“Як маркетологи економічного факультету ЧНУ з мером на барабанах грали”. День науки відмітили креативно. Наша рок-група дебютувала успішно.
Усі інші фото дивимося на нашій сторінці у Фейсбук.
Усі інші фото дивимося на нашій сторінці у Фейсбук.
Кафедра маркетингу оголошує кастинг-прослуховування серед студентів-маркетологів для відбору у рок-групу кафедри: клавішніка, бас-гітариста, вокаліста/ку та бек-вокаліста/ку. Звертатися на кафедру до Вардеваняна Вардана Альбертовича
В партнерському турнірі з коледжем та у товариському футбольному матчі до Дня факультету команда нашої кафедри стала першою. Склад команди: 1.Похила Юрій (Капітан) 2.Іван Крештановіч 3.Олексій Олексюк 4.Олексій Крилюк 5.Олександр Костинюк 6.Андрій Гуцуляк 7.Іван Неміш 8.Віктор Ніколаєвич.
Другий рік поспіль Маркетологи беруть перше місце, команда грає без поразок. Другий рік найкращим бомбрадиром змагань обрано нашого Олексія Олексюка, а воротарем – знову Сашу Костинюка
Всі наші! Вітаємо! Гордимося!
Коротко про тих, кого ми всі знаємо: огляд соціальних медіа. на кого рівнятися, кого скопіювати, з ким не мати справу. Ви думаєте, що це вирішуєте Ви????
Якими будуть тенденції маркетингу-2017 і на які інструменти слід спиратися
Сучасний маркетолог користується десятками технік і тактик, в його розпорядженні великий, складний маркетинговий комплекс, при цьому надзвичайно мінливий і схильний до модернізації. Щоб вірний вибір зробити було простіше, пропонуємо короткий список трендів у маркетингу на наступний рік, що стосуються як digital сфери, так і загальних, стратегічних питань. Отже, чому приділити увагу в 2017 році?
Студенти кафедри маркетингу, які вивчають румунську мову як додаткову професійну компетенцію, та завідувач кафедри професор Ірина Буднікевич, за підтримки відділу міжнародних звязків ЧНУ (куратор поїздки Головач Ніколетта) відвідали Сучавський університет Штефана чел Маре.
6 квітня 2017 року Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ЧНУ провела «Інноваційний форум магістрів економічного факультету». В якості спікерів виступили партнери кафедри: голова аутсорсингового комітету першого ІТ-кластера «Сluster bit» (http://cbit.org.ua/) Георгій Звіріда, координатор проектів «Сluster bit» Андрій Гев’юк та Антоніна Кельман від компанії Datawiz (https://datawiz.io/uа/).
Засвоєння методу “Мозковий штурм”.
Тема: “Абітурієнт, хто ти? Де шарятся і як баняться випускники шкіл?”
Побачимо чиї ідеї переможуть, хто більше про кого знає !
Організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт «Маркетингова логістика» оголошує про початок прийому робіт студентів 3-х – 5-х курсів. Мета конкурсу: створити інформаційну платформу для обміну міждисциплінарними знаннями, налагодити діалог між вченими та бізнесом, а також підтримати талановиту молодь.
Wizz Air, найбільший луо-кост авіаперевізник Центральної та Східної Європи, повідомив про перший міжнародний конкурс серед студентів університетів і коледжів – WIZZ Youth Challenge. Конкурс надає фантастичну можливість для нового покоління маркетологів отримати професійний досвід за рахунок вирішення практичних бізнес-задач. Головний приз конкурсу – необмежені подорожі в мережі WIZZ протягом одного року.
Наша кафедра формує команду для участі в конкурсі – запрошуються креативні студенти усіх спеціальностей.
Запис у завідувача кафедри професора Буднікевич Ірина Михайлівни.
Шановні студенти, для закріплення знань та набуття практичних навичок зі спецкурсів “Туристичний маркетинг” та “Маркетинг індустрії гостинності” запрошуємо Вас приєднатися до поїздки на головну туристичну подію сезону весна-літо – 23-ю міжнародну туристичну виставку UITT: «УКРАЇНА – Подорожі та Туризм», яка відбудеться в Києві з 29 по 31 березня 2017 в МВЦ (Броварський пр., 15) на Лівобережній.
Запис здійснюється на кафедрі маркетингу, інновацій та регіоанльного розвитку ЧНУ. Керівник практики – доц. Крупенна Інга Анатолівна
Лекція №1 та завдання до лабораторних робіт з курсу “Маркетингові дослідження” для 3 курсу спеціальності “Маркетинг” та 2 курсу спеціальності “Соціологія” розміщені на Форму кафедри на сторінці професора І.М.Буднікевич. Для отримання консультацій з лабораторних робіт просимо звертатися до Кирилюк Марини Василівни Директора Західної маркетингової компанії (телефон: +380 50 920-04-42, електронна пошта: info@zmk.com.ua)
Докладніше:
https://pogliad.ua/news/chernivtsi/dvoh-vikladachiv-chnu-naogorodili-medalyami-na-slavu-chernivciv-133906
ТУР «РИМСЬКІ КАНІКУЛИ» 04/03/2017
Маршрут: «Львів – Чоп – Будапешт – Відень – Флоренція – Рим – Венеція – Чоп – Львів».
Програма туру
Ми повернулися! З ДИПЛОМОМ 3А ІІІ МІСЦЕ!!! З двома відеороликами. Хорошим куражем та настроєм, купою ідей та справжньою командою!
Аналітична компанія Gartner опублікувала чергову редакцію свого графіка зрілості технологій в рекламі і digital-маркетингу (Hype Cycle for Digital Marketing and Advertising), графічно представляє стадії, через які проходить технологічне нововведення в ході свого розвитку.