unnamed

Гончар Вадим Іванович

Посада: асистент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку з 2007 року

Дата народження: 28 лютого 1985 року

Стаж роботи: 19 років; науково-викладацької 14 років

Контактна інформація: v.gonchar@chnu.edu.ua

Освіта, вчені ступені, вчені звання

Вчений ступінь: кандидат економічних наук 

  • Шиловецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (с. Шилівці, Хотинський р-н, Чернівецька обл.)
  • Диплом бакалавра Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, напрям підготовки «Економіка та підприємництво», 2006 рік.
  • Диплом магістра Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Маркетинг», 2007 рік.

Наукові інтереси

  • Фармацевтичний маркетинг
  • Фармацевтичний ринок України
  • Регіональний фармацевтичний ринок
  • Аптечний ринок України
  • Особливості маркетингу у різних сферах та галузях економіки
  • Маркетинговий менеджмент

Лекційні курси та практична підготовка студентів:

  • Маркетинг
  • Промисловий маркетинг
  • Товарознавство стандартизація і сертифікація
  • Управління ризиками у підприємницькій діяльності
  • Управління комерційними ризиками
  • Інноваційний менеджмент та маркетинг
  • Регіональна економіка
  • Маркетингова політика розподілу
  • Товарна інформація

Інша професійна діяльність

  • Член ГО «Буковинська спілка маркетологів»
  • Член ГО «Українська Асоціація Маркетингу» (ГО «УАМ»)

Основні публікації

Статті:

  1. Буднікевич І.М., Гончар В.І. ОСОБЛИВОСТІ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ: ГЛОБАЛЬНИЙ ТА НАЦІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №1 (314). C. 246-253. URL:  http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=16137
  2. Буднікевич І. M., Гончар В. І. Адаптивні механізми регулювання фармацевтичного ринку національної економіки в умовах надзвичайних ситуацій. Інвестиції: практика та досвід. 2020. № 24. С. 19–25. DOI: 32702/2306-6814.2020.24.19
  3. Budnikevych, I., & Honchar, V. (2020). REGULATORY MECHANISMS OF UKRAINIAN PHARMACEUTICAL MARKET COMPETITIVENESS IN THE CONTEXT OF EUROPEAN INTEGRATION. Three Seas Economic Journal, 1(3), 1-8. https://doi.org/10.30525/2661-5150/2020-3-1
  4. Гончар В. І. Механізми регулювання економічної ємності фармацевтичного ринку України. Вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2019. Вип. 27. Ч. 1. С. 128–134.
  5. Гончар В. І. Економічна конкуренція на фармацевтичному ринку України як об’єкт державного регулювання. Бізнес-навігатор. 2018. Вип. 5 (48). С. 185–190.   
  6. Гончар В.І. Соціально-економічна функція механізмів регулювання фармацевтичного ринку / В.І. Гончар // Причорноморські економічні студії. – 2016. – Вип. 10. – С. 291-296.
  7. Гончар В.І. Інноваційна діяльність у фармацевтичній галузі / В.І. Гончар // Вісник Сумського національного аграрного університету: Збірник наукових праць. Серія: Економіка та менеджмент. Суми., 2014. – Вип. 4. – С. 125-129.
  8. Гончар В.І. Основи теорії формування і розвитку регіонального споживчого ринку / В.І. Гончар // Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наукових праць. Вип. 710-711. Економіка.- Чернівці: Чернівецький нац. ун-т., 2014. С. 11-15.
  9. Гончар В.І. Регіональний фармацевтичний ринок, його сутність і структура / В.І. Гончар // Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наукових праць. Вип. 623-626. Економіка.- Чернівці: Чернівецький нац. ун-т., 2012. С 59-64.
  10. Гончар В.І. Тенденції розвитку аптечного ринку України / В.І. Гончар // Сталий розвиток економіки / Всеукраїнський науково-виробничий журнал, том5, Хмельницький, 2011. С 267-271.
  11. Гончар В.І. Аналіз фармацевтичного ринку України / В.І. Гончар // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. ВИПУСК 262: В 12т. – Т. ІV. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2010 С 821 – 829.
  12. Гончар В.І. Маркетингова діяльність як чинник сталого розвитку туристичного бізнесу / В.І. Гончар // Вчені записи університету „КРОК” / Університет економіки та права „КРОК”. – Вип. 1 (1997). – Вип.18. – Т.2. – К., 2008. – С. 73-80

 

Участь в конференціях:

  1. Гончар В., Клипач А., Грабовський В. ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ВИСТАВКОВИХ ЗАХОДІВ В СТРАТЕГІЯХ РОЗВИТКУ ГРАВЦІВ ЛОКАЛЬНИХ ТА РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКІВ. Abstracts of reports of the II International scientific and practical conference “Innovative technologies of marketing and management in the conditions of transformational changes” (February 28-29, 2024, Khmelnytskyi) have been published, р.132-137. URL: https://de.promonograph.org/index.php/de/catalog/view/mges03-2024/30/57
  2. Бурдяк О.М., Гончар В.І. Клипач А.Я. Маркетингові інструменти нецінового конкурування як ознака ринку монополістичної конкуренції. Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін». Хмельницький кооперативний торговельно-економічний університет. 27-29 квітня 2023 року.
  3. Kyfyak O.V., Honchar V.I. Current tasks and tools of environmental marketing in the concern of the sustainable development concept. Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів / Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 132 с. С. 73-74. http://mmix.cv.ua/wp-content/uploads/Z-001p_Materialy-konferentsiyi_compressed.pdf
  4. Гончар В.І. Механізми регулювання публічних закупівель на фармацевтичному ринку національної економіки / В.І. Гончар // Економіка, фінанси, облік і право: аналіз тенденцій та перспектив розвитку: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 7 грудня 2020 р.): у 3 ч. Полтава: ЦФЕНД, 2020. Ч. 1. С. 20-22. – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1mV3pwEgFiskVD0Hxx5TePhc0Fhrzv16p/view
  5. Гончар, В.І., Буднікевич І.М.  Захисні механізми державного регулювання фармацевтичного ринку України в умовах поширення Covid-19. / В.І. Гончар // Міждисциплінарні наукові дослідження: особливості та тенденції: матеріали міжнародної наукової конференції (Т. 1), 4 грудня, 2020 рік. Чернігів, Україна: МЦНД. С. 42-44. – https://doi.org/10.36074/04.12.2020.v1.04
  6. Гончар В. І. Інституалізація фармацевтичного ринку як сегмента національної економіки та об’єкта регулювання. From the Baltic to the Black Sea: the Formation of Modern Economic Area : Proceedings of IІI International Scientific Conference (August 23th, 2019, Riga, Latvia). Baltija Publishing, 2019. C. 27–30.
  7. Гончар В.І. Ділова активність на фармацевтичному ринку національної економіки: проблеми і перспективи International Scientific Conference Innovative Potential of Socio-Economic Systems: the Challenges of the Global World, Part I, December 22th, 2017. Lisbon, Portugal: Baltija Publishing. P. 27-30
  8. Гончар В.І. Синтез механізмів державного і ринкового регулювання соціально-економічних аспектів фармацевтичної допомоги International Scientific Conference Integrated business structures: models, processes, technologys: Conference Proceedings, November 25, 2016. Chisinau, Republic of Moldova : Baltija Publishing. P. 51-54
  9. Гончар В.І., Калинчук В.Г. Особливості комплексу маркетингу підприємств, що надають медичні послуги / В.І. Гончар // Детермінанти сучасного розвитку соціально-економічних систем в умовах глобальної нестабільності. Матеріали ІІІ-ї міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (IC YESS 2014) 24-26 квітня 2014 року, Ч 2. – Чернівці: Чернівецький національний університет, 2014. С. 137-140.
  10. Гончар В.І. Тенденції розвитку регіонального фармацевтичного ринку / В.І. Гончар // Діалектика взаємодії ринкових та інституційних механізмів сучасної економічної динаміки. Матеріали ХХІІ міжнародної науково-практичної конференції ІІ Міжнародного шумпетерівського економічного форуму  (26-27 вересня 2013 р.). – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2013. С. 90-91.
  11. Гончар В.І. Методологічні принципи економічної діагностики регіонального фармацевтичного розвитку / В.І.Гончар // Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці. Матеріали ІІІ міжнародної науково-методичної конференції (14-17 травня 2013 р.) / Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : ДрукАрт, 2013. С. 71-74.
  12. Гончар В.І. Особливості проведення маркетингових досліджень на фармацевтичному ринку / В.І. Гончар // Сучасна економічна динаміка в контексті парадигми економічного розвитку Й.А. Шумпетера. Матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 жовтня 2011 р.). – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011. С.324-327.
  13. Гончар В.І. Специфіка маркетингової діяльності в сучасних умовах господарювання / В.І. Гончар // Город, регион, государство: экономико-правовые проблемы хозяйствования: материалы VIII Международной научно-практической конференции, 22.11.2010 г. – Донецк: Издательство «Ноулидж», 2011. С 54-57.
  14. Гончар В.І. Сучасний стан діяльності суб’єктів оптового фармацевтичного ринку / В.І. Гончар // Система контролю в умовах глобалізації: закономірності та протиріччя / Матеріали науково-практичної конференції, 11 червня 2010 р. – Тернопіль, 2010. С. 87-89
  15. Гончар В.І. Філенко К.І. Інструменти стимулювання продажів в період скорочення маркетингового бюджету // Трансформація господарського механізму в умовах економічної кризи: Матеріали IX Всеукраїнської наукової конференції молодих учених і студентів 15-17 квітня 2010 р. – Чернівці, 2010. С. 329-330
  16. Гончар В.І. Деркач А.В. Інтернет реклама як інструмент виходу з кризи // Трансформація господарського механізму в умовах економічної кризи: Матеріали IX Всеукраїнської наукової конференції молодих учених і студентів 15-17 квітня 2010 р. – Чернівці, 2010. С. 302-303
  17. Гончар В.І. Регіональні аспекти розвитку та проблеми формування збалансованого фармацевтичного ринку / В.І. Гончар // Інституційна природа ринкових трансформацій: Матеріали XIX міжнародної науково-практичної конференції 15-16 жовтня 2009 р. – Чернівці: ДрукАрт, 2009. С. 208-209
  18. Гончар В.І. Міжнародна маркетингова діяльність на фармацевтичному ринку / В.І. Гончар // Маркетинг у сферах і галузях економіки регіону: Матеріали ІІ Міжнародної (VІ Всеукраїнської) науково-практичної конференції, м. Чернівці, 13 – 14 квітня 2007 р. – Чернівці: Рута, 2007. – С. 25-28
  19. Гончар В.І. Проблеми фінансової системи України / В.І. Гончар // Глобальна економічна система: Матеріали І Міжнародної (V Всеукраїнської) студентської науково-практичної конференції м. Чернівці, 27 – 29 квітня 2006 р. – Чернівці: АНТ ЛТД, 2006. – С. 115-117

Навчально-методичні матеріали:

  1. Управління ризиками в інноваційній діяльності: Навчально-методичний комплекс / укл. І.Г. Черданцева, В.І. Гончар – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2015. – 28 с.
  2. Промисловий маркетинг: Методичне забезпечення курсу / Укл.: Кифяк О.В., Гончар В.І., Венгер Є.І. – Чернівці: ЧНУ, 2011. – 64 с.
  3. Промисловий маркетинг: Навчально-методичний комплекс / Укл.: Кифяк О.В., Гончар В.І. – Чернівці: ЧНУ, 2009. – 48 с.
  4. Управління ризиками в підприємницькій діяльності: Навчально-методичний комплекс. / укл. І.Г. Черданцева, В.І. Гончар – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2009. – 64 с.

 

Контакта інформація

58012, Україна, м. Чернівці, вул.Кафедральна 2

14 корпус, 1-й поверх 3а аудиторія

+38 (0372) 559882

marketing@chnu.edu.ua

Наша адреса

Demo

У вас є запитання?