНД, 2019. С. 11-12.
  4. Ковбас Г.І. Залежність мотивації персоналу у кризових умовах від ефективності стратегічного управління. Економіка та сучасний менеджмент: теоретичні підходи та практичні аспекти розвитку: збірник тез Всеукраїн. наук.-практ. конф. (Одеса, 14.09.2019). Одеса: ЦЕДР, 2019. С.53-55.
  5. Ковбас Г.І. Теоретико-методичні засади мотиваційного менеджменту у кризових умовах. Актуальні проблеми науки і практики: матеріали міжнар. наук.-прак. інтернет-конф. (м. Львів: ПВНЗ «Львівський університет бізнесу та права»). 2017.URL: http:lubp.com.ua/uk/apsp-2017-kovbas-h/

 

Навчально-методичні праці

  1. Маркетинг у галузях і сферах діяльності: Методичні рекомендації до вивчення дисципліни / Укл.: Гавриш І.І., Кифяк О.В., Ковбас Г.І., Крупенна І.А.Чернівці: Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2024. 80с.

Контакта інформація

58012, Україна, м. Чернівці, вул.Кафедральна 2

14 корпус, 1-й поверх 3а аудиторія

+38 (0372) 559882

marketing@chnu.edu.ua

Наша адреса

Demo

У вас є запитання?