Гордіца Тетяна Маноліївна
Посада: доцент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку з 2022 р.
Вчений ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент
Контактна інформація:
Телефон: +38 0372 559 882
Електронна пошта: t.gorditsa@chnu.edu.ua
Освіта, вчені ступені, вчені звання
- ЗОШ № 2 (м. Чернівці)
- Диплом з відзнакою спеціаліста Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Економіка та управління виробництвом», 1994 рік
- Аспірантура Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (1996-2000 рр.)
- Кандидат економічних наук, Інститут регіональних досліджень НАН України, 2002 рік. Тема дисертації: «Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків». Доступ до автореферату»: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=EC&P21DBN=&S21STN= 1&S21REF=10&S21FMT=JwU_B&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=U=&S21COLORTERMS=0&S21STR=%D0%A39%284%D0%A3%D0%BA%D1%80%29262.181.34-211.1.
- Doctor PhD з 2007року
- Доцент кафедри маркетингу (2008рік)
- Докторантура Київського національного економічного університетуімені Вадима Гетьмана (2009-2012 рр.)
Наукові інтереси
- Банківський маркетинг
- Політичний маркетинг
- Маркетинг концертної та видовищноїдіяльності
- ECOмаркетинг
- Музейний маркетинг
- Медичний маркетинг
- Маркетинговий менеджмент
- Історія економіки
Лекційні курси та практична підготовка студентів:
- Управління маркетингом на підприємстві
- Некомерційний маркетинг
- ECOмаркетинг
- Ринкова інфраструктура
- Навчальний тренінг зі стартапінгу
Участь у грантах
- Випускниця програми обмінів Конгресу США «Open World» (2007 р., Центр «Відкритий світ» при Бібліотеці Конгресу США, м. Вашингтон, США)
- Учасник спільної операційноїпрограми «Румунія-Україна-Республіка Молдова 2007-2013». Тристоронній транскордонний проект MIS ETC code 1995 “Зміцнення комунікацій між людьми з вадами зору в транскордонному регіоні» (2013 р., Сучава-Чернівці-Кишинеу)
Інша професійна діяльність
- лаборант НІСа кафедри РА Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича(1989 р.)
- табельник на Чернівецькому електромеханічному заводі (1989 р.)
- заступник голови профспілкової організація студентів Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича (1991-1994 р.)
- економіст комерційного відділу, провідний, головний спеціаліст відділу валютних операцій та зовнішньо – економічної діяльності, заступник начальника економічного відділу, начальник економічного відділу Чернівецької філії АТ «Укрінбанк» (1994-2004 рр.)
- начальник валютного відділу Чернівецької філії АКБ «ТАС – Комерцбанк» (2004-2005 рр.)
- доцент кафедри економіки та підприємництва Приватного вищого навчального закладу «Буковинський університет» (2005-2006 рр.)
- директор Чернівецької філії ТОВ «Фортуна банк» (2006-2007 рр.)
- депутат Першотравневої районної у місті Чернівці ради Vскликання (2006-2010 рр.)
- голова Правління Кредитної спілки «Наші люди» (2007-2008 рр.)
- депутат Першотравневої районної у місті Чернівці ради VIскликання, голова постійної комісії з питань бюджету, економіки та фінансів Першотравневої районної у місті Чернівці ради VI скликання, членкиня міжвідомчої комісії виконавчого комітету Першотравневої районної у місті Чернівці ради (2010-2015 рр.)
- доцент кафедри економіки та підприємництва,кафедри фінансів Приватного вищого навчального закладу «Буковинський університет» (2008-2009 рр., 2012-2015 рр.)
- директор Чернівецької регіональної дирекції ПАТ «Апекс-Банк» (2015-2016 рр.)
- директор Сторожинецького навчально – наукового інституту Університету державної фіскальної служби України (2016-2022 рр.)
- депутат Чернівецької районної ради VIІІ скликання, голова постійної комісії постійної комісії з питань охорони навколишнього природного середовища та природокористування Чернівецької районної ради VIІІ скликання, членкиня комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Чернівецької районної державної адміністрації (районної військової адміністрації) (2020 р. – теперішній час)
- доцент кафедри фінансів і кредиту, кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького Національного університету імені Юрія Федьковича, доценткафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, доцент кафедри фінансів Приватного вищого навчального закладу «Буковинський університет» (за сумісництвом, 2002- 2022 рр.)
- експерт з акредитації освітніх програм за спеціальністю 075 «Маркетинг» (2023 – теперішній час)
Хобі та захоплення
- волонтерство (допомога безпритульним тваринам)
- колекціонування
- патронат студентської Ліги Сміхум. Чернівці
Нагороди:
- Подяки та почесні грамоти АТ «Укрінбанк», ПАТ «Апекс-Банк», ПВНЗ «Буковинський університет», УДФСУ, Чернівецької міської ради, Першотравневої районної у м. Чернівці ради та ін.. (1996 – 2021 рр.)
Основні публікації
Монографії
- Гордіца Т.М. Аналіз розвитку ринку банківських заощаджень фізичних осіб. Регіональний розвиток в сучасних умовах. Колективна монографія/ за ред. Т.В. Штерма, Я.М. Гончарук. Чернівці: ПВНЗ «Буковинський університет», 2012, С. 111-122.
- Гордіца Т.М. Тенденції технологічної складової банківського обслуговування фізичних осіб в контексті впливу світових фінансових інновацій. Забезпечення ефективності інноваційного розвитку економіки. Колективна монографія/за ред. Т.В. Штерма, С.М. Пелипчук. Чернівці: ПВНЗ «Буковинський університет», 2013, С. 53-68.
Статті
- Гордіца Т.М. Проблеми впровадження банківського маркетингу в Україні. Науковий вісник Чернівецького університету. Вип.. 10: Економіка: Збірник наук. пр. Чернівці: ЧДУ, 1997. С. 108-111.
- Баласинович Б.О., Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Фондовий ринок і банківська система в інвестиційному процесі України. Банківська справа. 1998. № 3(21). С. 55-58.
- Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Інвестиційна політика держави: влив сучасного фондового ринку і банківського механізм. Наук. вісник Чернівецького Університету: Збірник наук. пр. Вип.25. Економіка. Чернівці: ЧДУ, 1998, С. -87-94.
- Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Вплив сучасного фондового ринку і банківського механізму на інвестиційну політику держави. Наук. вісник Чернівецького Університету: Збірник наук. пр. Вип.26. Економіка. Чернівці: ЧДУ, 1998, С. – 151-157.
- Гордіца Т.М. Деякі аспекти застосування маркетингу нових банківських послуг на фінансовому ринку України. Регіональна економіка. 1998. №4. С. 145-148.
- Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р., Баласинович Б.О. Трансформація зарубіжного досвіду маркетингу нових послуг в діяльності комерційних банків та фондового ринку України. Вісник ХДПУ № 1: Збірник наук. пр. Вип. 19. Харків, 1998. Ч. 2. С. 138-142.
- Гордіца Т.М. Деякі аспекти впливу нових банківських послуг на зміну характеристик ринку праці в умовах перехідного періоду. Економіка праці: Збірник наук. пр. Вип.. 3: Хмельницький: Технологічний університет Поділля; НВП „Еврика” ТОВ, 1999. С. 16-20.
- Баласинович Б.О., Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Проблеми зайнятості населення України: вплив фондового ринку та банківської системи. Банківська справа. 1999. № 4(28). С.57-59.
- Гордіца Т.М. Застосування банківського маркетингу у вирішення проблем структурної перебудови економіки. Наук. Вісник Чернівецького університету: Збірник наук. пр. Вип.. 54. Економіка. Чернівці: ЧДУ, 1999. С.45-50.
- Гордіца Т.М. Інвестиційна політика комерційних банків щодо впровадження карткових платіжних систем в Україні. Вісник Технологічного університету Поділля. Науковий журнал № 5. -Хмельницький, 1999. Ч.1. С. 66-69.
- Комарницький І.Ф., Гордіца Т.М. Теоретичний підхід до поняття “маркетинг нових банківських продуктів” та їх значення в умовах зростаючої конкуренції на фінансово-кредитному ринку України. Иозеф Шумпетер та проблеми реформування економіки України. Київ: Таксон. 2000. С. 166-176.
- Гордіца Т.М. Проблеми взаємодії органів місцевої влади з банківськими установами у вирішенні регіональних соціально-економічних перетворень. Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Регіональне управління і місцеве самоврядування. Основи формування регіональної соціально-економічної політики: Щорічник наук. пр. Випуск ХIV. Львів, 2000. С.138-146.
- Гордіца Т.М., Грицишина О.О. Застосування маркетингового дослідження в інноваційній діяльності комерційного банку . Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Становлення фінансової системи України та проблеми її стабілізації: Щорічник наук. пр. Вип. XII. Ч.2. Львів. 2000. С. 232-
- Гордіца Т.М. Використання концептуального підходу маркетингового дослідження щодо впровадження на перспектив розвитку нових послуг – пластикових карток на рівні філії комерційного банку. Стратегічні пріоритети розвитку регіонів у системі економічної політики в Україні (за матеріалами XIIМіжнародної науково-практичної конференції): Науковий вісник. Випуск II. – Чернівці, 2001. С. 264-269.
- Гордіца Т.М. Тенденції розвитку ринку платіжних карток та їх роль в удосконаленні інфраструктури торгівлі. Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ: Збірник наук. пр. за матеріалами XIIIміжнародної науково-практичної конференції (9-10 квітня 2002 року, Чернівці). Вип II. : Економічні науки. Чернівці: АНТ Лтд., 2002. Ч.ІІ. С. 80-84.
- Гордіца Т.М Використання західного досвіду сегментації ринку у практиці банківського маркетингу . Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Фінансова політика приватизованих підприємств і механізми її реалізації (Збірник наукових праць). Вип. 4 (XLII) / НАН України. Інститут регіональних досліджень. Редкол.: відп. ред. Академік НАН України М.І. Долішній. Львів, 2003. С. 400-406.
- Гордіца Т.М. Деякі аспекти системи заохочувальних компенсацій для працівників-продавців банківських послуг, як елемента ефективної маркетингової стратегії. Соціально-економічні аспекти промислової політики (за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції): Збірник наукових праць. Донецьк: Інститут економічної політики НАН України 2003. Том IV. Ч. 2 С. 220-225.
- Гордіца Т.М. Деякі особливості некомерційного маркетингу. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: АНТ Лтд, 2003. Вип. II. С.338-344.
- Гордіца Т.М. Роль стратегічного маркетингу в політичні сфері. Науковийвісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Вип. ІV. Економічні науки – Чернівці: АНТ Лтд, 2003. С. 216-223.
- Гордіца Т.М. Маркетинг послуг освіти: проблеми і перспективи. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Матеріали ХІУ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2004 року. Вип. 1. Економічні науки. Ч. 1. Чернівці: АНТ Лтд, 2004, С. 277-280.
- Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Деякі нові підходи до ролі фінансових інструментів у контексті можливого вступу України до СОТ. Науковий вісник Чернівецького торгово-економічного інституту КНТЕУ:. Вип. І. Економічні науки. Чернівці: Книги-ХХІ, 2007. С.317-325.
- Гордіца Т.М. Можливості використання муніципального маркетингу: міжнародний досвід, сучасна теорія й практика. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ, 2008. Вип. 1. Економічні науки. С.196-205.
- Гордіца Т.М. Сучасний ринок споживчого кредитування в умовах світової фінансової кризи: основні проблеми та шляхи їх вирішення. Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії: Збірник наукових праць. Вип. 3 (12) ч.2: Економічні науки. Чернівці, Технодрук, 2008. С. 104-113.
- Гордіца Т.М. Проблеми діючого механізму іпотечного кредитування фізичних осіб через призму впливу світової фінансової кризи. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ, 2008. Вип. IV. Економічні науки. С. 310-317.
- Гордіца Т.М. Шляхи мінімізації іпотечного кредитного ризику банківських установ в умовах світової фінансової кризи. Регіональна економіка: науково-практичний журнал. – Львів: Ін-т регіон. дослід. 2009. №1, С. 147-155.
- Гордіца Т.М. Продуктова політика комерційних банків в умовах фінансової дестабілізації. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги – ХХІ, 2009. Вип. І. (33) Економічні науки. С. 230-237.
- Гордіца Т.М. Банківські депозити домашніх господарств: сучасні тенденції та механізми стабілізаційного впливу. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ, 2009. Вип. ІІ. (34). Економічні науки. С. 324-334.
- Гордіца Т.М. Вплив фінансової глобалізації на сучасні тенденції розвитку національного банківського сектору. Збірник наукових праць. Економічні науки (ПВНЗ «Буковинський університет). Чернівці: Книги-ХХІ, 2009. Вип. 5. С.196-203.
- Гордіца Т.М., Кочержук Т.М. Конкурентоспроможність банківського бізнесу: концептуально-методологічний аспект. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ, 2009. Вип. ІІІ (35). Економічні науки. С.240-253.
- Гордіца Т.М. Об’єктивні фактори кредитного ризику: сучасна теорія та практика в розрізі споживчого кредитування населення. Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії: Збірник наукових праць. Вип. 4 (17): Економічні науки. Чернівці, Технодрук, 2009. С.68-74.
- Гордіца Т.М. Фінансова нестабільність та системна банківська криза: критерії та причини виникнення. Збірник наукових праць. Економічні науки (ПВНЗ «Буковинський університет). Чернівці: Книги-ХХІ, 2010. Вип.6. С. 66-77.
- Гордіца Т.М. Основні фактори формування політики банківських заощаджень домогосподарств України: теоретична сутність та особливості на сучасному етапі. Економічний аналіз: збірник наукових праць кафедри економічного аналізу ТНЕУ. Тернопіль: Економічна думка, 2010. Вип. 5. С. 236-240.
- Гордіца Т.М Сутність та теоретичні концепції кредитування фізичних осіб: еваолюційний та сучасний підхід: кредитування фізичних осіб: еволюційний та сучасний підхід. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. Вип. ІІІ (39). Економічні науки. С. 240-251.
- Гордіца Т.М. Сучасні методики рейтингування банків України: теорія і практика інформаційної відкритості для вкладників грошових коштів. Збірник наукових праць. Економічні науки. (ПВНЗ «Буковинський університет). Чернівці: Книги – ХХІ, 2011. Вип.7. С. 253-262.
- Гордіца Т.М. Банківські заощадження домашніх господарства: нано-, мікро,-мезо й макрорівні в теоретичному та практичному аспектах. Науковий вісник Ужгородського національного університету (серія Економіка). Спецвипуск 33. Ч.2. 2011. С. 29-33.
- Гордіца Т.М. Фактори формування пасивної фінансової поведінки домогосподарств щодо банківських заощаджень у посткризовий період. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. Посткризовий розвиток фінансової системи України: проблеми та перспективи (збірник наукових праць)/НАН України. Ін-т регіональних досліджень. Львів, 2011. Вип. 2\88. С. 102-110.
- Гордіца Т.М. Ринок банківських послуг для фізичних осіб: посткризова динаміка. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці-Луцьк: ЧТЕІ КНТЕУ, 2011. Вип. ІІ. (42) ч.2.Т.2 Економічні науки. С. 120-126.
- Гордіца Т.М. Методологічні аспекти визначення депозитного ризику фізичних осіб у банківській сфері. Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії. Економічнів науки: збірник наукових праць. Вип 2(21). Чернівці, 2011. С. 70-83.
- Gorditsa T. Problems of information transparency in the activity of the Ukrainian banking system: analysis of the situation before and after the crisis/ Krízový manažment –1/2011. Zilinská Univerzita v Ziline, Slovakia – 2011. Р. 52-57.
- Гордіца Т.М. Вплив механізму функціонування сучасної системи гарантування вкладів фізичних осіб на розвиток ринку банківських депозитів. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. Вип. ІІ (46). Економічні науки. С. 280-286.
- Гордіца Т.М. Передумови необхідності впровадження механізму регулювання банківського морального ризику. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки)/за ред. М.Ф. Кропивка. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2012, № 2 (18), том 2. С.70-80.
- Гордіца Т.М. Сучасні проблеми функціонування національної системи страхування вкладів фізичних осіб: теоретичний підхід. Збірник наукових праць. Економічні науки. (ПВНЗ «Буковинський університет). Чернівці: Книги – ХХІ, 2012. Вип.8. С.302-313.
- Гордіца Т.М. До питання визначення та класифікації морального ризику в банківській галузі: теоретичний підхід. Збірник наукових праць. Вип. №. 20, ПДАТУ – Кам’янець-Подільский, 2012, с. 147-153 c.
- Гордіца Т.М. Трансформація банківського механізму обслуговування фізичних осіб від традиційної моделі до моделі фінансового супермаркету. Економіка та підприємництво: зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. Вип. 28, Київ: КНЕУ, 2012, с.279-289.
- Гордіца Т.М. Структурні елементи сучасної універсальної роздрібної банківської діяльності: теоретичний підхід. Збірник наукових праць. Економічні науки. Чернівці: Книги ХХІ, 2013, – С.307-318.
- Гордіца Т.М. Технологічна складова в процесі банківського обслуговування фізичних осіб. Економіка та підприємництво: зб. наук. пр. молодих учених та аспіратів. Вип. 31. Київ: КНЕУ, 2013. С.137-142.
- Гордіца Т.М. Сучасний підхід до визначення ролі банкінгу, як «ефору ринкового господарства». Науковий вісник Чернівецького національного університету. Збірник наукових праць. Випуск: Економіка 669-671. Чернівці: ЧНУ, 2013, С. 83-87.
- Гордіца Т.М. Порівнева ієрархічна побудова банківської інфраструктури за принципом фінансового супермаркету для обслуговування фізичних осіб. Збірник наукових праць. Економічні науки (Випуск 10). Чернівці: Книги-ХХІ 2014, С. 177-187.
- Гордіца Т.М. Соціальна складова банківського обслуговування фізичних осіб: теоретико – функціональний підхід. Збірник наукових праць. Економічні науки. Вип. 11. Чернівці: Книги-ХХІ, 2015. С. 123-131.
- GorditsaTatiana Banking service and banking services: A conceptual approach [Journal]. Mest Journal / ed. Čekerevac Zoran. Belgrade : Meste, July 15, 2015. – 2 : Vol. 3. P. 53-61.
- Gorditsa Tatiana The model of universal bankning supermarket in Ukraine JournalAnnals of Economics and Public administration, Suceava, Romania: Universitatea Stefan cel Mare, 2017, 17., Issue 1(25). P. 136-144.
- Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Аспекти маркетингового менеджменту громадських організацій в контексті дисципліни «історії економіки та економічної думки». Науковий журнал «Вісник ЧТЕІ» (Економічні науки) Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ. Випуск I (85), 2022: Чернівці: ПВКФ «Технодрук», С.133-143. URL: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2022/v1/11.pdf.
- Gorditsa, Tetyana.Marketing Technologies In Educational Management: current problems/ Zrybnieva, I., Romaniuk, N., Havrysh, I., Gorditsa, T., Zhytomyrska, T./ Eduweb-Revista de Tecnologia de Informacion Comunicacion en Educacion. V. 16, No. 4, P.141-152. ISSN: 1856-7576. Q4=0,03 WOS: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000913973400012
- Гордіца Тетяна. Аспекти розвитку підприємств у контексті застосування концепції екологічного маркетингу. Науковий журнал «Вісник ЧТЕІ» (Економічні науки) Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ. Випуск ІV (92), 2023. Чернівці: ПВКФ «Технодрук», С.64-78. URL: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2023/v4/5.pdf
Публікації із наукового керівництва здобувачами вищої освіти
- Бойко Ю.Ю. Науковий керівник Гордіца Т.М. Особливості формування комплексу маркетингу телекомунікаційного підприємства в контексті розробки
маркетингової товарної політики. Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч.
Ч. 1. Ірпінь, 2018. С. 40-45. (Серія «Наукові роботи студентів
УДФСУ», т. 7). - Дирда Т.І. Науковий керівник Гордіца Т.М. Економічна ефективність діяльності підприємства харчової промисловості: сутність та критерії оцінки. Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч. Ч. 1. Ірпінь, 2018. С. 208-214. (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
- Істратій В.А. Науковий керівник Гордіца Т.М. Формування системи корпоративного управління телекомунікаційного підприємства: концептуальний підхідЗбірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч. Ч. 1. Ірпінь, 2018. С. 275-280. (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
- Левицька А.Ф. Науковий керівник Гордіца Т.М. Напрями підвищення прибутковості хлібопекарного підприємства.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч. Ч. 2. Ірпінь, 2018. С. 111-116. (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
- Янчій О.П. Науковий керівник Гордіца Т.М. Оцінка ступеня впливу чинної політики просування послуг поштового зв’язку у реалізації стратегії розвитку ПАТ «Укрпошта» та надання рекомендацій щодо покращення методики визначення оптимального рівня рекламного бюджету.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України :у 3-х ч. Ч. 3. Ірпінь, 2018. С. 375-380. (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
- Лупуляк Ю.Т. Науковий керівник Гордіца Т.М. Сучасний стан та проблеми розвитку газорозподільного підприємства.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4. Ірпінь, 2019. С. 133-138. (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
- Фрунза І.С. Науковий керівник Гордіца Т.М. Ринок послуг поштового зв’язку: теоретико – концептуальні засади. Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4. Ірпінь, 2019. С. 177-183. (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
- Вітрюк І.В. Науковий керівник Гордіца Т.М. Використання брендингу в прийняття стратегічних рішень на підприємстві: концептуальні засади.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4. Ірпінь, 2019. С. 116-122. (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
- Манчук А.В. Науковий керівник Гордіца Т.М. Діагностика ефективності впровадження концептуальної моделі бюджетування, як детермінанти покращення функціонування водопостачального підприємства в сучасних умовах.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4. Ірпінь, 2019. С. 139-145. (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
- Кифяк Т.І. Науковий керівник Гордіца Т.М. Концептуальні засади визначення категорій «збутова діяльність» та «збутова політика».Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 4-х ч. Ч. 4. Ірпінь, 2019. С. 127-133. (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ», т. 7).
- Берчук Л.М. Науковий керівник Гордіца Т.М. Кризові явища на підприємстві, методи їх діагностики та заходи подолання. Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 2-х ч. Ч. 2. Ірпінь, 2020. С.30-35 (Серія «Наукові роботи
студентів УДФСУ»; т. 22). - Бойчук Т.Т. Науковий керівник Гордіца Т.М. Управління діловою активністю підприємства: концептуальні засади.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України:
у 2-х ч. Ч. 2. Ірпінь, 2020. С.36-40 (Серія «Наукові роботи
студентів УДФСУ»; т. 22). - Сторощук П.В. Науковий керівник Гордіца Т.М. Організаційно-економічний механізм забезпечення прибутковості комунального підприємства: теоретичні засади.Збірник статей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету ДФС України: у 2-х ч. Ч. 2. Ірпінь, 2020. С.270-276 (Серія «Наукові роботи студентів УДФСУ»; т. 22).
- Крицул Єльвіра. Науковий керівник доц.. Гордіца Т.М. Ринок роздрібної торгівлі моторного палива в Україні: стан на перспективи. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, (25-27 квітня 2023 р.). Економічний факультет. Чернівці: Чернівец. нац.. ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2023. С. 88-89. URL: https://drive.google.com/file/d/11pBhGgRx-0tT-Bvg968tfM7TlcjCkmMp/view?usp=drive_link
- КирилюкСтаніслав. Науковий керівник доц. Гордіца Т.М. Музейний продукт: сучасні тренди у культурному розвитку Чернівецької області. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16-18 квітня 2024 року). Економічний факультет. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С. 67-68. URL: https://www.chnu.edu.ua/media/wbdd4vbk/ekonompdf.
Навчально-методичні праці
- Банківський маркетинг: Методичні вказівки до семінарських і практичних занять/ Укл.: Т.М. Гордіца. Чернівці: Рута, 2004. 35 с.
- Некомерційний маркетинг: завдання для самостійної роботи / Укл.: Т.М. Гордіца. Чернівці: Рута, 2004. 16.с.
- Банківський маркетинг: Завдання для самостійної роботи/ Укл.: Т.М. Гордіца. Чернівці: Рута, 2004, 20 с.
- Некомерційний маркетинг: Методичні вказівки до семінарських і практичних занять / Укл.: Т.М. Гордіца. Чернівці: Рута, 2004, 24 c.
- Методичнірекомендації до написання міждисциплінарної курсової роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» / укл.: І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна, Т.М. Гордіца. Чернівці: ЧНУ, 2023. 44 с. URL: http://mmix.cv.ua/category/metodychna-robota.
- Маркетинг: збірник тестових завдань для підготовки й атестації здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»: навч. пос. / уклад.: Буднікевич І.М., Бурдяк О.М., Вардеванян В.А., Венгер Є.І., Гавриш І.І., Гордіца Т.М., Зрибнєва І.П., Кифяк О.В., Крупенна І.А., Нікульча В.А., Романюк Н.В. (за заг. ред. Буднікевич І.М.). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 428 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9702.
Тези доповідей та матеріали науково-практичних конференцій
- Гордіца Т.М. Інвестиції і банки: Роль банків в інвестиційній політиці України. Інвестиційна діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання: Наукові доповіді міжнародної науково-практичної конференції. Чернівці: ЧДУ, 8-10 квітня 1997 року. С. 146-150.
- Гордіца Т.М. Проблеми формування ефективної маркетингової стратегії до впровадження інновацій у діяльність комерційних банків в перехідний період. Сучасна інноваційно-промислова політика України: інвестиційні пріоритети та інфраструктура: Доповіді Х Між нар. наук. – практ. конф. У 3-х т. Т.1 6-8 квітня 1999 р.. Чернівці: Рута, 1999. С. 280-288.
- Кирпушко Я.В., Гордіца Т.М. Роль цінової політики як інструменту банківського маркетингу у вирішенні проблем конкурентоспроможності комерційного банку в перехідний період. Проблеми і перспективи розвитку фінансової політики в Україні в умовах ринкової економіки: Матеріали міжвуз. наук. – практ. конф. 17-18 травня 1999 р. Чернівці: Ратуша, 1999 року. С. 159-162.
- Гордіца Т.М. Проблеми сучасної інноваційної політики комерційного банку (на прикладі систем розрахунків з використанням пластикових карток). Стратегія економічного розвитку в умовах глобалізації: Матеріали XIміжнародної науково-практичної конференції. Чернівці, 4-6 квітня 2000 р. Том II. С. 74-80.
- Гордіца Т.М. Проблеми сучасної інноваційної політики комерційного банку (на прикладі систем розрахунків з використанням пластикових карток). Стратегія економічного розвитку в умовах глобалізації: Матеріали XIміжнародної науково-практичної конференції. Чернівці, 4-6 квітня 2000 р. Том II. С. 74-80.
- Гордіца Т.М. Роль інструментів банківського маркетингу у вирішенні проблем конкурентоспроможності комерційного банку. Україна в глобальному середовищі: нові алгоритми управління економікою: Матеріали міжн. наук.-практ. конф. Чернівці, 17-19 квітня 2002 року. Чернівці: Рута, 2002. С. 376-378.
- Гордіца Т.М., Білик Л.С. Роль маркетингу як індикатора результативної діяльності некомерційних суб’єктів. Творча спадщина Иозефа А. Шумпетера та трансформація сучасної економіки України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Чернівці, 23 квітня 2003 року. Чернівці: Рута, 2003. С. 182-188.
- Гордіца Т.М. Особливості концепції кіномаркетингу, як виду некомерційного маркетингу. Стратегія регіонального розвитку: методологія формування, муніципальна специфіка: Матеріали ХVміжнародної науково-практичної конференції (27 січня 2004 року, Чернівці). Чернівці: Рута, 2004. С. 396-398.
- Гордіца Т.М. Якість банківських послуг, як фактор конкурентноздатності регіональних фінансово-кредитних установ: зарубіжний досвід та вітчизняна практика. Фінансово-економічні та інституційні чинники розвитку регіону: Матеріали ХVІ міжнародної науково-практичної конференції (25-26 березня 2005 року, Чернівці). Чернівці: Рута, 2005. С. 338-340.
- Гордіца Т.М., Рошкулець К.В. Міжнародний досвід маркетингового підходу щодо утримання споживачів. Стратегічний розвиток регіону-економічне зростання та інтеграція: Матеріали ХVМіжнародної науково-практичної конференції, 11-12 травня 2006 року. Ч. ІІ. Чернівці, 2006, С. 337-340.
- Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Корпоратизація як необхідний механізм інституційного розвитку регіону. Відтворення господарського комплексу регіону: методологія механізми, інтсрументарій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Вип 7. Т.1. Чернівці: Книги – ХХІ, 2007. С.38-49.
- Гордіца Т.М., Заволічна Т.Р. Членство в СОТ та можливості сталого розвитку в Україні. Транскордонне співробітництво як фактор активізації євроінтеграційних процесів: Матеріали науково-практичної конференції 7-8 травня 2008 року. Чернівці, 2008. С. 250-255.
- Гордіца Т.М. Концептуальні особливості брендингу сучасних фінансово-кредитних установ України. Генезис інституційної системи транзитивних економік: Матеріали ХVІІІ міжнародно-практичної конференції (7-8 травня 2008 р.) Чернівці: Рута, 2008. С. 175-178.
- Гордіца Т.М. Роль банківського кредитування, як основного джерела інвестиційної діяльності, в умовах прискорення процесів приватизації: сучасний аспект. Функціонування єврорегіонів в умовах трансформаційної економіки: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 травня 2009. Чернівці, 2009. С.230-233.
- Гордіца Т.М. Кредитування населення під нерухомість: сучасні економічні концепції та особливості. Регіональний вимір сензитивності механізмів управління: правовий, фінансово-економічний, психологічний аспект: Матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10-11 грудня 2009 р., Чернівецька філія МАУП/Упорядн. О.В Поляк, Н.Є. Килипенко. Чернівці: Букрек, 2010. С.207-211.
- Гордіца Т.М. Критерії зміни попиту домогосподарств на активні та пасивні операції банків: стратегічний підхід. Транскордонне співробітництво, як важлива складова євро інтеграційних процесів України. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 6-7 травня 2010. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. С.340-344.
- Гордіца Т.М. До питання визначення сутності категорії «банківська криза»: сучасні реалії для України.Трансформація змісту функції управління економікою в умовах інформглобалізації: Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції, 8 квітня 2010., Буковинський університет. Чернівці. С. 55-60.
- Гордіца Т.М. Основні фактори впливу на тенденції посткризового періоду розвитку ринку банківських заощаджень фізичних осіб. Проблемы развития финансовой системы Украины в условиях глобализации: сб. трудов ХІІІ Международной науч.-практ. конф. аспирантов и студентов, 23-26 марта 2011 г., г. Симферополь.«Центр Стабилизации». Симферополь: Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского, 2011. С. 30.
- Гордіца Т.М. Сучасні тенденції посткризового періоду розвитку ринку банківських заощаджень фізичних осіб. Актуальні проблеми інформаційних технологій, економіки та права: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 23-24 лютого 2011 р.Міністерство освіти і науки України, ПВНЗ «Буковинський університет». Чернівці:Книги – ХХІ, 2011. С.132-133.
- Гордіца Т.М. Ринок банківських послуг для фізичних осіб: посткризова динаміка// Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції«Актуальні проблеми та перспективи розвитку економіки України». Луцьк: ВІЕМ, 2011. С. 250-252.
- Гордіца Т.М. Сучасні тенденції заощаджувальної поведінки фізичних осіб: теоретичний підхід та парадоксальні особливості в українській банківській практиці. Формування мереж прикордонного співробітництва України». Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 12-13 травня 2011 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2011. С.296-299.
- Гордіца Т.М. Основні фактори впливу на появу депозитного ризику з точки зору клієнта банку – фізичної особи. Методологія, методи та інструментарій фінансово-економічного та організаційно-правового регулювання відтворювальних процесів за інноваційно – інвестиційною моделлю: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24-25 листопада 2011 р.. Міністерство фінансів України, Буковинська державна фінансова академія. Чернівці: БДФА, 2011. С. 171-173.
- Гордіца Т.М.Основні фактори впливу на появу депозитного ризику з точки зору банку. Проблеми формування нової економіки ХХ століття: матеріали IV Міжнар. наук. – практ. конф. 22-23 груд. 2011 р.: у 8. т. Дніпропетровськ: Біла К.О., 2011, Т. 7: Методологія статистичної обробки економічної інформації та шляхи зниження фінансових ризиків. С. 17-19 .
- Гордіца Т.М. Вплив інформаційних складових на заощаджувальну поведінку фізичних осіб у банківській системі України посткризового періоду. Реформування економіки України: стан на перспективи: зб. матеріалів VI Міжнар. наук.-прак.конф. (24-25 листопада 2011 р. м. Київ). Київ: МІБО КНЕУ, 2011. С.52-55.
- Гордіца Т.М. Фінансові інновації, як чинник вирішення протиріч та інформаційної асиметрії грошово-кредитного ринку. Модернізація стратегій економічного розвитку в умовах глобальної нестабільності: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (22-23 листопада 2012 р., м. Київ). Київ: КНЕУ, 2012. С.35-37.
- Гордіца Т.М. Регіональній особливості розвитку ринку банківських депозитів домашніх господарств. Сучасні кризові явища в економіці і проблеми облікового, контрольного і аналітичного забезпечення управління підприємством: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (25 травня 2012 р.)/відп. ред. З.В. Герасимчук. Луцьк: РВВ Луцького національного технічного університету, 2012. С. 51-54.
- Гордіца Т.М. Сучасні тенденції та проблематика функціонування системи страхування депозитів фізичних осіб в України. Інформаційні технології, економіка та право: стан та перспективи розвитку (ІТЕП-2012): матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 28-31 березня 2012./ у 2 частинах. Ч.1. М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ПВНЗ «Буковинський університет». Чернівці: Книги- ХХІ, 2012. С.301-302.
- GorditsaTetyana Ouestions of bankind competitive ability conceptual-methodological aspect. Managemenn 2012: international scientific conference, Mladenovac, Serbia . 20-21 April Mladenovac: ICIM plus. 2012. P.37 (abstract procceding).
- Гордіца Т.М. Функціональні особливості впливу фінансових інновацій на національний ринок банківського обслуговування фізичних осіб. Діалектика взаємодії ринкових та інституційних механізмів сучасної економічної динаміки: Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції ІІ Міжнародного шумпетерівського економічного форуму (26-27 вересня 2013 р.). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2013. С. 82-84.
- Гордіца Т.М. Сучасні тенденції банківського обслуговування фізичних осіб//Інформаційні технології. Економіка та право: стан та перспективи розвитку (ІТЕП-2013): матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 3-5 квітня 2013 р. Міністерство освіти і науки України, ПВНЗ «Буковинський університет». Чернівці: Книги-ХХІ, 2013. С. 127-128.
- Гордіца Т.М. Модель банківського обслуговування «privat banking»: основні ознаки для українського ринку. Інформаційні технології, економіка та право: стан та перспективи розвитку (ІТЕП-2014): матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 3-4 квітня 2014 р. Міністерство освіти і науки України, ПВНЗ «Буковинський університет». Чернівці: Книги ХХІ, 2014. С. 155-156.
- Gorditsa T. Banking service and banking services: a conceptual approach// International Scientific Conference „Management 2014“ on 25thand 26th of April, Belgrade: “Union” University Belgrade, 2014, P. 94-96.
- Shterma Inna, Gorditsa Tatiana, Management of universal retail banking network on financial supermarket. Zbornik rezimea: međunarodna naučna konferencija menadžment 2014, 25-26. april 2014. Belgrad, Serbija: Izdavački centar za industrijski menadžment plus Belgrad-Mladenovac, 2014, P. 248-250.
- Гордіца Т.МВиокремлення соціальної складової у банківському обслуговування фізичних осіб. Інформаційні технології, економіка та право: стан та перспективи розвитку (ІТЕП-2015): матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 24-25 вересня 2015 р. Міністерство освіти і науки України, ПВНЗ «Буковинський університет». Чернівці: Книги ХХІ, 2015. С. 130-131.
- Гордіца Т.М. Особливості договору концесії в авіаційній галузі. Сучасне право в епоху соціальних змін: Матеріали ХІ Міжнародної науково – практичної конференції, м. Київ Національний авіаційний університет, 26 лютого 2021 р. Том 2. Тернопіль: Вектор, 2021. С. 231-233.
- Гордіца Т.М. Концепція музейного маркетингу, як цільова філософія діяльності комунальної установи: регіональний аспект. Потенціал сталого розвитку в умовах сучасниххрегіональних та глобальних викликів: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія), 11-13 травня 2022 року. Чернівці: Чернівец. нац.. ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2022. С. 47-49
- Заволічна Т.Р., Гордіца Т.М. Фандрейзинг в умовах воєнного стану: особливості маркетингового менеджменту громадських організацій.Фінансові інструменти сталого розвитку економіки: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференці (12 травня 2022 р.). Чернівці: Чернівец. нац.. ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2022. С. 384-388.URL: https://drive.google.com/file/d/1PR49cuy 5a5cj8Bs7cuo4woHkKCqmlPeK/view?usp=sharing.
- Бабух І. Б., Гордіца Т. М. Аналіз ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.Бренд-менеджмент: маркетингові технології: Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 березня 2023 р.) / відп. Ред. А.А. Мазаракі. Київ : Держ. Торг.-екон. ун-т, 2023. 448 с. С. 128-131. ISBN 978-966-629-802-0. https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/dfa2684085a58809d90b630a0fe26059.pdf
- Заволічна Т.Р., Гордіца Т.М. Аспекти фінансування діяльності екологічних громадських організацій з позицій маркетингового менеджменту.Фінансові інструменти сталого розвитку економіки: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (27 квітня 2023 р.). Чернівці: Чернівец. нац.. ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2023, С. 450-453.URL: https://drive.google.com/file/d/ 1xPiT_aG3d_2J5eVQV4PDU0Pp4JG-scoP/view?usp=sharing
- Гордіца Т.М. Сучасні тенденції застосування маркетингу екологічних стартап-проектів в Україні. Економічні перспективи підприємництва у воєнні часи та опісля[Електронне видання]: збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ірпінь, 22 травня 2023 року). Ірпінь: Державний податковий університет, 2023. 718 с. PDF-формат ; мережеве видання ; інституційний депозитарій. ISBN 978-966-337-694-. С. 340-342. URL: https://dpu.edu.ua/uk/kaf-econompidpr-taeconombezp?view=article&id=2551&catid=45. URL: https://drive.google.com/file/d/18DyRS_HhUD5OZA7ay3_2pGW_gs9kZ-HH/view?usp=drive_link
- Харабара В.М., Гордіца Т.М. Пріоритети розвитку ринку пайових та боргових цінних паперів в Україні.Фінансові інструменти сталого розвитку економіки: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2024 р.). Чернівці: Чернівец. нац.. ун-т ім.. Ю.Федьковича, 2024, С. 227-230. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10268 а також на сайті https://tenacity-conference.chnu.edu.ua/%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2/
- Гордіца Т.М., Пецей В.Я.Екологічна пропаганда, як елемент комунікаційної політики еколого-орієнтованого підприємства в умовах сталого розвитку. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С.152-154. URL: https://drive.google.com/file/d/13Pvt PE5Eoli6Ah1fzGwNrp7CyMnL33jG/edit.
- Гордіца Т.М. Сучасні проблеми управління маркетинговою політикою розподілу вітчизняних підприємств-виробників органічноїпродукції в контексті сталого розвитку. Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів / Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 29-31 травня 2024 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С. 44-45. ISBN 978-966-423-865-