Крупенна (Нємцева) Інга Анатолівна
Посада: Доцент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку з 2014 року
Дата народження: 27 вересня 1985 року
Вчений ступінь: Кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент
Стаж роботи: 10 років;
Контактна інформація:
Телефон: +38 0372 559 882
Електронна пошта: i.krupenna@chnu.edu.ua
Освіта, вчені ступені, вчені звання
- Новоселицька гімназія (м.Новоселиця, Чернівецька обл.)
- Коледж Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
- Диплом магістра Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Менеджмент організацій», 2007 рік
- Кандидат економічних наук, захист у ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2011 рік. Тема: «Організаційна культура в системі стратегічного управління вищими навчальними закладами України (на прикладі ЧНУ)» Доступ до автореферату
- Доцент кафедри маркетингу (2014 рік)
Наукові інтереси
- Туристичний маркетинг
- Маркетинг індустрії гостинності
- Готельний маркетинг
- Організаційна культура
- Маркетинг індустрії розваг
Лекційні курси та практична підготовка студентів:
- Маркетинг (базовий курс для всіх економічних спеціальностей)
- Туристичний маркетинг
- Маркетинг освіти
- Маркетинг індустрії гостинності
- Логістичний менеджмент
Хобі та захоплення
В останній час “захоплююсь” вивченням англійської мови, а до цього було захоплення собою. І ще постійно шукаю щастя (а воно виявляється біля мене) та якісну сучасну літературу (таке відчуття, що щось достойне було створено до нас).
Подорожі, література (на відпочинку 1 «дурненька» книжечка в день для прочистки мізків), життя – беру приклад із зав.кафедри
Нагороди:
- Грамота Міністерства освіти і науки України студенту-переможцю Всеукраїнського конкурсу на кращу наукову роботу
- Грамота ректора ЧНУ 2017 рік
- Грамота Чернівецької міської ради 2019 рік
Плани:
- Найти стимул для завершення докторської дисертації
- Вивчити назви всіх 251 країн світу, а побувати хоча б в 100.
- Коли напишу свою 1000 статтю – почну вирощувати алое і каланхое кажуть, вони справжнє джерело цілющих речовин!
- Планую почати колекціонувати дорогі автомобілі, як Арнольд Шварценеггер, або антикваріат, як Барбара Стрейзанд.
Основні публікації
Статті
- Буднікевич І.М., Крупенна І.А., Баранюк Д.С. ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ З РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ ТА ТУРИЗМУ В УМОВАХ ВОЄННИХ ДІЙ. Економіка та право. 2023. №4 (71). С.68-78.
- Крупенна І.А. МАРКЕТИНГОВІ ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ВІД СТАРТАП-ПРОЄКТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ ТА ПОДОРОЖЕЙ. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». 2022. Вип. 67. C.69-78
- Крупенна І.А., Горбатюк. Я.П. ВПЛИВ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЙ. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: «Економічні науки». 2022. №2. Том 2. С.203-209. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=1613
- Крупенна І.А., Кохан М.М. ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА У ТУРИЗМІ: ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ ТА МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». 2021. Вип. 66. C.69-78 , ICV (Copernicus)=81.47, 2306-4420 https://doi.org/10.24025/2306-4420.66.2022.268565 http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/268565
- Budnikevich Iryna, Kolomytseva Olena, Rohozian Yuliia, Krupenna Inga, Zablodska Daria Positioning of the Amalgamated Territorial Communities of Ukraine through the Sustainable Development in the Conditions of Military Actions. Problemy ekorozwoju – problems of sustainable development. 2021. 16(1). Р.103-112 https://ekorozwoj.pollub.pl/index.php/number-1612021/positioning-of-the-amalgamated-territorial-communities-of-ukraine-through-the-sustainable-development-in-the-conditions-of-military-actions/ Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57220162764 Web of Science: https://apps.webofknowledge.com/InboundService.do?product=WOS&Func=Frame&DestFail=http%3A%2F%2Fwww.webofknowledge.com&SrcApp=RRC&locale=en_US&SrcAuth=RRC&SID=F5aIRu1ijVGXQll4gaq&customersID=RRC&mode=FullRecord&IsProductCode=Yes&Init=Yes&action=retrieve&UT=WOS%3A000592994700011
-
Крупенна І., Фортуна Д. Імплементація маркетингових інструментів в антикризові програми гравців вітчизняного туристичного ринку. Збірник наукових праць ЧДТУ. 2021. №63. С.52-60 URL: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/248433
-
Буднікевич І.М., Баранюк Д.С., Крупенна І.А. Загрози та можливості розвитку туристичних дестинацій в сучасних умовах: маркетинговий аспект. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. – №5 – С. 42-48. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_5_11
-
Крупенна І.А., Білик В.В. Сергієнко О.А. ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙ СУЧАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Вип. 825. Економіка. – Чернівці : ЧНУ, 2020. – С.33-41
- Буднікевич І.М., Крупенна І.А, Костинян А.А. Особливості комунікацій в маркетингу малих підприємств ресторанного бізнесу / І.М. Буднікевич, / Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 58. – Черкаси : ЧДТУ, 2020. – C.68-75 Режим доступу: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/213424/213498 DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.58.2020.213424
-
Буднікевич І. М., Благун І. І., Крупенна І. А., Бокучава В. Б. Напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Бізнес Інформ. 2020. №8. C. 266–277.
https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-8-266-277https://www.business-inform.net/article/?year=2020&abstract=2020_8_0_266_277 - БУДНІКЕВИЧ І.М., ЧЕРДАНЦЕВА І.Г., КРУПЕННА І.А. Інноваційні інструменти маркетингових досліджень в маркетинговій товарній та комунікаційній політиці торговельних закладів. Економіка та право. 2020. № 2(57). С. 64-76. URL: http://economiclaw.kiev.ua/index.php/economiclaw/article/view/986
- Крупенна І.А. Методика розробки стратегій розвитку міжрегіонального співробітництва / І.М. Буднікевич, І.А.Крупенна, І.І.Гавриш // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Вип. 809. Економіка. – Чернівці : ЧНУ, 2019. – С.27-34 https://drive.google.com/file/d/1JRKGlHP5ZRwrUuvGhX41Af8lqLIji7TO/view
- Крупенна І. Проекти міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонів / І.М.Буднікевич, І.І.Гавриш, І.А.Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 52. – Черкаси : ЧДТУ, 2019. – C.5-11 Режим доступу: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/160483
- Крупенна І. Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіону / І.І.Гавриш, І.А.Крупенна// Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 54. – Черкаси : ЧДТУ, 2019. – C.42-51 Режим доступу: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/178391
- Крупенна І. Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону/ І.М. Буднікевич, І.І. Гавриш, І.А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – 2018. – Вип. 48, ч. І. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. Електронна версія: chdtu.edu.ua, http:// zbirecon.com/
- Крупенна І.А., Романюк Н.В. Маркетинговий підхід до структури вихідних чинників трансформації регіональної освітньої мережі. // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. – №6, Том.2 – С.236-239
- Крупенна І. Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону/ І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш, І. А. Крупенна / Ефективна економіка. – 2018. –№ 2. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1 &z=6568
- Крупенна І. Напрямки розвитку регіональної логістичної системи у транскордонній взаємодії України та Румунії/ І. М. Буднікевич, І. А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наук. праць. Вип. Економіка. – Чернівці : ЧНУ, 2018.
- Крупенна І. Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід/ І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш, І. А. Крупенна // Ефективна економіка. – 2018. – №10. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6865
- Крупенна І. А. Інформаційна безпека та проблеми туристичного брендингу регіонів / А. П. Голод, І. А. Крупенна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки» / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Вип. 45, ч. І. – Черкаси : ЧДТУ, 2017. – С. 63-68. – 101 c. Режим доступу: http://zbirecon.com/wp-content/uploads/2017/12/63-68_%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4-%D0%9A%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0.pdf
- Крупенна І. Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації /І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна, І.І. Гавриш// Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. – Вип. ІІІ (67). Економічні науки. – С.101-116. http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v3/NV-2017-v3_10.pdf
- Крупенна І. Аналіз пропозицій туристичних франшиз на вітчизняному ринку / І.А.Крупенна , Є.І.Венгер , Д.А.Бастраков //// Економічний форму. – 2016. – №1. – 10-19. Доступ: http://lutsk-ntu.com.ua/sites/default/files/u_nomeri_1_2016.pdf
- Крупенна І. Напрямки формування системи інформаційного забезпечення регіону як інструменту підвищення капіталізації Чернівецької області та управління регіональними ринками / Є.І.Венгер, І.А.Крупенна // Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. – Вип. І (49). Економічні науки. – С. 370-375.
- Крупенна І. Особливості розвитку теорії маркетингового комплексу / І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Вип. 730-731. Економіка. – Чернівці: ЧНУ, 2015. – С. 56-59.
- Крупенна І. Напрямки дослідження чинників мікросередовища при формуванні стратегій розвитку сучасного міста / І.М. Буднікевич, Л.Т. Шевчук, І.А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. Міжнародний науково-виробничий журнал. – 2015 – №3 (28). – С. 128-136. Доступ: https://www.uniep.km.ua/pdf/_3_2015.pdf
- Крупенна І. Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування / / І.М. Буднікевич, І.М. Черданцева, І.А.Крупенна. // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Випуск 30. У 3-х частинах. Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2015. – №39. – Ч.2. – С. 216-223 Доступ: Доступ: http://zbirecon.com/uk/%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87-%D1%96-%D0%BA%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0-%D1%96-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%B0-%D1%96/
- Крупенна І. Чинники впливу на формування іміджу підприємства на ринку меблів / І.А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Вип. 694-695. Економіка. – Чернівці: ЧНУ, 2014. – С. 153-156.
- Крупенна І. Узгодження організаційної культури та напрямів стратегічного розвитку вищого навчального закладу: маркетинговий підхід / І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна, Н.В. Романюк // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Вип. 717. Економіка. – Чернівці: ЧНУ, 2014. – С. 52-57
- Крупенна І. Особливості формування витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України. – Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Випуск 38. У 3-х частинах. Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2014. – Частина І. – С.59-63. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_37(3)__15
- Крупенна І. Роль організаційної культури як компоненти реалізації етапів маркетингового стратегічного управління вищими навчальними закладами / І.А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. Міжнародний науково-виробничий журнал. № 2(19). – 2013. – С.228-293. Доступ: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/soc_gum/sre/2013_2/288.pdf
- Крупенна І. Комунікаційна розмаїтість маркетингових програм просування туристичної привабливості міст / І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Вип. 669-671. Економіка. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2013. – С. 237-243.
- Крупенна І. Особливості управління ВНЗ та їх вплив на специфіку стратегічного менеджменту та організаційної культури / І.А. Крупенна // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. – Вип. І (49). Економічні науки. – С. 370-375. Доступ: http://www.chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2013/v1/NV-2013-V1_63.pdf
- Крупенна І. Дослідження впливу чинників мезосередовища на розвиток організаційної культури» / І.А. Нємцева // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Вип. 623-626. Економіка. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012. – С. 75-79.
- Крупенна І. Використання інструментів Інтернет-маркетингу у програмах просування туристичних територій / І.А. Крупенна, О.Д. Антошків // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. У 2-х частинах. Частина 2. Випуск 28. Київ. 2012. – С 413-424.
- Нємцева І.А. Фактори формування інноваційної культури вищих навчальних закладів України / І.А.Нємцева // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Зб. наук. праць. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективне виробництво. – Харків: НТУ «ХПІ», 2010. – № 7. – С.158–169. Доступ: http://library.kpi.kharkov.ua/Vestnik/2010_7/statti/Nemtseva.pdf
- Нємцева І.А. Бенчмаркінг зовнішніх елементів організаційної культури як інструмент управління ВНЗ / В.М.Запухляк, І.А.Нємцева // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: «Ант Лтд», 2010. – Вип. ІІІ. Економічні науки. – С.196-205. Доступ: http://www.chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2010/v3/NV-2010-V3_31.pdf
- Нємцева І.А. Стратегічне управління ВНЗ та роль організаційної культури в реалізації його етапів / І.А.Нємцева // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Вип. 252: В 6 т. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. – Т.УІ. – С. 1418-1433.
- Нємцева І.А. Діагностика організаційної культури ВНЗ як база прийняття управлінських рішень // Вища освіта України. – Додаток 4, том. У (17). Тематичний випуск «Вища освіти України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простру» – К: Гнозис, 2009. – С.505-515.
- Нємцева І.А. Позиціювання корпоративної культури в системі стратегічного управління комерційними банками України / І.А.Нємцева // Вчені записки Університету «КРОК» / Університет економіки та права «Крок». – Вип. 18. – Т.2. – К., 2008. – С. 143-155 – 0,71 др.арк.
- Нємцева І.А. Фактори формування організаційної культури вищого навчального закладу / І.Ф.Комарницький, І.А.Нємцева // Науковий вісник Чернівецького університету: Зб. наук. праць. – Вип. 368-369. Економіка. – Чернівці : Рута, 2008. – С. 231-237.
- Нємцева І.А. Імідж в структурі корпоративної культури вищого навчального закладу/ І.А.Нємцева // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: «АнтЛтд», 2008. – Вип. І. Економічні науки.– С.430-437.
- Нємцева І.А. Кадрові обмеження стратегічного розвитку Чернівецької області / І.М.Буднікевич, І.А.Нємцева // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: «Ант Лтд», 2005. – Вип. 2. Економічні науки. -– С.50-63.
Конференції
-
Буднікевич І.М., Крупенна І.А., Баранюк Д. ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ З РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ ТА ТУРИЗМУ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ. Міжнародній науково-практичній конференції “Розвиток України в умовах мілітарного впливу: соціально-правові, економічні та екологічні аспекти”. 26 березня 2023 року, м.Київ. URL: http://www.iepd.kiev.ua/wp-content/uploads/2023/03/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%94%D0%BA%D1%82-%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8-%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%97%D0%86%D0%87_-28%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8F2023.pdf
- Крупенна І.А., Баранюк Д.С. ЦИФРОВІ РІШЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЙ У НАПРЯМКУ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ. Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці. Матеріали VIII Міжнародної науково-методичної конференції. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. 176 с. С.104-106. https://emm.cv.ua/viii-mizhnarodna-naukovo-metodichna-konferentsiya-matematichni-metodi-modeli-ta-informatsijni-tehnologiyi-v-ekonomitsi
- Крупенна І.А. , Фортуна Д.І., Баранюк Д.С. АКТУАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ АНТИКРИЗОВОГО МАРКЕТИНГУ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів / Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С.78-80. http://mmix.cv.ua/novyny/uploads-z-001p_materialy-konferentsiyi_compressed-pdf
- Дузяк К.І. СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОГО FASHION-РИНКУ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення [Електронне видання] : Матеріали ІХ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 21 жовтня 2022 р.) / відп. ред. Войтович С.Я.. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2022. С.114-11. https://drive.google.com/file/d/1vqcksdMP_UxxAuvZI6CPOQWfZDAJ38QZ/view
- Крупенна І.А. Огляд пропозиції маркетингових цифрових інструментів від стартап-проєктів в індустрії туризму та подорожей.Збірник тез міжнародної конференції “Цифрова трансформація бізнесу:виклики і можливості для партнерствавиклики і можливості для партнерства” в рамках проекту #DigEco програми #ErasmusUA. 9-10 вересня 2021 року. С.31-35. http://feb.tsatu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/11/31-35.pdf
- Крупенна І.А., Бастраков Д.А. МАРКЕТИНГ В АНТИКРИЗОВИХ ПРОГРАМАХ АКТОРІВ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ. Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес [текст]: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, 22 квітня 2021 р. Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси: ЧДТУ, 2021. С.81-86. https://er.chdtu.edu.ua/bitstream/ChSTU/2302/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_%D0%BA%D0%B0%D1%84_2021.pdf
- Крупенна І.А., Бастраков Д.А., Баранюк Д.С. Практика застосування маркетингового підходу при трансформації систем просування туристичних дестинацій Туреччини. Маркетинг: виклики та рішення : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 21 квітня 2021 року) / за ред. д.е.н., проф. І.Л. Литовченко. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.57-60. 155 с. http://lib.khnu.km.ua/konfer_HNU/2020/mark_teh.pdf
- Крупенна І.А., Бастраков Д.А., Баранюк Д.С. Напрямки застосування інноваційних маркетингових інструментів в програмах просування туристичних дестинацій Іспанії. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки [Електронне видання] : Матеріали VІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених (Луцьк, 26 березня 2021 р.) / відп. ред. Войтович С.Я. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С.350-352.
- Крупенна І.А., Мельник Т. Напрями застосування нових підходів до маркетингу закладів фітнес-індустрії в умовах пандемії COVID-19. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХV міжнар. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 26–28 листоп. 2020 р.). – Хмельницький :ХНУ, 2020. С.92-95
- Крупенна І. А., Баранюк Д. С. ЗАРУБІЖНА ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ КАРТ-СИСТЕМ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ// Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХV міжнар. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 26–28 листоп. 2020 р.). – Хмельницький :ХНУ, 2020. – С.94-97. – 194 с.
- Крупенна І.А. Напрямки активізації маркетингової діяльності туристичних операторів в умовах пандемії COVID-19 / І.А. Крупенна, Д.І. Фортуна, Н.В. Ютиш // Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків = Transformation of System of International, National, and Local Markets : Мат. міжн. наук.-практ. конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 202 с. http://mmix.cv.ua/mizhnarodna-diyalnist/materialy-naukovo-praktychna-konferentsiyi-transformatsiya-systemy-mizhnarodnyh-natsionalnyh-ta-lokalnyh-rynkiv
- Крупенна І.А. Маркетингові аспекти формування стратегічних цілей закладів вищої освіти // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України [Текст] : тези доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 листоп. 2019 р. / Хмельниц. нац. ун-т [та ін.]. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – 228 с .
- Крупенна І.А. Адхократична (творча) організаційна культура як драйвер розвитку інноваційного університету. / І.А. Крупенна, І.А. Москалюк // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки в контексті інтеграції України в Європейський науково-інноваційний простір: матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, Одеса, 4-5 жовтня 2018 р. / НАНУ ДУ «Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України», Київ: вид-во «Фенікс», 2018. С. 189-194. – 392 с.
- Крупенна І. Стратегії проникнення товару на зовнішній ринок. / І. Крупенна, Н. Карачко // Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10-12 травня 2018 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2018. С. 23-25. – 156 с.
- Крупенна І.А. Значення маркетингових досліджень у підприємницькій діяльності. / І.А. Крупенна, С.Д. Галіщук // Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10-12 травня 2018 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2018. – С. 49-51. – 156 с.
- Крупенна І. Маркетингові технології як інновація функціонування закладів вищої освіти України. / І. Буднікевич, І.Крупенна, М.-Ц.Боднар // Наукова спадщина Йозефа Алоїза Шумпетера і сучасність: погляд із минулого в майбутнє: матеріали ІV Міжнародної Шумпетерівської конференції, 3-4 жовтня 2018 року, Чернівці: Чернівецький нац.. ун-т, 2018. С. 102-106. – 188 с.
- Крупенна І.А. Необхідність врахування чинника цільових аудиторій в програмах міського розвитку. / І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна. // Публічне управління та адміністрування у процесах економічних реформ: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 10 листопада 2017 року, Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2017. С. 78-80. – 416 с.
- Крупенна И.А. Влияние глобализации и интернационализации на формирование организационной культуры вуза. / И.М. Будникевич, И.А. Крупенна // Перспективы развития высшей школы. Материалы Х Международной науч.-метод. конф. – Гродно: ГГАУ, 2017. С. 96-99. – 438 с. Режим доступу: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/2017_sbornik_x_mezhdunarodnoj_nauchno-metodicheskoj_konferencii_perspektivy_razvitija_vysshej_shkoly.pdf
- Крупенна І.А. Модель прийняття рішень щодо розміщення регіонального логістичного центру / І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна // Майбутнє економіки в епоху інформаційного суспільства. Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2017 року. – Вінниця, ВНАУ, 2017. С 133-136. – 165 с.
- Крупенна І.А. Інструменти підвищення туристичної привабливості теритріальних громад / І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна, І.І.Гавриш. // Матеріали Науково-практичної конференції «Сталий розвиток місцевих громад: роль економічної освіти та науки», 9- 10 листопада 2017 року, м. Чернівці. – С.83-88. http://econom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/12/maket_09-10_Nov_2017.pdf
- Krupenna I., Bastrakov D. Participation of subjects of regional tourist market processes inpartnerships to promote the region of Bukovina / I. Krupenna , D. Bastrakov //(Участь суб’єктів регіонального туристичного ринку в процесах партнерського просування регіону Буковина). Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи: Матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (20-22 травня 2016 р.). Чернівці-Сучава (Румунія). – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2016 – 172 с. С. 94-96.
- Крупенна І.А. Інструменти формування лояльності споживачів і регіональної спільноти у процесах розвитку регіонального ринку освітніх послуг / І.А. Крупенна // Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи: Матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (20-22 травня 2016 р.). Чернівці-Сучава (Румунія).– Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2016 – 172 с. С. 132-134.
Монографії, підручники та окремі методичні розробки
- Збірник ситуаційних (кейсових) завдань з навчальних дисциплін «Інновації та інноваційна економіка», «Маркетинг інновацій», «Digital-marketing», «Технології та новації». Навчальний посібник. / уклад. І.М. Буднікевич, Є.І. Венгер, О.В.Кифяк, І.А. Крупенна – Чернівці: Чернів. нац. ун-т, 2021.- 200 с.
- Маркетинг для бакалаврів: навчальний посібник / уклад.: І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, О. Бурдяк, Н.Філіпчук, ; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. 2-видання перероблене та доповнене. – Чернівці: Чернівець. нац. ун-т, 2021. – 352 с.
- Маркетинг для бакалаврів: практичний курс. Навчальний посібник для практичних занять / уклад. : І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, О. Бурдяк, Є. Венгер, І. Зрибнєва, І.І.Гавриш; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. – Вид. 2-ге, переробл. та доповн. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 248 с.
- Маркетинг для бакалаврів : робочий зошит / І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Бабух та ін.; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2019. 216 с.
- Маркетинг для бакалаврів : навч. посібник / І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Бабух та ін.; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2018. 396 с.
- Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посіб. / За ред. Буднікевич І.М. – К: «Центр учбової літератури», 2017. – 536 с.
- Логістика. Логістичний менеджмент. Логістичний менеджмент в інноваційній діяльності: / Укл.: БаранникО.А., Буднікевич І.М., Крупенна І.А., Черданцева І.Г. – Чернівці: ЧНУ, 2017. – 76 с.
- Організаційна культура в системі стратегічного управління вищими навчальними закладами України. Монографія / І.А. Нємцева // – Чернівецький нац. ун-т, 2012. – 256 с.
- Маркетингові підходи при формуванні конкурентно-спроможності регіону. Монографія / І.М. Буднікевич, І.Г. Черданцева, О.В. Кифяк, І.А. Нємцева, Н.М. Іларіонова, О.А. Баранник, Є.І. Венгер // – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012. 432 с.
- Маркетинг у галузях і сферах діяльності / І. Буднікевич, О. Баранник, О. Кифяк, І. Нємцева, С. Скибінський, І. Черданцева.; за ред. І.М. Буднікевич – Частина 1. – Чернівці: Чернівецький національний університет , 2012. – 560 с. (Гриф надано МОНМСУ, лист №1/11-9788 від 18.06.12.)
- SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика / І.М. Буднікевич, О.А. Баранник, С.А. Кошкаров, І.А. Крупенна. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2013. – 88 с.
- Збірник ситуаційних (кейсових) завдань з навчальних дисциплін «Маркетинг інновацій», «Інноваційний менеджмент», «Товарна інноваційна політика», «Стратегічне управління інноваційним розвитком» / уклад. І.М.Буднікевич, О.А. Баранник, Є.І. Венгер, В.М. Запухляк, О.В. Кифяк, І.А. Крупенна, М.М. Руденко, І.Г. Черданцева-Чернівці: Чернів. нац. ун-т, 2014. -168 с.
- Креативний менеджмент: навчально-методичний комплекс / уклад. Крупенна І.А., Черданцева І.Г., Чорний Т.Я. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014 – 36 с.
- Інноваційний менеджмент: навчально-методичний комплекс / уклад.: Буднікевич І.М., Крупенна І.А., Бабух І.Б. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014 – 76 с.
- Маркетинг територій. Програма курсу, практичні завдання, навчально-інформаційний матеріал / І.М. Буднікевич, І.А. Крупенна – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2013. – 62 с.
- Логістика. Логістичний менеджмент. Логістичний менеджмент в інноваційній діяльності: / Укл.: Баранник О.А., Буднікевич І.М., Крупенна І.А., Черданцева І.Г. – Чернівці: ЧНУ, 2015. – 76 с.