Бабух Ілона Борисівна

Бабух

Посада: доцент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку.
Дата народження: 15 вересня 1985 року.
Вчений ступінь: кандидат економічних наук.
Вчене звання: доцент .
Стаж роботи: 28 років; науково-викладацької 15 років.
Контактна інформація:
Телефон: +38 0372 509 465.
Електронна пошта: i.babuh@chnu.edu.ua.

Освіта, вчені ступені, вчені звання:

  • чернівецька загальноосвітня школа № 11 (м. Чернівці)
  • диплом спеціаліста Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Облік і аудит», 1997 рік;
  • диплом магістра Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Фінанси», 2009 рік;
  • кандидат економічних наук, Чернігівський національний технологічний університет, 2014 рік. Тема: «Фінансові імперативи модернізації продуктивних сил міських поселень Карпатського регіону»;
  • доцент кафедри маркетингу, іновацій та регіонального розвитку (атестат АД № 003904 від 16.12.2019).

Наукові інтереси:

  • проблеми регіонального розвитку;
  • методологія маркетингу як науки;
  • маркетинговий аналіз як частина комплексу маркетингу;
  • товарознавчі проблеми маркетингу;
  • комерційна діяльність у сфері фінансового посередництва.

Посади: 

Керівник напрямку з організації практики студентів кафедри    

Лекційні курси та практична підготовка студентів:

  • регіональна економіка та регіональні ринки;
  • методологія і організація наукових та прикладних досліджень в маркетингу;
  • товарознавство та товарна експертиза;
  • маркетинговий аналіз;
  • комерційна діяльність;
  • фінансовий маркетинг.

Хобі та захоплення

Експериментування з рецептами та інгредієнтами, музика, література

Плани:

  • організувати семінари для співробітниць економічного факультету на тему: «Сприяння пошуку своєї індвідуальності в діловому стилі жінки-викладача»;
  • організувати активну взаємодію кафедри маркетингу з маркетологами-випускниками ЧНУ.

Основні публікації 

Монографії:

  1. Поченчук Г. М., Бабух І. Б. Морально-етичні виміри інноваційнгої системи маркетингу відносин. Особливості соціально-економічного поступу національної економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: колективна монографія / за наук. ред. к.е.н., проф. Квасній Л.Г., к.е.н., доц. Татомир І.Л. Трускавець : Посвіт, 2020. С. 56-65.
  2. Поченчук Г. М., Бабух І. Б., Венгер Є. І. Цифровізація економіки та суспільства як зміна парадигми управління : Strategic Management : Clobal Trends and National Peculiarities. Collective monograph. Poland : Publishing House «Baltija Publishing», 2019. 712 р. P. 169-187.
  3. Babukh I., Venher Ye. Managing economic growth : marketing, management, and innovations.1st edition, Prague Institute for Qualification Enhancement: Prague, 2017. P. 181-191. URL : https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-/123456789/49609/1/mono26.01.2017.pdf.
  4. Pochenchuk G., Babukh I. Transformation of Ukrainian institutional system in the context of European development vector. National Economic Reform: experience of Poland and prospects for Ukraine. Collective monograph. Vol. 2. Poland: «Izdevnieciba «Baltija Publisshing», 2016. P. 28-46.
  5. Бабух І. Б. Фінансова стабільність та нестабільність: теоретичний дискурс в контексті вітчизняних реалій. Соціально-економічні засади розвитку економіки України : кол. монограф.: в 2 ч. Ч. 1 / під ред. д.е.н., проф.О.О. Непочатенко. Умань: Видавець «Сочінський М.М.», 2016. С. 212-222.
  6. Нікіфоров П. О., Бабух І. Б. Фінансове забезпечення соціально-економічного розвитку міст : монографія. Чернівці : Технодрук. 2015. 204 с.

Публікації у фахових виданнях:

  1. Бабух І. Б., Фень К. С. Ціноутворення як складова маркетингового аналізу : сучасні підходи. Економічний простір. 2024. № 191. С. 280-284.URL: https://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1566 
  2. Бабух І. Б., Нікіфоров П. С. Академічна доброчесність як імператив освітнього процесу в системі вищої школи. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. Вип. 2 (112). С. 60-65. URL: http://puet.poltava.ua/index.php/economics/article/view/249/236
  3. Бабух І. Б.,Романюк Н. В. Маркетинговий аналіз товарної політики підприємства: цілі, завдання, перспективи. Економіка і регіон. № 1 (92). С. 87-93. URL: https://journals.nupp.edu.ua/eir/article/view/3313/2735
  4. Бабух І. Б.Ціноутворення в системі маркетингового аналізу : теоретичні підходи. Економічний простір: Збірник наукових праць. № 189. Дніпро : ПДАБА, 2024. С. 328-332. URL: https://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1432 DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/189-57
  5. Kraus,, Kraus,K., Babukh, I., Lisitsa, V., Novikova, O. Activities of Digital Platforms on the Basis of Clusterization and Innonative Development Strategies in the Conditions of European Integration. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2023. No.19. P. 1179-1195. URL: https://wseas.com/journals/ead/-2023/c205115-1122.pdf/ E-ISSN: 2224-3496 Print ISSN: 1790-507  DOI: 10.37394/232015.2023.19.108 (скопус)
  6. Бабух І.Б. Актуальність та специфіка сучасної методології наукових досліджень. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. № 3 (318). C. 291-294. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=18606 DOI: https://doi.org/-10.31891/2307-5740-2023-318-3-45
  7. Бабух І.Б., Фень К.С. Виокремлення ризиків в маркетинговому аналізі. Економічний простір. № 186. С. 93-96. URL:http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/-journal/article/view/1297 DOI:https://doi.org/10.32782/2224-6282/186-16
  8. Бабух І.Б., Нікіфоров П.О. Методологія наукових досліджень як особлива галузь економічної науки : сучасне розуміння та наукові підходи. Механізм регулювання економіки. № 3 (101). С. 73-77. DOI: https://doi.org/10.32782/mer.2023.101.11/URL: http://mer-journal.sumy.ua/index.php/journal/article/view/175
  9. Бабух І.Б., Гавриш І.І., Ібрагімов Е.Ю. Маркетинговий аналіз ринку банківських послуг в Україні : цілі, завдання та проблеми. Ефективна економіка. Вип. 8. 2022.URL: https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/446/449. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2022.8.30.
  10. Kraus K., Kraus N., Nikiforov, P., Pochenchuk, G., BabukhI. (2021). Information and Digital Development of Higher Education in the Conditions of Innovatyzation Economy of U kraine. WSEAS Transactions on Environment and Development,  17, Art. #64. 659-671. URL: https://wseas.com/journals/ead/2021/b305115-652.pdf. DOI: 10.37394/232015.2021.
  11. Nikiforov P., PochenchukG., Babukh I. Innovations in the market of financial services of the digital economy: general trends and prospects. Причорноморські економічні студії. Науковий журнал. Вип. 62. С. 129-136. DOI:https://doi.org/10.32843/bses.62-21.
  12. Бабух І. Б. Сутність та зміст маркетингового аналізу : теоретичні підходи та прикладні аспекти. Економіка та суспільство. 2021. No 28. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/498/477 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-21
  13. Бабух І.Б., Єремія М.М. Кон’юнктурні дослідження в системі маркетингового аналізу. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2021. Вип. 38. С. 5-9. URL: http://visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/38_2021ua/3.pdf DOI: https://doi.org/10.32782/2413-9971/2021-38-1
  14. Nikiforov P., Babukh I., Venher Ye. FinTech services  market in Ukraine: situation, problems and prospects. Ефективна економіка. Вип. 8. 2020. URl:http://www.economy.nayka.com.ua=1&z=8093.
  15. Nikiforov P., Babukh I., Kinashchuk S.  FinTech as a driver for today’s financial market transformations: the Ukrainian context. Причорноморські економічні студії. Науковий журнал. Вип. 51. 2020. С. 189-194.
  16. Nikiforov P., Pochenchuk G., Babukh I. Priorities in institutional transformation of economy of modern Ukraine. Проблеми системного підходу в економіці. Збірник наукових праць. Вип. 1 (75). Ч. 1. 2020. С. 7-12.
  17. Бабух І. Б., Поченчук Г. М. Екосистемний підхід на ринку фінансових послуг у цифрову епоху. Проблеми системного підходу в економіці. Збірник наук. пр. 2019. Вип. 4 (72). Ч. 2. С. 4-7.
  18. Nikiforov P., Pochenchuk G., Babukh I. Institutional Changes in the financial sector of Ukraine as the basic terms of Current trends development of financial marketing. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. Економічні науки. Вип. 1 (73). C. 150-161.
  19. Babukh I., I. Assortment policy in the enterprise marketing. Scientific Journal Economics and Finance. 2018. Issue 9. Р. 10-18. URL : http://eco-fin.at.ua/maket_ehkonomika_i_finansy_09_2018.pdf.
  20. Nikiforov P., Babukh I. System of Banking Marketing : theoretical approaches and trends of modern practicе. Глобальні та національні проблеми економіки. Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. 2018. Вип. 21. С. 477-482 (Index Copernicus).
  21. Pochenchuk G., Babukh I., Baraniuk D. Innovations of the Digital era and economic choice. The USV Annals of Economics and Public Administration. Vol 18. No 1 (27). P. 63-69. URL : http://www.seap.usv.ro/annals/ojs/index.php/annals/ar-ticle/view/1053/906.
  22. Nikiforov P., Babukh I. Trust and values of consumers in the innovation system of relationship marketing. Scientific Journal Economics and Finance. Issue 4. Р. 16-26. URL : http://ecofin.at.ua/maket_ehkonomika_i_finansy_04_2018.pdf.
  23. Babukh I. Commodity Science as a Science and educational discipline : principles and development directions. Економіка та суспільство. Мукачево : Мукачівський державний університет. 2017. Вип. 12. С. 397-401 (Index Copernicus). URL : http://www.economyandsociety.in.ua/journal/12_ukr/67.pdf.
  24. Babukh I. Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing. Marketing and management of innovations = Маркетинг і менеджмент інновацій. Суми : Сумський державний університет. 2017. № 3. С. 15-22 (Web of Science). URL : http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2017-/3/15-22.
  25. Babukh I. Innovation processes in higher education: systemic approach to the problem. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. Vol. 5, No. 1. P. 94-97.
  26. Babukh I. Modernization experience of municipal sector – the Guideline for its Reformation in Ukraine. Science and Education a New Dimension. Economics, IV (2), Issue: 94, 2016. Р. 7-10 (Index Copernicus).
  27. Поченчук Г. М., Бабух І. Б. Розвиток обумовленостей взаємодії з міжнародними фінансовими інститутами та інституціональні зміни. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Ужгород. 2016. Вип. 7. Ч. 3. С. 29-32. . URL : http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/7_3_2016-ua/9.pdf.
  28. Нікіфоров П. О., Бабух І. Б. Інституціональний підхід до аналізу платіжної системи як самостійної сфери економічних відносин. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. Вип. 2 (62). Економічні науки. С. 106-113. URL : http://chteiknteu.cv.ua/he-rald/content/download/archive/2016/v2/NV-2016-v2_12.pdf.
  29. Нікіфоров П. О., Бабух І. Б. Напрями активізації участі громади міста в інноваційному розвитку території. Науковий вісник Чернівецького національного університету: збірник наук. праць. Економіка. Вип. 773-774. Чернівці: ЧНУ, 2016. С. 110-113. URL : http://econom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/02/Napryamy-aktyvizatsiyi-uchasti-gromady-mista.pdf.
  30. Бабух І. Б. Теоретичні підходи до аналізу комерційної діяльності та управління нею. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Ужгород. 2016. Вип. 10. Ч. 1. С. 23-26. URL : http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/10_1_2016ua/6.pdf.
  31. Вардеванян В. А., Бабух І. Б. Фірмовий стиль як основний елемент маркетингових комунікацій у комерційній діяльності. Науковий вісник Чернівецького національного університету : збірник наук. праць. Економіка. Вип. 777-778. Чернівці: ЧНУ, 2016. С. 79-84. URL : http://eco-nom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/02/777778_Online_Final.pdf.
  32. Бабух І. Б., Гавриш І. І. Напрямки підвищення ефективності використання бюджетних ресурсів міста. Науковий вісник Чернівецького національного університету: збірник наук. праць. Вип. 750. Економіка. Чернівці: ЧНУ, 2015. С. 111-116. URL : file:///C:/Users/Mothes%20Since/Downloads/Nvchu_ec_-pdf.
  33. Бабух І. Б. Позабюджетні інструменти фінансового забезпечення розвитку соціально-економічного розвитку міст: інституційний аспект Економічний вісник університету: збірник наукових праць учених та аспірантів. Вип. 26/1. Переяслав-Хмельницький, 2015. С. 171-176. URL : file:///C:/Users-/Mothes%20Sin-ce/Downloads/ecvu201526(1)32.pdf.
  34. Бабух І. Б., Романів Л. Р. Охорона праці в Україні: проблеми, досвід, перспективи. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. Механізми ефективного розвитку прикордонних територій: зб. наук. пр. / ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України. Вип. 4 (108). Львів, 2014. С. 222-228.
  35. Бабух І. Б. Методологія фінансових імперативів сталого розвитку міста. Науковий вісник Чернівецького національного університету : зб. наук. праць. Вип. 717. Економіка. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014. С. 129-132.
  36. Бабух І. Б. Удосконалення механізму фінансового забезпечення міст як системна проблема. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Випуск 36: у 4 частинах / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси: ЧДТУ, 2014. Ч. 1. Том 1. С. 131-137.
  37. Бабух І. Б. Вплив інструментарію фінансового забезпечення соціально-економічного розвитку міст Чернівецької області: економетричне моделювання. Науковий вісник Чернівецького національного університету: зб. наук. праць. Вип. 694-695. Економіка. Чернівці: ЧНУ, 2014. С. 170-174.
  38. Бабух І. Б. Інструментарій фінансового забезпечення розвитку міст в Україні. Науковий вісник Чернівецького національного університету: зб. наук. праць. Вип. 681. Економіка. Чернівці: ЧНУ. 2014. С. 95-99.
  39. Бабух І. Б. Аналіз джерел доходів для фінансування розвитку міст Чернівецької області. Аналітично-інформаційний журнал «Схід». Донецьк, 2013. № 6 (126). С. 9-13.
  40. Бабух І. Б., Нікіфоров П. О. Фінансове забезпечення розвитку міст в Україні: проблеми та перспективи. Acta Scientifica Academia Ostroviensis: Spistresci 1 / 2013 / Sectio A. P. 34-49.
  41. Бабух І. Б. Теоретичні основи фінансового забезпечення розвитку міст України. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Вип. 1 (6). Т. 2. Полтава : ПДАА, 2013. С. 80-85.
  42. Budnikevych І., Babukh I. The modern concept of urban development : marketing approach. Caucasian Economic Triangle : Scientific. Analytical Electronic Journal of Social Science, 2013. № 1.
  43. Бабух І. Б. Муніципальний сектор та його фінансове забезпечення. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. Модернізація економічного розвитку регіону: зб. наук. пр. / НАН України. Інститут регіональних досліджень. Львів, 2012. Вип. 4 (96). С. 107-113.
  44. Бабух І. Б. Особливості боргового фінансування регіонального розвитку України. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. 2012. Вип. ІІ (46). Економічні науки. С. 58-66.
  45. Бабух І. Б. Роль місцевих бюджетів та органів місцевого самоврядування в управлінні розвитком територіальних громад. Економічний аналіз: зб. наук. праць. Тернопільський нац. економічний університет. Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка». Вип. 11. Ч. 1. С. 70-75.
  46. Бабух І. Б., Нікіфоров П. О. Теорія і практика муніципальних запозичень: спроба критичного аналізу та перспективи України. Науковий вісник Чернівецького національного університету: зб. наук. праць. Вип. 592. Економіка. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. С. 129-133.
  47. Бабух І. Б., Кравець В. І. Інституційна роль банківського сегменту у розвитку ринку фінансових послуг. Сталий розвиток економіки. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. 2011. № 1 (4). С. 301-305.
  48. Сторощук Б. Д., Бабух І. Б., Олійник Т. І. Концептуальні передумови моделювання макроекономічного кругообігу. Науковий вісник Чернівецького національного університету : зб. наук. праці. Вип. 495. Економіка. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2010. С. 197-201.

Науково-практичні конференції:

  1. Бабух І.,Нікіфоров П., Кніжніцька К. Наукова діяльність та сучасне світосприйняття. International Scientific Conference Transformation of the Economic System in the Modern Context: Processes, Strategies, Technologies : Conference Proceedings (May 30-31, 2024. Leipzig, Germany). Riga, Latvia : Baltija Publishing. Р. 87-89. ISBN: 978-9934-26-447-4 DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-356-9. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/-handle/123456789/10770
  2. Babukh Ilona,Berdnyk llia. Цифровізація й активність маркетингового інструментарію підприємницької діяльності. International Scientific Conference Science in the Modern World: Prospects and Directions of Development : Conference Proceedings,  May 17-18, 2024. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 100 pages. Р. 82-84. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-438-2-22
  3. BabukhI., Nikiforov P. Цифровий банківський маркетинг : становлення та розвиток в Україні. International Scientific Conference Science in the Modern World: Prospects and Directions of Development : Conference Proceedings,  May 17-18, 2024. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 100 pages. Р. 85-87. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-438-2-23
  4. Бабух І.Б. Штучний інтелект як різновид економічного ресурсу : перспективи розвитку в маркетингу. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій :матеріали І Міжнародної науково-практичної  інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. 205 с. С. 76-78.
  5. Бабух І. Б.,Залевський С. В. Цифровий банківський маркетинг : основні інструменти й особливості сучасного застосування. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки : матер. 6-ої міжнар. наук.-практ. конференції (Чернівці, 18 квітня 2024 р.).  Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 440 с. С. 211-213.
  6. BabukhI., Havrysh I. Цінова стратегія підприємств у системі маркетингового аналізу. International Scientific Conference Innovation and investment mechanisms for the development of international relations and market economy : Conference Proceedings (April 5-6, 2024. Kielce, Poland). Riga, Latvia : Baltija Publishing, 172 pages. 2024. Р. 93-95. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-417-7
  7. Бабух І.,Венгер Є. Цифрові технології в аналізі маркетингових комунікацій підприємств сфери ритейлу. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 86): матеріали Міжнародної наукової інтернетконференції, (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 12-13 березня 2024 р.) / редкол. : О. Патряк та ін.  ГО «Наукова спільнота», WSZIA w Opolu.  Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б. 2024. 122 с. С. 60-62.
  8. Бабух І.Б, Нікіфоров П.С. Методологія економічної науки : зміни в сучасній парадигмі. Інноваційні технології маркетингу і менеджменті в умовах трансформаційних змін : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (28-29 лютого 2024 р., м. Хмельницький). Хмельницький : ХКТЕІ, 2024. 255 с. С. 18-20.
  9. BabukhIlona, Venher Evheniy. Hypothesis in the system of marketing research methodology. International Scientific Conference Transformation processes of the economic system in the context of modern challenges : Conference Proceedings (February 2-3, 2024. Klaipeda, Lithuania). Riga, Latvia : Baltija Publishing, 292 pages. Р. 189-191. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-398-9-51
  10. Бабух І. Б.,Ціхоцька В. Методологія в сучасних науках : основні характеристики. ІІ International Scientific Conference Modern Economic Science Development in the Context of Digitalisation : Conference Proceedings (September 22-23, 2023). Riga, Latvia : Baltija Publishing, 148 pages. С. 21-23. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-352-1-4
  11. Бабух І.Б., Зрибнєва І.П. Методологія наукових досліджень в маркетингу скрізь призму цифрових технологій. Інформаційне суспільство : технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 78) : матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, (м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща, 8-9 червня 2023 р.) / [редкол. : О. Патряк та ін. ]; ГО «Наукова спільнота»; WSSG w Przeworsku. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б. С. 121-122.
  12. Бабух І.Б., Зрибнєва К.С. Цифровізація та нові підходи в маркетинговому аналізі діяльності комерційних банків. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки. Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Чернівці, 27 квітня 2023 р.). С. 297-300.
  13. Бабух І.Б., Гордіца Т.М. Аналіз ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.Бренд-менеджмент: маркетингові технології : Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 березня 2023 р.) / відп. ред. А.А. Мазаракі. Київ : Держ. Торг.-екон. ун-т, 2023. 448 с. С. 128-131.
  14. Бабух І.Б., Романюк Н.В. Маркетингова товарна політика : сутність та необхідність аналізу. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 74) : матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, (м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща,  6-7 лютого 2023 р.) / [редкол. : О.Патряк та ін.] ; ГО «Наукова спільнота»; WSSG w Przeworsku. Тернопіль : ФОП Шпак В.Б. 215 с. С. 95-97.
  15. Бабух І.Б.,Єремія М.І. Маркетинговий аналіз ринку в системі комплексу маркетингу підприємства. International scientific and practical conference “Mechanisms of economic development in the context of global changes: international experience” : conference proceedings, October 21-22, 2022. Riga: «Baltija Publishing», 2022. Р. 96-99.
  16. Бабух І.Б., Гавриш І.І. Сучасний маркетинговий аналіз та його інструменти. Потенціал сталого розвитку в умовах локальних та глобальних викликів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія) (11-13 травня 2022). С. 13-14. 121 с.
  17. Бабух І.Б.,Бабух Ю.Ю. Фінансовий маркетинг у сучасних умовах : зміст та завдання. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (12 травня 2022 р.). Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2022. С. 190-192.
  18. Бабух І.Б.,Боднар М.Л., Суруджій Б.П. Застосування інструментів маркетингового аналізу при розробці маркетингової стратегії. Economy digitalization in a pandemic conditions: processes, strategies, technologies : Proceedings of the II International Scientific Conference (February 4-5, 2022. Kielce, Poland). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022.         Р. 116-119.
  19. Бабух І.Б.,Поченчук Г.М. Цифрова трансформація : поведінкові зміни споживачів та бізнесу. International scientific conference “Development of modern economic science in the context of digitalization” : conference proceedings, December 3-4, 2021. Riga, the Republic of Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. Р. 37-40. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-159-6-9
  20. Бабух І.Б. Маркетинговий аналіз в управлінні підприємством. Зовнішні та внутрішні фактори впливу на формування та розвиток економіки :збірник матеріалів науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 10 липня 2021 року). Східноукраїнський інститут економіки та управління. Запоріжжя : ГО «СІЕУ», 2021. С. 67-69.
  21. Бабух І.Б.,Царик М.І. Комерційна діяльність торговельних підприємств : сучасні тенденції та перспективи розвитку. Маркетинг : виклики та рішення: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 21 квітня 2021 року) / за ред. д.е.н., проф. І.Л. Литовченко. Одеса : Видавничий дім «Гельветика»,  C. 14-16.
  22. Babukh Ilona, Yeremiia Maryna. Development of trade activities in the framework of digitalization of Ukraine’s economy // Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків: Мат. міжн. наук.-практ. конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці: Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 200 с. –С. 82-87.  http://mmix.cv.ua/wp-content/uploads/Transformatsiya-systemy-rynkiv2020_compressed.pdf
  23. Бабух І. Б., Нікіфоров П. С. FinTech як основний чинник трансформацій фінансових ринків та нові можливості фінансового маркетингу. Розвиток фінансово-економічного становища на різних рівнях управління : підприємство, регіон, держава : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 18 квітня 2020 р.). Дніпро : НО «Перспектива», 2020. С. 74-77.
  24. Бабух І. Б., Нікіфоров П. С. Банківська система України : ризики діяльності та забезпечення її фінансової безпеки. Економіка, облік, фінанси та право : аналіз тенденцій та перспектив розвитку : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 24 жовтня 2019 р.). Полтава : ЦФЕНД, 2019. Ч. 4. С. 8-10.
  25. Babukh I., Bordeniuk Y. Formation of new managers competencies of medical institutions in the reforming the medical industry. Natural Science Readings : abstracts book. May 30-31, 2019. Bratislava, 2019. 160 p. P. 131-133. https://drive.google.com/file/d/1reB_0qZAy9udmfwZ6zCZyShj59MBw0cz/view.
  26. Бабух І.Б., Поченчук Г.М. Інституціональні трансформації фінансового ринку та нові можливості фінансового маркетингу. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 17 квітня 2019 р.). Чернівці: ЧНУ, 2019. 188 с. С. 99-103.
  27. Babukh I., Baraniuk D. Modern development trends of financial marketing. Digital and Innovative Economy : Processes, Strategies, Technologies : Conference Proceedings, January 25th, 2019. Kielce, Poland: Baltija Publishing, 220 p. P. 82-84.
  28. Babukh I., Zrybnieva I. Intellectual potential in the system of marketing of Innovation. Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки в контексті інтеграції України в європейський науково-інноваційний простір: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 4-5 жовтня. 2018. м. Одеса. К.: Видавництво «Фенікс», 2018. С. 11-14.
  29. Babukh I., Vatamaniuk N. Brand of the territory as its marketing resource. Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10-12 травня 2018 р., (Чернівці (Україна)-Сучава (Румунія). Чернівці : ЧНУ. 2018. С. 29-30.
  30. Бабух І.Б. Фінансування розвитку міст у системі суспільних фінансів. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 20 березня 2018 р. Чернівці : ЧНУ, 2018. С. 21-24.
  31. Бабух І. Б. Інноваційний маркетинг : сутнісні характеристики. Стратегічні орієнтири розвитку економіки України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6-7 жовтня 2017 р. Одеса : ОНУ імені І. Мечникова, 2017. С. 92-94.
  32. Бабух І. Б. Застосування європейського досвіду участі громади України в діяльності органів місцевого самоврядування. Транскордонне співробітництво : ключові ідеї та перспективи : матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 20-22 травня 2016 р. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2016. С. 63-65. URL : http://econom.chnu.edu.ua/wpcon-tent/uploads/2016/12/CVSU_Materialypdf.
  33. Бабух І. Б. Фінансове регулювання інноваційно-інвестиційних процесів в Україні : проблеми і перспективи. International Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization: Conference Proceedings, January 29, 2016. Klaipeda : Baltija Р. 268-271.
  34. Бабух І. Б. Специфіка трансформаційної економіки України і завдання НБУ. Theory and practice of reforming Economic system: abstracts of II International scientific and practical forum «New Economics», November 1-10. 2015. Krakow, Poland. P. 26-28.
  35. Бабух І. Б, Нікіфоров П. О. Нові бюджетні відносини між регіонами і центром. Детермінанти конкурентоспроможності соціально-економічного розвитку регіону. Матеріали науково-практичного круглого столу, 17-18 жовтня 2014 року. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т. 2014. С. 9-10.
  36. Бабух І. Б. Шляхи підвищення ефективності управління бюджетними ресурсами міст. Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 4-5 квітня 2014 р. К.: ГО «Київський економічний науковий центр». С. 98-101.
  37. Бабух І. Б. Фінансова спроможність розвитку міст : концептуальні підходи. Перспективи розвитку ринкової економіки на засадах конкуренто-спроможності, інноваційності та сталості: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 лютого 2014 р. Дніпропетровськ : Видавничий дім «Гельветика», 2014. С. 107-109.
  38. Бабух І. Б. Соціально-економічні чинники фінансового забезпечення розвитку малих міст. Економічні механізми стимулювання соціально-економічного розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Ужгород, 22-23 листопада 2013 р. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2013. Ч. 1. С. 157-159.
  39. Бабух І. Б. Фінансове забезпечення розвитку міста в системі фінансової безпеки України. Фінансова безпека України: проблеми та пріорітети забезпечення: зб. наук. праць за матер. наук.-практ. конф, 16-18 травня 2013 р. / ПВНЗ «Галицька академія». м. Івано-Франківськ, 2013. С. 23-27.
  40. Бабух І. Б. Фінанси місцевого самоврядування. Формування конкурентоспроможності національної економіки : світовий досвід та вітчизняні реалії: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 квітня, м. Херсон. 2013 р. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2013. С. 183-184.
  41. Бабух І. Б. Фінансове забезпечення розвитку міст, як складова регіональної економіки. Економічна політика держави в умовах трансформаційних змін : Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 лютого 2013 року : у 2-х частинах. Наукове об’єднання «Economіcs». Сімферополь : НО «Economіcs», 2013. Ч. 1. С. 89-90.
  42. Бабух І. Б. Зміцнення фінансової ініціативи на рівні місцевого самоврядування. Фінансовий потенціал суб’єктів господарювання як чинник сталого розвитку ринкової економіки: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 1 лютого 2013 р. Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. С. 259-263.
  43. Буднікевич І. М., Бабух І. Б. Стійкість бюджету муніципального утворення: сутність та чинники формування. Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Регіон у системі пріоритетів стратегічного економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 р., м. Донецьк. Донецьк: ДонДУУ, 2012. С. 12-16.
  44. Бабух І. Б. Місце та роль місцевих запозичень як джерел фінансування потреб розвитку територіальних громад. Маркетинг та брендинг територій : проблеми регіонального розвитку : Матеріали XXІ Міжнародної науково-практичної конференції, 5-6 жовтня 2012 р. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. С. 14-16.
  45. Бабух І .Б. Теоретичні підходи фінансування муніципальних програм розвитку соціальної сфери. Сучасна економічна динаміка в контексті парадигми економічного розвитку Й.А. Шумпетера. Матеріали XX Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 жовтня 2011 р. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011. С. 274-276.

Основні навчально-методичні праці:

  1. БабухІ. Б. Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу: навч. пос. для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня. Чернівці : Чернівец. нац. ун-тет ім. Ю. Федьковича, 2024. 260 с.
  2. Маркетинг для бакалаврів : практичний курс : навч. посіб. для практ. занять / уклад. : І.Буднікевич, І. Бабух, О. Бурдяк, В. Вардеванян, Є. Венгер, І. Гавриш, І. Зрибнєва, О.Кифяк, І. Крупенна, Н. Романюк, І. Черданцева / за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Вид. 3-тє, переробл. та доповн. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. 268 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/8961
  3. Маркетинг для бакалаврів: навчальний посібник / уклад.: І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, О. Бурдяк, Н.Філіпчук, ; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. 2-видання перероблене та доповнене.  Чернівці: Чернівець. нац. ун-т, 2021.  352 с.
  4. Маркетинг для бакалаврів: практичний курс. Навчальний посібник для практичних занять / уклад. : І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, О. Бурдяк, Є. Венгер, І. Зрибнєва, І.І.Гавриш; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич.  Вид. 2-ге, переробл. та доповн.  Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020.  248 с.
  5. Маркетинг для бакалаврів : робочий зошит / І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Бабух та ін.; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2019. 216 с.
  6. Маркетинг для бакалаврів : навч. посібник / І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Бабух та ін.; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2018. 396 с.
  7. Комерційна діяльність : практикум / І. М. Буднікевич, І. Б. Бабух, І. Г. Черданцева. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2019. 96 с.

Контакта інформація

58012, Україна, м. Чернівці, вул.Кафедральна 2

14 корпус, 1-й поверх 3а аудиторія

+38 (0372) 559882

marketing@chnu.edu.ua

Наша адреса

Demo

У вас є запитання?