Гавриш Ірина Іванівна
Посада: Асистент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку, заступник завідувача кафедри з виховної роботи (старший куратор)
Дата народження: 8 квітня 1988 року
Вчений ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент
Стаж роботи: 12 років; науково-викладацької 10 років
Контактна інформація:
Телефон: +38 0372 559 882
Електронна пошта: i.gavrysh@chnu.edu.ua
Освіта, вчені ступені, вчені звання
- Гімназія №4 (м.Чернівці)
- Диплом магістра Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Фінанси», 2010 рік
- Аспірантура 2015-2018 рік
- Кандидат економічних наук “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” з 2018 р. (диплом ДК №046821 16.05.2018)
- Доцент кафедри маркетингу, іновацій та регіонального розвитку (атестат АД №0155844 від 26.06.2024)
Наукові інтереси
- Привабливість регіонів
- Особливості маркетингу у різних сферах та галузях економіки
- Маркетинг індустрії гостинності
Практична підготовка студентів:
- Маркетинг
- Маркетинг послуг
- Маркетинг у фізичній культурі та спорті
- Спічрайтинг та риторика
- Маркетинг англійською мовою
- Історія маркетингу та маркетингова культура
Інша професійна діяльність
- Член Чернівецької обласної спілки маркетологів «Буковинська спілка маркетологів»;
- Член Української асоціації маркетингу
Хобі та захоплення
Художня та професійна література, фотографія, спорт, боулінг, йога.
Плани:
- мати більше часу для заняття наукою, хобі та проведення часу з сім’єю;
- розвивати економічний факультет, зокрема рідну кафедру;
- гордитись випускниками кафедри;
- організувати активну взаємодію кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку з маркетологами-випускниками ЧНУ та активізувати роботу Асоціації випускників «ЧНУшник»;
- отримати зарубіжний досвід у викладанні професійно-орієнтованих дисциплін;
- мати можливість розвивати маркетинг міста Чернівці та України загалом.
Статті
- Zrybnieva, I., Romaniuk, N., Havrysh, I., Gorditsa, T.; Zhytomyrska, T. Marketing Technologies In Educational Management: Current Problems. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(10), 2022. P. 298–302., IF(WoS)=0.0, Q4, 1738-7906. https://jcr.clarivate.com/jcr-jp/journal-profile?journal=INT%20J%20COMPUT%20SCI%20NET&year=2021 https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.10.38 https://koreascience.kr/article/JAKO202230654248162.page https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/5006
- Буднікевич І., Гавриш І., Черданцева І. МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА СТЕЙКХОЛДЕРСЬКОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНІВ. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки. Вип. 63. Черкаси : ЧДТУ, 2021. C.14-22 , ICV (Copernicus)=87.83, 2306-4420 https://doi.org/10.24025/2306-4420.63.2021.248473 http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/248473
- Гавриш І., Ахтоян А. Маркетинговий підхід до оцінки та управління бізнесовою привабливістю територій. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». 2022 Вип. 66. C.88-97 http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/268614 https://doi.org/10.24025/2306-4420.66.2022.268614
- Гавриш І.І., Бабух І.Б., Ібрагімов Е.Ю. Маркетинговий аналіз ринку банківських послуг в Україні : цілі, завдання та проблеми. Ефективна економіка. Вип. 8. 2022. 10.32702/2307-2105.2022.8.30 https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/446/449
- Гавриш І., Фень К. Спортивний маркетинг: суть, специфіка та основні суб’єкти. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». 2022 Вип. 66., C.61-68 http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/268614
- Буднікевич І.М., Гавриш І.І. Механізм та інструменти розвитку привабливості об’єднаних територіальних громад (на прикладі ОТГ Буковини) // ВІСНИК СХІДНОУКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені Володимира Даля. 2020. № 6 (262). DOI: https://doi.org/10.33216/1998-7927-2020-262-6-13-19 С.13-19. URL: http://visnik.snu.edu.ua/index.php/VisnikSNU/article/download/383/360
- Буднікевич І.М., Гавриш І.І., Мельник А.С. Маркетингові стратегії лояльності та інструменти їх реалізації // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Економіка. – Вип.825. – Чернівці : ЧНУ, 2020. – С.27-33.
- Гавриш І.І. Методика розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва / І.М. Буднікевич, І.А.Крупенна, І.І.Гавриш // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Вип. 809. Економіка. – Чернівці : ЧНУ, 2019. – С.27-34 https://drive.google.com/file/d/1JRKGlHP5ZRwrUuvGhX41Af8lqLIji7TO/view
- Гавриш І.І. Проекти міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів / І.М.Буднікевич, І.І.Гавриш, І.А.Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 52. – Черкаси : ЧДТУ, 2019. – C.5-11 Режим доступу: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/160483
- Гавриш І.І. Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіону /І.І.Гавриш, І.А.Крупенна// Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 54. – Черкаси : ЧДТУ, 2019. – C.42-51 Режим доступу: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/178391
- Гавриш І.І. Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону/ І.М. Буднікевич, І.І. Гавриш, І.А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – 2018. – Вип. 48, ч. І. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. Електронна версія: chdtu.edu.ua, http:// zbirecon.com/
- Гавриш І.І. Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш, І. А. Крупенна / Ефективна економіка. – 2018. –№ 2. – Режим доступу:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6568
- Гавриш І.І. Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід/ І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш, І. А. Крупенна // Ефективна економіка. – 2018. – №10. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6865
- Гавриш І.І. Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації /І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна, І.І. Гавриш// Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. – Вип. ІІІ (67). Економічні науки. – С.101-116. http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v3/NV-2017-v3_10.pdf
- Гавриш І.І. Інвестиційна привабливість сучасних форм організації економіки регіону / І.М.Буднікевич, І.І.Гавриш // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Вип. 797. Економіка. – Чернівці : ЧНУ, 2018. – С.17-25. – 78 с.
- Гавриш І.І. Маркетингові інструменти формування та розвитку привабливості територій для цільової аудиторії «населення» / І. М. Буднікевич, І.Гавриш // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 50. – Черкаси : ЧДТУ, 2018.
- Гавриш І. І. Самостійність та взаємопов’язаність економічних категорій «конкурентоспроможність регіону» та «привабливість регіону» / І. І. Гавриш // Економічний форум. – 2017. – № 2. – С. 76-86. (Index Copernicus).
- Гавриш І. І. Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики / І. І. Гавриш // Регіональна економіка. – 2017. – № 3. – С.76-85. (Index Copernicus).
- Гавриш І. І. Відбір найкращих зарубіжних маркетингових практик регіональної політики інвестиційної привабливості методом бенчмаркінгу /І. І. Гавриш // Економічний форум. – 2017. – № 2. – С. 76- 85. (Index Copernicus).
- 14.Гавриш І. І. Методика порівняльної оцінки привабливості регіону для різних цільових аудиторій / І. І. Гавриш // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – Черкаси:ЧДТУ, 2017. – Вип. 46. – С.5-12. (Index Copernicus).
- Gavrysh I., Budnikevich I. (2017). Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories. Baltic Journal of Economic Studies, vol. 3, №1, pр. 11-18.
- Gavrysh I., Budnikevych I., Tatarchuk T. (2017). Implementation of partnership marketing concept in corss-border cooprration programs of Bukovyna cross-border area. Ecoforum, volume 6, issue 2(11). Available at: http://www.ecoforumjournal.ro/ index.php/eco/ article/view/600
- Гавриш І. І. Теоретичні аспекти інвестиційної привабливості регіону: маркетинговий підхід / І. І. Гавриш // Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наук. праць. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, 2016. – Вип. 773-774. Економіка. – С. 126-130.
- Гавриш І.І., Буднікевич І.М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості територій /Буднікевич І.М., Гавриш І.І.// регіональна економіка. – 2016. – №3. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2016_3_12
- Гавриш І. І. Маркетингова концепція адаптивного просування міського продукту з урахуванням соціальних та культурних особливостей території /І. І. Гавриш, І. М. Буднікевич, А. Я. Клипач // Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наук. праць. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2016. – Вип. 777-778. Економіка. – С. 125-132.
- Гавриш І. І. Порівняльна оцінка інвестиційної привабливості регіонів на основі наявних статичних даних / І. І. Гавриш // Моделювання регіональної економіки : Збірник наук. пр. – Івано-Франківськ: Плай, 2016.-№4. – С. 226 – 241.(Index Copernicus).
- Гавриш І.І., Бабух І.Б. Напрямки підвищення ефективності використання бюджетних ресурсів міста / І.Б. Бабух, І.І. Гавриш // Науковий вісник Чернівецького національного університету. Збірник наукових праць. Вип. 750. Економіка. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2015. – С. 109-114.
- Гавриш І.І. Трансформація структури ринку медичних послуг в сучасних умовах / І.І. Гавриш // Науковий вісник Чернівецького національного університету. Збірник наукових праць. Вип. 717. Економіка. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2014. – С. 91-94.
Конференції:
- Гавриш І.І. Визначення та методи управління споживчою антилояльністю. / І.І. Гавриш, А.С. Мельник // Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків = Transformation of system of international, national and lokal markets / Мат. міжнародної науково- практичної конференції, 29-30квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, 2020. С. 48-50.
- Гавриш І.І. Маркетингові інновації в концепціях просування привабливості територій / І.М.Буднікевич, І.Гавриш // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки в контексті інтеграції України в європейський науково-інноваційний простір». 4 – 5 жовтня 2018 року, м. Одеса.
- Гавриш І.І., Черданцева І.Г. Визначення критеріїв оцінки стейкхолдерської привабливості територій /Наукова спадщина Йозефа Шумпетера і сучасність: погляд із минулого в майбутнє / Матеріали ІV Міжнародної Шумпетерівської конференції (03-04 жовтня 2018 р.). – Чернівці : Чернівецький національний ун-т, 2018.- 188с
- Гавриш І.І., Буднікевич І.М. Стейкхолдерська привабливість регіонів/ Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики. Міжнародна науково-практична конференція Чернівці(Україна)- Сучава(Румунія) 10-12 травня 2018р.
- Гавриш І. І. Маркетинговий підхід до формування та розвитку привабливості регіонів / Ірина Буднікевич, Ірина Гавриш // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес» (19 квітня 2017 р.). – Черкаси, 2017. – С.22-24.
- Гавриш І. І. Напрямки регулювання міграційної привабливості регіонів / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Проблеми та розвиток економічних систем в умовах глобальної нестабільності : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 13-14 жовтня 2017 р.). – Миколаїв, 2017. – С.6-10.
- Гавриш І.І., Буднікевич І.М., Крупенна І.А. Інструменти підвищення туристичної привабливості територіальних громад /Матеріали Науково-практичної конференції «Сталий розвиток місцевих громад : роль економічної освіти та науки», 9-10 листопада 2017 року, м. Чернівці
- Гавриш І. І. Investment attractiveness of the region: marketing approach / Irina Gavrysh (Інвестиційна привабливість регіону: маркетинговий підхід) / Ірина Гавриш // Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи : матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 20-22 травня 2016). – Чернівці-Сучава: Чернівецький нац. у-т, 2016 – С. 93–172.
- Гавриш І. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості Чернівецької області / Ірина Буднікевич, Ірина Гавриш, Інга Крупенна // Європейський вибір економічного поступу регіону : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 26-27 травня 2016 р. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. – С.134-139.
Навчально-методичні праці
1. Маркетинг для бакалаврів: практичний курс. Навчальний посібник для практичних занять / уклад. : І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, О. Бурдяк, Є. Венгер, І. Зрибнєва, І.І.Гавриш; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. – Вид. 2-ге, переробл. та доповн. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 248 с.