ЧИТАТИ. Коллисон К. Учитесь летать.
Підбірка останніх книг з маркетингу та інновацій
Коллисон К. Учитесь летать. / К.Коллисон, Д.Парселл – М.: Институт стратегических исследований, 2006. – 320 с.
Корисність, доступність, практичність, комплексність, системність – це принципи, покладені в основу книги. Чим цікава ця книга? Конструктивним підходом авторів до управління знаннями «не для людей, а разом з людьми», відкритістю, позитивною спрямованістю. Та врешті, прочитайте і самі сформулюйте чим, або нічим.
Технология творческого мышления. ЛАРИСА ШРАГИНА, МАРК МЕЕРОВИЧ
Опис книги
Книга про практичні методи стимулювання творчого процесу. Про те, як вони підвищують усвідомлене управління процесом мислення та інтелектуальний компонент креативності в будь-якій сфері діяльності.
Ця книга – відповідь на виклик часу про необхідність пізнати природу креативності та навчити людину керувати своєю інтелектуальною діяльністю. Розвиваючи можливості знаменитої теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ), створеної Г. С. Альтшуллером, автори розробили унікальну методику формування творчого мислення як усвідомленого, цілеспрямованого і керованого процесу. Запропоновані інструменти ТРВЗ дозволяють успішно вирішувати завдання будь-якого ступеня складності, що виникають у виробництві, економіці, менеджменті, освіті, маркетингу.
Очковская М. С., Рыбалко М. А. Маркетинг: новые тенденции и перспективы: Учеб. пособие. — 2-е изд., доп. — М.: Экономический факультет МГУ имени М. В. Ло- моносова, 2016. — 176 с.
Опис книги
Розкривається поняття маркетингу, а також формується системне уявлення про зміст, логіку і алгоритмі створення цінності для споживача.
В даному навчальному посібнику викладено теоретичні основи та основні поняття
маркетингу як діяльності по створенню цінності для споживача. Розглянуто еволюцію маркетингових концепцій. Висвітлено питання стратегічного і тактичного маркетингу. Показані взаємозв’язок і логічна послідовність різних маркетингових інструментів.
Идея в тебе. Как её найти, ухватить и изменить свою жизнь / Эймор М. и др.
Опис книги
Людина по своїй натурі творець: комп’ютери та смартфони, журнали і телешоу, готові сніданки і маршмеллоу, Facebook і Twitter – все це починалося як чиясь ідея. Хто б не придумав проект, сценарій або концепцію цих речей, він був творцем. У нього виникла ідея, яка захопила його настільки, що він почав її здійснювати, подолав перешкоди і йшов вперед крок за кроком, поки ідея не стала реальністю. Ваша ідея теж здатна змінити світ. Для цього не потрібно володіти суперздатностями до бізнесу, безмежною впевненістю в собі, грошима і зв’язками. За допомогою описаних в цій книзі методів і невеликої практики ви звернете свою фантазію на справжню «бомбу», напишете власний сценарій успіху і майстерно здійснете його в життя.
Стартап. Модель для сборки / Лаурс И.
Опис книги
Ілля Лаурсен, що став легендою в маленькій Литві, сьогодні відомий на весь світ магазином мобільних додатків GetJar. У своїй книзі він запевняє, що одна половина людства активна і виношує нові ідеї, готові стати втіленої інвестиційної мрією, а друга пасивна і готова ці плоди пожинати. Зберігати природний баланс в природі – це нормально, а боятися ризикувати – непотрібно. «Студент з порожніми кишенями, але з хорошою ідеєю в голові сьогодні може створити унікальний продукт і послужити на благо суспільства», – пише автор. Як здійснювати такі плани, активно боротися за їх просування, набирати команду і знаходити послідовників своїх бізнес-ідей, а також просуватися далі, зі своєї країни в Кремнієву долину – обитель майбутнього всієї планети, і розповідає книга Лаурсена.