Гордіца Тетяна Маноліївна

KAS_3402 (1)

Посада: доцент  кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку з 2022 р.

Вчений ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент
Контактна інформація:
Телефон: +38 0372 559 882
Електронна пошта: t.gorditsa@chnu.edu.ua

 

Освіта, вчені ступені, вчені звання

  • ЗОШ № 2 (м. Чернівці)
  • Диплом з відзнакою спеціаліста Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Економіка та управління виробництвом», 1994 рік
  • Аспірантура Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (1996-2000 рр.)
  • Кандидат економічних наук, Інститут регіональних досліджень НАН України, 2002 рік. Тема дисертації: «Особливості маркетингу нових послуг у  філіях комерційних банків». Доступ до автореферату»: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=EC&P21DBN=&S21STN= 1&S21REF=10&S21FMT=JwU_B&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=U=&S21COLORTERMS=0&S21STR=%D0%A39%284%D0%A3%D0%BA%D1%80%29262.181.34-211.1.
  • Doctor PhD з 2007року
  • Доцент кафедри маркетингу (2008рік)
  • Докторантура Київського національного економічного університетуімені Вадима Гетьмана (2009-2012 рр.)

 

Наукові інтереси

  • Банківський маркетинг
  • Політичний маркетинг
  • Маркетинг концертної та видовищноїдіяльності 
  • ECOмаркетинг
  • Музейний маркетинг
  • Медичний маркетинг
  • Маркетинговий менеджмент
  • Історія економіки

 

Лекційні курси та практична підготовка студентів:

  • Управління маркетингом на підприємстві
  • Некомерційний маркетинг
  • ECOмаркетинг
  • Ринкова інфраструктура
  • Навчальний тренінг зі стартапінгу

 

Участь у грантах

  • Випускниця програми обмінів Конгресу США «Open World» (2007 р., Центр «Відкритий світ» при Бібліотеці Конгресу США, м. Вашингтон, США)
  • Учасник спільної операційноїпрограми «Румунія-Україна-Республіка Молдова 2007-2013». Тристоронній транскордонний проект MIS ETC code 1995  “Зміцнення комунікацій між людьми з вадами зору в транскордонному регіоні» (2013 р., Сучава-Чернівці-Кишинеу)

 

Інша професійна діяльність

  • лаборант НІСа кафедри РА Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича(1989 р.)
  • табельник на Чернівецькому електромеханічному заводі  (1989 р.)  
  • заступник голови профспілкової організація студентів Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича (1991-1994 р.)
  • економіст комерційного відділу, провідний, головний спеціаліст відділу валютних операцій та зовнішньо – економічної діяльності, заступник начальника економічного відділу, начальник економічного відділу Чернівецької філії АТ «Укрінбанк» (1994-2004 рр.)
  • начальник валютного відділу  Чернівецької філії АКБ «ТАС – Комерцбанк» (2004-2005 рр.)
  • доцент кафедри економіки та підприємництва  Приватного вищого навчального закладу «Буковинський університет» (2005-2006 рр.)
  • директор Чернівецької філії ТОВ «Фортуна банк» (2006-2007 рр.)
  • депутат Першотравневої районної у місті Чернівці ради Vскликання (2006-2010 рр.)
  • голова Правління Кредитної спілки «Наші люди» (2007-2008 рр.)
  • депутат Першотравневої районної  у місті Чернівці ради VIскликання,  голова постійної комісії з питань бюджету, економіки та фінансів  Першотравневої районної у місті Чернівці ради VI скликання, членкиня міжвідомчої комісії виконавчого комітету Першотравневої районної у місті Чернівці ради (2010-2015 рр.)
  • доцент кафедри економіки та підприємництва,кафедри фінансів Приватного вищого навчального закладу «Буковинський університет» (2008-2009 рр., 2012-2015 рр.)
  • директор Чернівецької регіональної дирекції ПАТ «Апекс-Банк» (2015-2016 рр.)
  • директор Сторожинецького навчально – наукового інституту Університету державної фіскальної служби України (2016-2022 рр.)
  • депутат Чернівецької районної ради VIІІ скликання, голова постійної комісії  постійної комісії з питань охорони навколишнього природного середовища та природокористування Чернівецької районної ради VIІІ скликання, членкиня  комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чернівецької районної державної адміністрації (районної військової адміністрації)    (2020 р. –  теперішній час)
  • доцент кафедри фінансів і кредиту, кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького Національного університету імені Юрія Федьковича, доценткафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, доцент кафедри фінансів Приватного вищого навчального закладу «Буковинський університет» (за сумісництвом, 2002- 2022 рр.)  
  • експерт з акредитації освітніх програм за спеціальністю 075 «Маркетинг» (2023 – теперішній час)

 

Хобі та захоплення

  • волонтерство (допомога безпритульним тваринам)
  • колекціонування
  • патронат студентської Ліги Сміхум. Чернівці

 

Нагороди:

  • Подяки та почесні грамоти  АТ «Укрінбанк»,  ПАТ «Апекс-Банк», ПВНЗ «Буковинський університет», УДФСУ, Чернівецької міської ради, Першотравневої районної у м. Чернівці ради  та ін.. (1996 – 2021 рр.)

Основні публікації

Монографії

  1. Гордіца Т.М. Аналіз розвитку ринку банківських заощаджень фізичних осіб. Регіональний розвиток в сучасних умовах. Колективна монографія/ за ред. Т.В. Штерма, Я.М. Гончарук.  Чернівці: ПВНЗ «Буковинський університет», 2012,  С. 111-122.
  2. Гордіца Т.М. Тенденції технологічної складової банківського обслуговування фізичних осіб в контексті впливу світових фінансових інновацій. Забезпечення ефективності інноваційного розвитку економіки. Колективна монографія/за ред. Т.В. Штерма, С.М. Пелипчук.  Чернівці: ПВНЗ «Буковинський університет», 2013,  С. 53-68.

 

Статті 

  1. Гордіца Т.М. Проблеми впровадження банківського маркетингу в Україні. Науковий вісник Чернівецького університету. Вип.. 10: Економіка: Збірник наук. пр.  Чернівці: ЧДУ, 1997. С. 108-111.
  2. Баласинович Б.О., Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Фондовий ринок і банківська система в інвестиційному процесі України. Банківська справа.  1998.  № 3(21).  С. 55-58.
  3. Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Інвестиційна політика держави: влив сучасного фондового ринку і банківського механізм. Наук. вісник Чернівецького Університету: Збірник наук. пр. Вип.25. Економіка.  Чернівці: ЧДУ, 1998,  С. -87-94.    
  4. Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Вплив сучасного фондового ринку і банківського механізму на інвестиційну політику держави. Наук. вісник Чернівецького Університету: Збірник наук. пр. Вип.26. Економіка.  Чернівці: ЧДУ, 1998,  С. – 151-157.    
  5. Гордіца  Т.М.   Деякі  аспекти  застосування  маркетингу   нових банківських послуг на фінансовому ринку України. Регіональна економіка.  1998.  №4.  С. 145-148.
  6. Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р., Баласинович Б.О. Трансформація зарубіжного досвіду маркетингу нових послуг в діяльності комерційних банків та фондового ринку України. Вісник ХДПУ № 1: Збірник наук. пр. Вип. 19.  Харків, 1998. Ч. 2.  С. 138-142.
  7. Гордіца Т.М. Деякі аспекти впливу нових банківських послуг на зміну характеристик ринку праці в умовах перехідного періоду. Економіка праці: Збірник наук. пр. Вип.. 3:  Хмельницький: Технологічний університет Поділля; НВП „Еврика” ТОВ, 1999.   С. 16-20.
  8. Баласинович Б.О., Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Проблеми зайнятості населення України: вплив фондового ринку та банківської системи. Банківська справа.  1999.  № 4(28).  С.57-59.
  9. Гордіца Т.М. Застосування банківського маркетингу у вирішення проблем структурної перебудови економіки. Наук. Вісник Чернівецького університету: Збірник наук. пр. Вип.. 54. Економіка. Чернівці: ЧДУ, 1999. С.45-50.
  10. Гордіца Т.М. Інвестиційна політика комерційних банків щодо впровадження   карткових  платіжних   систем   в   Україні.  Вісник Технологічного університету Поділля.  Науковий журнал № 5. -Хмельницький, 1999.  Ч.1.  С. 66-69.
  11. Комарницький І.Ф., Гордіца Т.М. Теоретичний підхід до поняття “маркетинг нових банківських продуктів” та їх значення в умовах зростаючої конкуренції на фінансово-кредитному ринку України. Иозеф Шумпетер та проблеми реформування економіки України. Київ: Таксон.  2000.  С. 166-176.   
  12. Гордіца Т.М. Проблеми взаємодії органів місцевої влади з банківськими установами у вирішенні регіональних соціально-економічних перетворень. Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональне управління і місцеве самоврядування. Основи формування регіональної соціально-економічної політики: Щорічник наук. пр. Випуск ХIV.  Львів, 2000.  С.138-146.
  13. Гордіца Т.М., Грицишина О.О. Застосування маркетингового дослідження   в   інноваційній   діяльності   комерційного   банку . Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Становлення фінансової системи України та проблеми її стабілізації: Щорічник наук. пр. Вип. XII. Ч.2.  Львів.  2000.   С. 232-
  14. Гордіца     Т.М.     Використання     концептуального     підходу маркетингового   дослідження   щодо   впровадження   на   перспектив розвитку   нових   послуг   –   пластикових   карток   на   рівні   філії комерційного банку. Стратегічні пріоритети розвитку регіонів у системі   економічної   політики   в   Україні   (за   матеріалами   XIIМіжнародної   науково-практичної   конференції):   Науковий   вісник. Випуск II. – Чернівці, 2001.  С. 264-269.
  15. Гордіца Т.М. Тенденції розвитку ринку платіжних карток та їх роль в удосконаленні інфраструктури торгівлі. Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ: Збірник наук. пр. за матеріалами XIIIміжнародної науково-практичної конференції   (9-10 квітня 2002 року, Чернівці). Вип II. : Економічні науки. Чернівці: АНТ Лтд., 2002.  Ч.ІІ.  С. 80-84.
  16. Гордіца Т.М Використання західного досвіду сегментації ринку у практиці     банківського      маркетингу . Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Фінансова політика приватизованих підприємств і механізми її реалізації (Збірник наукових праць). Вип. 4 (XLII) / НАН України. Інститут регіональних досліджень. Редкол.: відп. ред. Академік НАН України М.І. Долішній.  Львів, 2003.  С. 400-406.
  17. Гордіца Т.М. Деякі аспекти системи заохочувальних компенсацій для працівників-продавців банківських послуг, як елемента ефективної маркетингової стратегії. Соціально-економічні аспекти промислової політики    (за    матеріалами         Міжнародної    науково-практичної конференції): Збірник наукових праць. Донецьк: Інститут економічної політики НАН України 2003.  Том IV. Ч. 2  С. 220-225.          
  18. Гордіца   Т.М.   Деякі   особливості   некомерційного   маркетингу. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ.  Чернівці: АНТ Лтд, 2003. Вип. II.  С.338-344.
  19. Гордіца Т.М. Роль стратегічного маркетингу в політичні сфері. Науковийвісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ:   Вип. ІV. Економічні науки – Чернівці: АНТ Лтд, 2003. С. 216-223.
  20. Гордіца Т.М. Маркетинг послуг освіти: проблеми і перспективи. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Матеріали ХІУ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2004 року.  Вип. 1. Економічні науки. Ч. 1.  Чернівці: АНТ Лтд, 2004, С. 277-280.
  21. Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Деякі нові підходи до ролі фінансових інструментів у контексті можливого вступу України до СОТ. Науковий вісник Чернівецького торгово-економічного інституту КНТЕУ:. Вип. І. Економічні науки.   Чернівці: Книги-ХХІ, 2007. С.317-325.
  22. Гордіца Т.М.  Можливості використання муніципального маркетингу: міжнародний досвід, сучасна теорія й практика. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ.  Чернівці: Книги-ХХІ, 2008.  Вип. 1. Економічні науки.  С.196-205.
  23. Гордіца Т.М. Сучасний ринок споживчого кредитування в умовах світової фінансової кризи: основні проблеми та шляхи їх вирішення. Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії: Збірник наукових праць. Вип. 3 (12) ч.2: Економічні науки.  Чернівці, Технодрук, 2008.  С. 104-113.
  24. Гордіца Т.М. Проблеми діючого механізму іпотечного кредитування фізичних осіб через призму впливу світової фінансової кризи. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ.  Чернівці: Книги-ХХІ,  2008.  Вип. IV. Економічні науки.   С. 310-317.
  25. Гордіца Т.М. Шляхи мінімізації іпотечного кредитного ризику банківських установ в умовах світової фінансової кризи. Регіональна економіка: науково-практичний журнал. – Львів: Ін-т регіон. дослід.   2009.  №1, С. 147-155.
  26. Гордіца Т.М. Продуктова політика комерційних банків в умовах фінансової дестабілізації. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ.  Чернівці: Книги – ХХІ,  2009.  Вип. І. (33) Економічні науки.   С. 230-237.
  27. Гордіца Т.М. Банківські депозити домашніх господарств: сучасні тенденції та механізми стабілізаційного впливу. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ,  2009.  Вип. ІІ. (34). Економічні науки.   С. 324-334.  
  28. Гордіца Т.М. Вплив фінансової глобалізації на сучасні тенденції розвитку  національного банківського сектору. Збірник наукових праць. Економічні науки (ПВНЗ «Буковинський університет).  Чернівці: Книги-ХХІ,  2009.  Вип. 5.    С.196-203.
  29. Гордіца Т.М., Кочержук Т.М. Конкурентоспроможність банківського бізнесу: концептуально-методологічний аспект.  Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ, 2009. Вип. ІІІ (35).  Економічні науки.  С.240-253.
  30. Гордіца Т.М. Об’єктивні фактори кредитного ризику: сучасна теорія та практика в розрізі споживчого кредитування населення. Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії: Збірник наукових праць. Вип. 4 (17): Економічні науки.  Чернівці, Технодрук, 2009.  С.68-74.
  31. Гордіца Т.М. Фінансова нестабільність та системна банківська криза: критерії та причини виникнення. Збірник наукових праць. Економічні науки (ПВНЗ «Буковинський університет). Чернівці: Книги-ХХІ,  2010.  Вип.6.   С. 66-77.
  32. Гордіца Т.М. Основні фактори формування політики банківських заощаджень домогосподарств України: теоретична сутність та особливості на сучасному етапі. Економічний аналіз: збірник наукових праць кафедри економічного аналізу ТНЕУ. Тернопіль: Економічна думка, 2010. Вип. 5.   С. 236-240.
  33. Гордіца Т.М Сутність та теоретичні концепції кредитування фізичних осіб: еваолюційний та сучасний підхід:   кредитування фізичних осіб: еволюційний та сучасний підхід. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. Вип. ІІІ (39). Економічні науки. С. 240-251.
  34. Гордіца Т.М. Сучасні методики рейтингування банків України: теорія і практика інформаційної відкритості для вкладників грошових коштів. Збірник наукових праць. Економічні науки. (ПВНЗ «Буковинський університет).  Чернівці: Книги – ХХІ, 2011.  Вип.7.   С. 253-262.
  35. Гордіца Т.М. Банківські заощадження домашніх господарства: нано-, мікро,-мезо й макрорівні в теоретичному та практичному аспектах. Науковий вісник Ужгородського національного університету (серія Економіка). Спецвипуск 33. Ч.2.   2011. С.  29-33.
  36. Гордіца Т.М. Фактори формування пасивної фінансової поведінки домогосподарств щодо банківських заощаджень у посткризовий період. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. Посткризовий розвиток фінансової системи України: проблеми та перспективи (збірник наукових праць)/НАН України. Ін-т регіональних досліджень.  Львів, 2011.  Вип. 2\88.  С. 102-110.
  37. Гордіца Т.М. Ринок банківських послуг для фізичних осіб: посткризова динаміка. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту.  Чернівці-Луцьк: ЧТЕІ КНТЕУ, 2011.   Вип. ІІ. (42) ч.2.Т.2 Економічні науки.  С. 120-126.  
  38. Гордіца Т.М. Методологічні аспекти визначення депозитного ризику фізичних осіб у банківській сфері. Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії. Економічнів науки: збірник наукових праць. Вип 2(21). Чернівці, 2011.  С. 70-83.
  39. Gorditsa T. Problems of information transparency in the activity of the Ukrainian banking system: analysis of the situation before and after the crisis/ Krízový manažment –1/2011. Zilinská Univerzita v Ziline,  Slovakia – 2011.  Р.  52-57.
  40. Гордіца Т.М. Вплив механізму функціонування сучасної системи гарантування вкладів фізичних осіб на розвиток ринку банківських депозитів. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. Вип. ІІ (46). Економічні науки.    С. 280-286.
  41. Гордіца Т.М. Передумови необхідності впровадження механізму регулювання банківського морального ризику. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки)/за ред. М.Ф. Кропивка. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2012,  № 2 (18), том 2.   С.70-80.  
  42. Гордіца Т.М.  Сучасні проблеми функціонування національної системи страхування вкладів фізичних осіб: теоретичний підхід. Збірник наукових праць. Економічні науки. (ПВНЗ «Буковинський університет). Чернівці: Книги – ХХІ, 2012.  Вип.8.  С.302-313.
  43. Гордіца Т.М. До питання визначення та класифікації морального ризику в банківській галузі: теоретичний підхід. Збірник наукових праць. Вип. №. 20, ПДАТУ – Кам’янець-Подільский,  2012, с. 147-153 c.
  44. Гордіца Т.М. Трансформація банківського механізму обслуговування фізичних осіб від традиційної моделі до моделі фінансового супермаркету. Економіка та підприємництво: зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. Вип. 28, Київ: КНЕУ, 2012, с.279-289.
  45. Гордіца Т.М. Структурні елементи сучасної універсальної роздрібної банківської діяльності: теоретичний підхід. Збірник наукових праць. Економічні науки. Чернівці: Книги ХХІ, 2013, – С.307-318.
  46. Гордіца Т.М. Технологічна складова в процесі банківського обслуговування фізичних осіб. Економіка та підприємництво: зб. наук. пр. молодих учених та аспіратів. Вип. 31.  Київ: КНЕУ, 2013.  С.137-142.  
  47. Гордіца Т.М. Сучасний підхід до визначення ролі банкінгу, як «ефору ринкового господарства». Науковий вісник Чернівецького національного університету. Збірник наукових праць. Випуск: Економіка 669-671.  Чернівці: ЧНУ,  2013,  С. 83-87.  
  48. Гордіца Т.М. Порівнева ієрархічна побудова банківської інфраструктури за принципом фінансового супермаркету для обслуговування фізичних осіб. Збірник наукових праць. Економічні науки (Випуск 10). Чернівці: Книги-ХХІ 2014,  С. 177-187.
  49. Гордіца Т.М. Соціальна складова банківського обслуговування фізичних осіб: теоретико – функціональний підхід. Збірник наукових праць. Економічні науки. Вип. 11. Чернівці: Книги-ХХІ,  2015. С. 123-131.
  50. GorditsaTatiana  Banking  service  and  banking  services:  A  conceptual  approach  [Journal].  Mest Journal / ed. Čekerevac Zoran.  Belgrade : Meste, July 15, 2015. – 2 : Vol. 3.  P. 53-61.
  51. Gorditsa  Tatiana  The model of universal bankning supermarket in Ukraine JournalAnnals of Economics and Public administration, Suceava, Romania: Universitatea Stefan cel Mare, 2017,  17., Issue 1(25).   P. 136-144.
  52. Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Аспекти маркетингового менеджменту громадських організацій в контексті дисципліни «історії економіки та економічної думки». Науковий журнал «Вісник ЧТЕІ» (Економічні науки) Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.  Випуск I (85), 2022:   Чернівці: ПВКФ «Технодрук»,  С.133-143. URL: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2022/v1/11.pdf.
  53. Gorditsa, Tetyana.Marketing Technologies In Educational Management: current problems/ Zrybnieva, I., Romaniuk, N., Havrysh, I., Gorditsa, T., Zhytomyrska, T./ Eduweb-Revista de Tecnologia de Informacion  Comunicacion en Educacion. V. 16, No. 4,  P.141-152. ISSN: 1856-7576. Q4=0,03 WOS: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000913973400012
  54. Гордіца Тетяна. Аспекти розвитку підприємств у контексті застосування концепції екологічного маркетингу. Науковий журнал «Вісник ЧТЕІ» (Економічні науки) Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ. Випуск ІV (92), 2023. Чернівці: ПВКФ «Технодрук», С.64-78. URL: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2023/v4/5.pdf

 

Публікації із наукового керівництва здобувачами вищої освіти

 

  1. Бойко Ю.Ю. Науковий керівник Гордіца Т.М. Особливості формування комплексу маркетингу телекомунікаційного підприємства в контексті розробки
    маркетингової товарної політики. Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч.
    Ч. 1.  Ірпінь, 2018.   С. 40-45.  (Серія «Наукові роботи студентів
    УДФСУ», т. 7).
  2. Дирда Т.І. Науковий керівник Гордіца Т.М. Економічна ефективність діяльності підприємства харчової промисловості: сутність та критерії оцінки. Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч. Ч. 1.  Ірпінь, 2018.   С. 208-214.  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
  3. Істратій В.А. Науковий керівник Гордіца Т.М. Формування системи корпоративного управління телекомунікаційного підприємства: концептуальний підхідЗбірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч. Ч. 1.  Ірпінь, 2018.   С. 275-280.  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
  4. Левицька А.Ф. Науковий керівник Гордіца Т.М. Напрями підвищення прибутковості хлібопекарного підприємства.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч. Ч. 2.  Ірпінь, 2018.   С. 111-116.  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
  5. Янчій О.П. Науковий керівник Гордіца Т.М. Оцінка ступеня впливу чинної політики просування послуг поштового зв’язку у реалізації стратегії розвитку ПАТ «Укрпошта» та надання рекомендацій щодо покращення методики визначення оптимального рівня рекламного бюджету.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч. Ч. 3.  Ірпінь, 2018.   С. 375-380.  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
  6. Лупуляк Ю.Т. Науковий керівник Гордіца Т.М. Сучасний стан та проблеми розвитку газорозподільного підприємства.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4.  Ірпінь, 2019.   С. 133-138.  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
  7. Фрунза  І.С. Науковий керівник  Гордіца Т.М. Ринок послуг поштового зв’язку: теоретико – концептуальні засади. Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4.  Ірпінь, 2019.   С. 177-183.  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
  8. Вітрюк І.В. Науковий керівник Гордіца Т.М. Використання брендингу в прийняття стратегічних рішень на підприємстві: концептуальні засади.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4.  Ірпінь, 2019.   С. 116-122.  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
  9. Манчук А.В. Науковий керівник Гордіца Т.М. Діагностика ефективності впровадження концептуальної моделі бюджетування, як детермінанти покращення функціонування водопостачального підприємства в сучасних умовах.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4.  Ірпінь, 2019.   С. 139-145.  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
  10. Кифяк Т.І. Науковий керівник Гордіца Т.М. Концептуальні засади визначення категорій «збутова діяльність» та «збутова політика».Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4.  Ірпінь, 2019.   С. 127-133.  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
  11. Берчук Л.М. Науковий керівник Гордіца Т.М. Кризові явища на підприємстві, методи їх діагностики та заходи подолання. Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 2-х ч. Ч. 2.  Ірпінь, 2020.  С.30-35  (Серія «Наукові роботи
    студентів УДФСУ»; т. 22).
  12. Бойчук Т.Т. Науковий керівник Гордіца Т.М. Управління діловою активністю підприємства: концептуальні засади.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України:
    у 2-х ч. Ч. 2.  Ірпінь, 2020.  С.36-40   (Серія «Наукові роботи
    студентів УДФСУ»; т. 22).
  13. Сторощук П.В. Науковий керівник Гордіца Т.М. Організаційно-економічний механізм забезпечення прибутковості комунального підприємства: теоретичні засади.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 2-х ч. Ч. 2.  Ірпінь, 2020.  С.270-276  (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ»; т. 22).
  14. Крицул Єльвіра. Науковий керівник доц.. Гордіца Т.М. Ринок роздрібної торгівлі моторного палива в Україні: стан на перспективи. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, (25-27 квітня 2023 р.). Економічний факультет.  Чернівці: Чернівец. нац..  ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2023. С. 88-89. URL: https://drive.google.com/file/d/11pBhGgRx-0tT-Bvg968tfM7TlcjCkmMp/view?usp=drive_link
  15. КирилюкСтаніслав. Науковий керівник доц. Гордіца Т.М. Музейний продукт: сучасні тренди у культурному розвитку Чернівецької області. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16-18 квітня 2024 року). Економічний факультет.  Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024.  С. 67-68. URL: https://www.chnu.edu.ua/media/wbdd4vbk/ekonompdf.

 

Навчально-методичні праці

  1. Банківський маркетинг: Методичні вказівки до семінарських і практичних занять/ Укл.: Т.М. Гордіца. Чернівці: Рута, 2004.  35 с.
  2. Некомерційний маркетинг: завдання для самостійної роботи / Укл.: Т.М. Гордіца. Чернівці: Рута, 2004.  16.с.
  3. Банківський маркетинг: Завдання для самостійної роботи/ Укл.: Т.М. Гордіца. Чернівці: Рута, 2004,  20 с.
  4. Некомерційний маркетинг: Методичні вказівки до семінарських і практичних занять / Укл.: Т.М. Гордіца. Чернівці: Рута, 2004,  24 c.
  5. Методичнірекомендації до написання міждисциплінарної курсової роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» / укл.: І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна, Т.М. Гордіца.  Чернівці: ЧНУ, 2023.  44 с. URL: http://mmix.cv.ua/category/metodychna-robota.
  6. Маркетинг: збірник тестових завдань для підготовки й атестації здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»: навч. пос. / уклад.: Буднікевич І.М., Бурдяк О.М., Вардеванян В.А., Венгер Є.І., Гавриш І.І., Гордіца Т.М., Зрибнєва І.П., Кифяк О.В., Крупенна І.А., Нікульча В.А., Романюк Н.В. (за заг. ред. Буднікевич І.М.). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 428 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9702.

 

 Тези доповідей та матеріали науково-практичних конференцій

  1. Гордіца Т.М. Інвестиції і банки: Роль банків в інвестиційній політиці України. Інвестиційна діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання: Наукові доповіді міжнародної науково-практичної конференції. Чернівці: ЧДУ, 8-10 квітня 1997 року. С. 146-150.    
  2. Гордіца Т.М. Проблеми формування ефективної маркетингової стратегії до впровадження інновацій у діяльність комерційних банків в перехідний   період.   Сучасна   інноваційно-промислова   політика України:   інвестиційні   пріоритети  та   інфраструктура:  Доповіді Х Між нар. наук. – практ. конф. У 3-х т. Т.1 6-8 квітня 1999 р..  Чернівці: Рута, 1999.  С. 280-288.
  3. Кирпушко   Я.В.,   Гордіца   Т.М.   Роль   цінової   політики   як інструменту    банківського    маркетингу    у    вирішенні    проблем конкурентоспроможності комерційного банку в перехідний період. Проблеми і перспективи розвитку фінансової політики в Україні в умовах   ринкової   економіки:   Матеріали   міжвуз.   наук. – практ.  конф. 17-18 травня 1999 р.  Чернівці: Ратуша, 1999 року.   С. 159-162.    
  4. Гордіца    Т.М.    Проблеми    сучасної    інноваційної    політики комерційного банку (на прикладі систем розрахунків з використанням пластикових карток). Стратегія економічного розвитку в умовах глобалізації:     Матеріали     XIміжнародної     науково-практичної конференції. Чернівці, 4-6 квітня 2000 р. Том II. С. 74-80.
  5. Гордіца    Т.М.    Проблеми    сучасної    інноваційної    політики комерційного банку (на прикладі систем розрахунків з використанням пластикових карток). Стратегія економічного розвитку в умовах глобалізації:     Матеріали     XIміжнародної     науково-практичної конференції.  Чернівці, 4-6 квітня 2000 р. Том II.  С. 74-80.
  6. Гордіца  Т.М.   Роль   інструментів   банківського   маркетингу   у вирішенні проблем конкурентоспроможності комерційного банку. Україна   в   глобальному   середовищі:   нові   алгоритми   управління економікою:  Матеріали  міжн.  наук.-практ.  конф.  Чернівці,   17-19 квітня 2002 року.  Чернівці: Рута, 2002.  С. 376-378.
  7. Гордіца   Т.М.,   Білик   Л.С.   Роль   маркетингу   як   індикатора результативної діяльності некомерційних суб’єктів. Творча спадщина Иозефа А. Шумпетера та трансформація сучасної економіки України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Чернівці, 23 квітня 2003 року.  Чернівці: Рута, 2003.  С. 182-188.
  8. Гордіца Т.М. Особливості концепції кіномаркетингу, як виду некомерційного маркетингу. Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка: Матеріали ХVміжнародної науково-практичної конференції (27 січня 2004 року, Чернівці). Чернівці: Рута, 2004. С. 396-398.
  9. Гордіца Т.М. Якість банківських послуг, як фактор конкурентноздатності регіональних фінансово-кредитних установ: зарубіжний досвід та вітчизняна практика. Фінансово-економічні та інституційні чинники розвитку регіону: Матеріали ХVІ міжнародної науково-практичної конференції (25-26 березня 2005 року, Чернівці).  Чернівці: Рута, 2005. С. 338-340.
  10. Гордіца Т.М., Рошкулець К.В. Міжнародний досвід маркетингового підходу щодо утримання споживачів. Стратегічний розвиток регіону-економічне зростання та інтеграція: Матеріали ХVМіжнародної науково-практичної конференції, 11-12 травня 2006 року. Ч. ІІ.  Чернівці, 2006, С. 337-340.
  11. Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Корпоратизація як необхідний механізм інституційного розвитку регіону. Відтворення господарського комплексу регіону: методологія механізми, інтсрументарій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції.  Вип 7.  Т.1.  Чернівці: Книги – ХХІ, 2007.  С.38-49.
  12. Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Членство в СОТ та можливості сталого розвитку в Україні. Транскордонне співробітництво як фактор активізації євроінтеграційних процесів: Матеріали науково-практичної конференції 7-8 травня 2008 року.  Чернівці, 2008.  С. 250-255.
  13. Гордіца Т.М. Концептуальні особливості брендингу сучасних фінансово-кредитних установ України. Генезис інституційної системи транзитивних економік: Матеріали ХVІІІ міжнародно-практичної конференції (7-8 травня 2008 р.)  Чернівці: Рута, 2008. С. 175-178.
  14. Гордіца Т.М. Роль банківського кредитування, як основного джерела інвестиційної діяльності, в умовах прискорення процесів приватизації: сучасний аспект. Функціонування єврорегіонів в умовах трансформаційної економіки: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 травня 2009.  Чернівці, 2009. С.230-233.
  15. Гордіца Т.М. Кредитування населення під нерухомість: сучасні економічні концепції та особливості. Регіональний вимір сензитивності механізмів управління: правовий, фінансово-економічний, психологічний аспект: Матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10-11 грудня 2009 р., Чернівецька філія МАУП/Упорядн. О.В Поляк, Н.Є. Килипенко.  Чернівці: Букрек, 2010. С.207-211.
  16. Гордіца Т.М. Критерії зміни попиту домогосподарств на активні та пасивні операції банків: стратегічний підхід. Транскордонне співробітництво, як важлива складова євро інтеграційних процесів України. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 6-7 травня 2010.  Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. С.340-344.
  17. Гордіца Т.М. До питання визначення сутності категорії «банківська криза»: сучасні реалії для України.Трансформація змісту функції управління економікою в умовах інформглобалізації: Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції, 8 квітня 2010.,  Буковинський університет.   Чернівці.  С. 55-60.  
  18. Гордіца Т.М. Основні фактори впливу на тенденції посткризового періоду розвитку ринку банківських заощаджень фізичних осіб. Проблемы развития финансовой системы Украины в условиях глобализации: сб. трудов ХІІІ Международной науч.-практ. конф. аспирантов и студентов, 23-26 марта 2011 г., г. Симферополь.«Центр  Стабилизации».  Симферополь: Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского, 2011.  С. 30.
  19. Гордіца Т.М. Сучасні тенденції посткризового періоду розвитку ринку банківських заощаджень фізичних осіб. Актуальні проблеми інформаційних технологій, економіки та права: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 23-24 лютого 2011 р.Міністерство освіти і науки України,  ПВНЗ «Буковинський університет».  Чернівці:Книги – ХХІ, 2011.  С.132-133.
  20. Гордіца Т.М. Ринок банківських послуг для фізичних осіб: посткризова динаміка// Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції«Актуальні проблеми та перспективи розвитку економіки України». Луцьк: ВІЕМ, 2011.  С. 250-252.
  21. Гордіца Т.М. Сучасні тенденції заощаджувальної поведінки фізичних осіб: теоретичний підхід та парадоксальні особливості в українській банківській практиці. Формування мереж прикордонного співробітництва України». Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 12-13 травня 2011 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2011.  С.296-299.
  22. Гордіца Т.М. Основні фактори впливу на появу депозитного ризику з точки зору клієнта банку – фізичної особи. Методологія, методи та інструментарій фінансово-економічного та організаційно-правового регулювання відтворювальних процесів за інноваційно – інвестиційною моделлю: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24-25 листопада 2011 р.. Міністерство фінансів України, Буковинська державна фінансова академія.  Чернівці: БДФА, 2011.  С. 171-173.
  23. Гордіца Т.М.Основні фактори впливу на появу депозитного ризику з точки  зору банку. Проблеми формування нової економіки ХХ століття: матеріали IV Міжнар. наук. – практ. конф.  22-23 груд. 2011 р.: у 8. т.  Дніпропетровськ: Біла К.О., 2011, Т. 7: Методологія статистичної обробки економічної інформації та шляхи зниження фінансових ризиків.  С. 17-19 .
  24. Гордіца Т.М. Вплив інформаційних складових на заощаджувальну поведінку фізичних осіб у банківській системі України посткризового періоду. Реформування економіки України: стан на перспективи: зб. матеріалів VI Міжнар. наук.-прак.конф. (24-25 листопада 2011 р. м. Київ).  Київ: МІБО КНЕУ, 2011. С.52-55.
  25. Гордіца Т.М. Фінансові інновації, як чинник вирішення протиріч та інформаційної асиметрії грошово-кредитного ринку. Модернізація стратегій економічного розвитку в умовах глобальної нестабільності: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (22-23 листопада 2012 р., м. Київ). Київ: КНЕУ, 2012.   С.35-37.  
  26. Гордіца Т.М. Регіональній особливості розвитку ринку банківських депозитів домашніх господарств. Сучасні кризові явища в економіці і проблеми облікового, контрольного і аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (25 травня 2012 р.)/відп. ред. З.В. Герасимчук. Луцьк: РВВ Луцького національного технічного університету, 2012.  С.  51-54.
  27. Гордіца Т.М. Сучасні тенденції та проблематика функціонування системи страхування депозитів фізичних осіб в України. Інформаційні технології, економіка та право: стан та перспективи розвитку (ІТЕП-2012): матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 28-31 березня 2012./ у 2 частинах. Ч.1. М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ПВНЗ «Буковинський університет».  Чернівці: Книги- ХХІ, 2012.  С.301-302.
  28. GorditsaTetyana Ouestions of bankind competitive ability conceptual-methodological aspect. Managemenn 2012: international scientific conference, Mladenovac, Serbia . 20-21 April  Mladenovac: ICIM plus.  2012.  P.37 (abstract procceding).
  29. Гордіца Т.М. Функціональні особливості впливу фінансових інновацій на національний ринок банківського обслуговування фізичних осіб. Діалектика взаємодії ринкових та інституційних механізмів сучасної економічної динаміки: Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції ІІ Міжнародного шумпетерівського економічного форуму (26-27 вересня 2013 р.).  Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2013.  С. 82-84.
  30. Гордіца Т.М. Сучасні тенденції банківського обслуговування фізичних осіб//Інформаційні технології. Економіка та право: стан та перспективи розвитку (ІТЕП-2013): матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 3-5 квітня 2013 р. Міністерство освіти і науки України, ПВНЗ «Буковинський університет». Чернівці: Книги-ХХІ, 2013.  С. 127-128.
  31. Гордіца Т.М. Модель банківського обслуговування «privat banking»: основні ознаки для українського ринку. Інформаційні технології, економіка та право: стан та перспективи розвитку (ІТЕП-2014): матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 3-4 квітня 2014 р. Міністерство освіти і науки України, ПВНЗ «Буковинський університет».  Чернівці: Книги ХХІ, 2014.  С. 155-156.
  32. Gorditsa T. Banking service and banking services: a conceptual approach// International Scientific Conference „Management 2014“ on 25thand 26th of April,   Belgrade: “Union” University Belgrade, 2014,  P. 94-96.
  33. Shterma  Inna,  Gorditsa  Tatiana,  Management  of  universal  retail  banking network on financial supermarket. Zbornik rezimea: međunarodna naučna konferencija menadžment 2014, 25-26. april 2014.  Belgrad, Serbija: Izdavački centar za industrijski menadžment plus Belgrad-Mladenovac, 2014, P. 248-250.
  34. Гордіца Т.МВиокремлення соціальної складової у банківському обслуговування фізичних осіб. Інформаційні технології, економіка та право: стан та перспективи розвитку (ІТЕП-2015): матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 24-25 вересня 2015 р. Міністерство освіти і науки України, ПВНЗ «Буковинський університет».  Чернівці: Книги ХХІ, 2015.   С. 130-131.
  35. Гордіца Т.М. Особливості договору концесії в авіаційній галузі. Сучасне право в епоху соціальних змін: Матеріали ХІ Міжнародної науково – практичної конференції, м. Київ Національний авіаційний університет, 26 лютого 2021 р. Том 2.  Тернопіль: Вектор, 2021.  С. 231-233.
  36. Гордіца Т.М. Концепція музейного маркетингу, як цільова філософія діяльності комунальної установи: регіональний аспект. Потенціал сталого розвитку в умовах сучасниххрегіональних та глобальних викликів: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія), 11-13 травня 2022 року. Чернівці: Чернівец. нац..  ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2022. С. 47-49
  37. Заволічна Т.Р., Гордіца Т.М. Фандрейзинг в умовах воєнного стану: особливості маркетингового менеджменту громадських організацій.Фінансові інструменти сталого розвитку економіки: матеріали  IV Міжнародної науково-практичної конференці (12 травня 2022 р.). Чернівці: Чернівец. нац..  ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2022. С. 384-388.URL: https://drive.google.com/file/d/1PR49cuy 5a5cj8Bs7cuo4woHkKCqmlPeK/view?usp=sharing.
  38. Бабух І. Б., Гордіца Т. М. Аналіз ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.Бренд-менеджмент: маркетингові технології: Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф(Київ, 14 березня 2023 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі. Київ : Держ. Торг.-екон. ун-т, 2023. 448 с. С. 128-131. ISBN 978-966-629-802-0. https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/dfa2684085a58809d90b630a0fe26059.pdf
  39. Заволічна Т.Р., Гордіца Т.М. Аспекти фінансування діяльності екологічних громадських організацій з позицій маркетингового менеджменту.Фінансові інструменти сталого розвитку економіки: матеріали  V Міжнародної науково-практичної конференції (27 квітня 2023 р.). Чернівці: Чернівец. нац..  ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2023, С. 450-453.URL: https://drive.google.com/file/d/ 1xPiT_aG3d_2J5eVQV4PDU0Pp4JG-scoP/view?usp=sharing
  40. Гордіца Т.М. Сучасні тенденції застосування  маркетингу екологічних стартап-проектів в Україні. Економічні перспективи підприємництва у воєнні часи та опісля[Електронне видання]: збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ірпінь, 22 травня 2023 року).  Ірпінь: Державний податковий університет, 2023.  718 с. PDF-формат ; мережеве видання ; інституційний депозитарій. ISBN 978-966-337-694-. С. 340-342. URL:  https://dpu.edu.ua/uk/kaf-econompidpr-taeconombezp?view=article&id=2551&catid=45. URL: https://drive.google.com/file/d/18DyRS_HhUD5OZA7ay3_2pGW_gs9kZ-HH/view?usp=drive_link
  41. Харабара В.М., Гордіца Т.М. Пріоритети розвитку ринку пайових та боргових цінних паперів в Україні.Фінансові інструменти сталого розвитку економіки: матеріали  VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2024 р.). Чернівці: Чернівец. нац..  ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2024, С. 227-230. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10268  а також на сайті https://tenacity-conference.chnu.edu.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2/
  42. Гордіца Т.М., Пецей В.Я.Екологічна пропаганда, як елемент комунікаційної політики еколого-орієнтованого підприємства в умовах сталого розвитку.  Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С.152-154. URL: https://drive.google.com/file/d/13Pvt PE5Eoli6Ah1fzGwNrp7CyMnL33jG/edit.
  43. Гордіца Т.М. Сучасні проблеми  управління маркетинговою політикою розподілу вітчизняних  підприємств-виробників органічноїпродукції в контексті сталого розвитку. Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів / Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 29-31 травня 2024 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С. 44-45. ISBN 978-966-423-865-

 

Контакта інформація

58012, Україна, м. Чернівці, вул.Кафедральна 2

14 корпус, 1-й поверх 3а аудиторія

+38 (0372) 559882

marketing@chnu.edu.ua

Наша адреса

Demo

У вас є запитання?