Вардеванян Вардан Альбертович

vardevanian

Посада: Асистент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку з 2010 року

Дата народження: 5 червня 1975 року

Вчений ступінь: Кандидат економічних наук

Вчене звання:

Стаж роботи: 29 років; науково-викладацької 21 рік

Електронна пошта: v.vardevanyan@chnu.edu.ua

Керівництво гуртками:

1. Керівник студентського наукового гуртка “Лабораторія дизайну та реклами”. 

2. Керівник студентського рок-гурту маркетологів

Винаходи:

  1. Деклараційний патент на корисну модель «Пристрій для утримання та демонстрування знімних інформаційних листів» виданого відповідно до Закону України «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі» Міністерством освіти і науки України та Державним департаментом інтелектуальної власності від 15.05.2006 р. Бюл.№5.

 

Монографії:

  1. Стратегія розвитку Чернівецької області на період до 2020 р. / [Ткач Є.В., Ткач С.В., Вардеванян В.А., Семенюк В.О., Слепинюк О.Я., Ковалюк Б.І., Фесюк О.В., Жебчук Р.Л., Козменко В.М., Малярчук О.В., Ткачук І.Я.]; ГО «Товариство науковців та інтелектуальної молоді» за сприянням Департаменту економічного розвитку Чернівецької ОДА. – Чернівці: «Місто», 2015. – 128с.

Статті в наукових журналах

  1. Вардеванян В.А. Календар подій міста як маркетинговий інструмент просування територій у допандемійний період Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Вип. 54.  Черкаси : ЧДТУ, 2021.  С. 120-128. URL: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/235437
  2. Вардеванян В.А. Маркетинговий зміст місцевої події як об’єкта формування туристичної привабливості території за допомоги інструментів системи маркетингових комунікацій. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Вип. 54.  Черкаси : ЧДТУ, 2019.  78-85. URLhttp://ven.chdtu.edu.ua/article/view/178382
  3. Вардеванян В. А.Специфіка використання маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Вип. 45, ч. І.  Черкаси : ЧДТУ, 2017.  С. 95-100. – 101 c. URL : http://zbirecon.com/wp-content/uploads/2017/12/95-101_%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D0%BD.pdf
  4. Вардеванян В. А. Проблемні аспекти формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. Вип. ІV. (68) Економічні науки. 240 с. С. 82 – 91. URL : http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/10.pdf
  5. Вардеванян В. А., Грушко О. О. Муніципальні студентські центри рекламних та PR-послуг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій. «Економічний форум». 2016. С. 124-129. 368 с. URL : http://lutsk-ntu.com.ua/sites/default/files/u_nomeri_1_2016.pdf
  6. Вардеваняна В. А. Дослідження впливу кон’юнктурних коливань меблевого ринку на зміни в оцінках іміджу виробників-продавців меблів. Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Вип. 730 – 731. Економіка. Чернівці: ЧНУ, 2015. 200 с. С. 116 – 119.
  7. Вардеванян В.А. Приховані можливості класичних рекламних засобів у формуванні іміджу підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. Вип. 4. (56) Економічні науки.
  8. Вардеванян В. А. Особливості використання рекламних засобів при формуванні іміджу підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. Вип. ІІІ (55). Економічні науки. 344 с. С. 168 – 173.
  9. Вардеванян В.А. Роль товарної політики у формуванні іміджу підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. Вип. ІІ. (50) Економічні науки. 392 с. С. 231 – 234.
  10. Вардеванян В.А. Імідж території: структурно-функціональний аспект. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. Вип. І. (49) Економічні науки. 384с. С. 222 – 225.
  11. Вардеванян В.А. Визначення основних етапів формування та підтримки іміджу підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. Вип. І. (45) Економічні науки. 448 с. С.274 – 278.
  12. Вардеванян В.А. Особливості конструювання іміджу підприємства на прикладі меблевого виробництва. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. Вип. ІІ. (46). Економічні науки. – 412 с. – С. 233 – 239.
  13. Вардеванян В.А. Необхідність формування та підтримки іміджу фірм на меблевому ринку в умовах зміни зовнішнього середовища. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. Чернівці, 2011. Вип. ІІ. (42) Економічні науки. Частина І. 416 с. С.251 – 257.
  14. Вардеванян В.А. Типізація іміджу за функціональним підходом. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ, 2010. Вип. І. (37) Економічні науки. 368 с. С.92 – 95.
  15. Вардеванян В.А. Методи оцінки іміджу фірми та їх застосуванняВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. Вип. ІІ. (38). Економічні науки. 344с. С. 137 – 142.
  16. Вардеванян В.А. Категорія «імідж фірми»деякі питання її використання у системі маркетингу підприємства// Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – Вип. ІV. (40) Економічні науки. – 408 с. – С. 240 – 243.
  17. Вардеванян В.А. Проблемні питання застосування маркетингу подій у заходах із підтримки іміджу компанії на прикладі виробника меблів ТМ «ДЕКС». Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ, 2007. Вип. ІV. Економічні науки. 464 с. С. 267 – 271.
  18. Вардеванян В.А. Маркетингові концепції та проблеми їх застосування в сучасних умовах. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці, 2006. Вип. ІV. Економічні науки. 475 с. С. 255 – 261.
  19. Вардеванян В.А. Імідж та репутація фірми як необхідний атрибут виходу підприємства на фондовий ринок. Науковий вісник Полтавського національного технічного університету ім. Юрія Кондратюка «Економіка і регіон». Полтава, №2 (9). 2006. С. 81 – 84.
  20. Вардеванян В.А. Проблемні питання формування іміджу вітчизняних виробників. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Вип. І. Економічні науки. Чернівці: АНТ Лтд, 2005. 544 с. С. 353 – 363.
  21. Вардеванян В.А. Аксіологічні, гносеологічні та семіотичні аспекти імідж. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Вип. ІІІ. Економічні науки. Чернівці: АНТ Лтд, 2003. 481 с. С. 357 – 366.
  22. Вардеванян В.А. Економічна диверсія. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Збірник наукових праць. Вип. 1. Економічні науки. Чернівці: АНТ Лтд., 2002. 332 с. С. 36 – 43.
  23. Вардеванян В.А. Імідж країни. Соціально-економічний аспект. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Дослідження соціально-економічних проблем перехідного періоду. Чернівці, 2001. Вип.. І. С. 15 – 22.

Іноземні публікації

  1. Вардеванян В.А. Модель многофакторного вляиния на имидж фирмы. Vedecký časopis vysokej školy ekonômie a manažmentu verejnej spravy v Bratislave. Čislo 1, máj 2011, ročnik VII. Verejná správa a regionálny rozvoj. Ekonômia a manažment. – s. 139-145.

Участь в конференціях

  1. Вардеванян В. А. «Акупунктура міста» як маркетинговий підхід до розвитку привабливості території. «ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ МІЖНАРОДНИХ, НАЦІОНАЛЬНИХ ТА ЛОКАЛЬНИХ РИНКІВ», = Transformation of System of International, National, and Local Markets : Мат. міжн. наук.-практ. конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. 200 с. С. 38-39. URL: http://mmix.cv.ua/mizhnarodnadiyalnist/materialynaukovopraktychnakonferentsiyitransformatsiyasystemymizhnarodnyhnatsionalnyhtalokalnyhrynkiv
  2. Вардеванян В.А., Гнатова О.Г. Дослідження конкурентного середовища школи ментальної арифметики «Соробан». Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХІV міжнар. наук.-практ. конф. Хмельницький-Сатанів, 28 – 30 листопада 2019 р. Хмельницький : ХНУ, 2019. 228 с. С. 37-38. URLhttp://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/8473/1/10.pdf
  3. Вардеванян В.А. Заходи захисту від розмивання та крадіжки бренду території. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики», 10-12 травня 2018 р.,Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2018. 165 с. URL: http://econom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/06/Zbirnyk-05-06-2018.pdf
  4. Вардеванян В.А. Система маркетингових комунікацій у діяльності підприємств ресторанного бізнесу. «СТАЛИЙ РОЗВИТОК МІСЦЕВИХ ГРОМАД: РОЛЬ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ ТА НАУКИ». Матеріали науково-практичної конференції (9-10 листопада 2017 р.) Чернівці: Чернівецький нац.. ун-т, 2017. 160 с. С. 88-91. URL: http://econom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/12/maket_09-10_Nov_2017.pdf
  5. Вардеванян В.А., Вардеванян С.І.Споживач у лабіринті індентичностей або основні поведінкові тенденції сучасного споживача. Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи: Матеріали ХХІІІ Міднародної науково-практичної конференції (20-22 травня 2016 р.). Чернівці-Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівецький  нац. ун-т, 2016 172 с. C.120-121.
  6. Вардеванян В.А., Дармограй Н. Маркетингові категорії «бренд», «імідж», «репутація» та особливості їх застосування. Наукова спадщина Йозефа Алоїза Шумпетера і сучасність: погляд із минулого в майбутнє. Матеріали ІІІ Міжнародної Шумпетерівської конференції (21-22 жовтня 2016 р.). Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2016 252 с. С. 143-146. URL: https://interec.info/wp-content/uploads/2018/03/Procedings_Schumpeter_2016.pdf
  7. Вардеванян В.А., Дармограй Н. Чинники формування іміджу торгової марки. Вдосконалення результативності політики економічного зростання: теорія, організація та методика: збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених (м. Київ, 11-12 листопада 2016 р.). У 2-х частинах. К.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2016. Ч. 2. 124 с. С. 103 – 105.
  8. Вардеванян В.А. Досвід розробки «Концепції розвитку сфери зовнішньої реклами в Чернівцях». Матеріали науково-практичного семінару «Загальнодержавні та регіональні аспекти реклами та PR», Івано-Франківський університет права імені короля Данила Галицького, 30 жовтня 2015 р.. Наукове видання. Івано-Франківськ. С. 6-9.
  9. Вардеванян В. А. Практичні аспекти використання реклами у формуванні іміджу підприємства. Матеріали науково-практичної конференції молодих вчених та студентів (02 квітня 2015 р.). Збірник. Івано-Франківський університет права імені Короля Данила Галицького, 2015 р. 306 с. С. 286 – 290.
  10. Вардеванян В.А. Застосування шкал семантичного диференціалу у вимірюванні іміджу підприємств меблевої галузі. Міжнародна науково-практична конференція «Регіональна кластерна політика у розвитку світової та української економіки», ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 24-25.04.2014. Чернівці, 2014. 368с. С. 152-155.
  11. Вардеванян В.А. Значення концепції у процесі конструювання іміджу підприємства. Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», м. Полтава, 17 – 18 квітня 2013 року. Полтава: ПУЕТ, 2013. 241с. С. 107 – 110.
  12. Вардеванян В.А. Етапність формування та підтримки іміджу підприємства. Формування економічного профілю національної інфраструктури України: аналітичний та теоретико-методологічний аспекти. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 18 – 19 травня 2012 р. К., «Київський економічний науковий центр», 2012. 164 с. С.115 – 117.
  13. Вардеванян В.А. Визначення основних підходів до формування іміджу підприємства. Економіка та управління: актуальні проблеми та тенденції розвитку: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції, Львівська економічна фундація, м. Львів, 18 – 19 травня 2012 року. Львів у 3-х частинах: «Львівська економічна фундація», 2012.Ч.ІІ. 136 с. С. 103 – 105.
  14. Вардеванян В.А. Застосування методу шкал семантичного диференціалу у дослідженні іміджу виробників-продавців меблів на чернівецькому ринку. Теорія і практика наукових досліджень: Матеріали Четвертої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції 30-31 травня 2011р. Тернопіль: Тайп, 2011. 66с. С. 21 – 24.
  15. Вардеванян В.А. Фактори впливу на зміну іміджу фірми. Транскордонне співробітництво як важлива складова євро-інтеграційних процесів України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 6 – 7 травня 2010 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. 480 с. С. 133
  16. Вардеванян В.А. Особливості будови іміджу фірми. Ефективність бізнесу в умовах трансформаційної економіки. Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції 4 – 6 червня 2010 р. Сімферополь: ВіТроПринт, 2010. С. 42 – 45.
  17. Вардеванян В.А. Взаємозв’язок та взаємообумовленість різних видів іміджу. Функціональний підхід. Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики: тези доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 16 груд. 2009 р. Київ / відп. ред. А. А.Мазаракі. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. 136 с. С.17 – 20.
  18. Вардеванян В.А. Формування іміджу регіону як засіб зміцнення конкуренто-спроможності територій. Транскордонне співробітництво як фактор активізації євро інтеграційних процесів: Матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції, 7 – 8 травня 2008 року. Чернівці, 2008. 496 с. С.176 – 178.
  19. Вардеванян В.А. Розробка нових носіїв реклами як інструменту підтримки іміджу фірми. Реклама в Україні: інтеграція теорії і практики: Матеріали Другої Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 16 груд. 2008 р.): Тези доп./ відповід. ред. А.А.Мазаракі. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008. 125 с. С.32 – 34.
  20. Вардеванян В.А. Генеральна ідея як основа розвитку підприємства та формування іміджу компанії. Структурно-інституційні зміни та інвестиційно-інноваційний розвиток регіону: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конф., 17 – 18 трав. 2007 р., Чернівці. Чернівці, 2007. С. 153 –154.
  21. Вардеванян В.А. Формування іміджу регіону, як необхідний фактор розвитку туризму. Стратегічний розвиток регіону – економічне зростання та інтеграція туризму: Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції, 11-12 травня 2006 року. Ч.ІІ. Чернівці, 2006. С. 179 – 182.
  22. Вардеванян В.А. Імідж та репутація фірми як засіб впливу на інвестиційне середовище. Наукові дослідження, теорія та експеримент’2006: матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції, 15–17 трав. 2006 р., Полтава – Полтава: Вид-во „ІнтерГрафіка”, 2006. Т.9. С. 26 – 29.
  23. Вардеванян В.А. Імідж регіону як фактор стимулювання туризму. Туристична індустрія як вектор регіонального розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15 – 17 трав. 2005 р., Чернівці С. 451 – 455.

Навчально-методичні праці

  1. Маркетинг для бакалаврів: навчальний посібник / уклад.: І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, О. Бурдяк, Н.Філіпчук, ; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. 2-видання перероблене та доповнене. – Чернівці: Чернівець. нац. ун-т, 2021. – 352 с.
  2. Маркетинг для бакалаврів: практичний курс. Навчальний посібник для практичних занять / уклад. : І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, О. Бурдяк, Є. Венгер, І. Зрибнєва, І.І.Гавриш; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. – Вид. 2-ге, переробл. та доповн. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 248 с.
  3. Маркетинг для бакалаврів : робочий зошит / І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Бабух та ін.; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2019. 216 с.
  4. Маркетинг для бакалаврів : навч. посібник / І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Бабух та ін.; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2018. 396 с.
  5. Рекламний менеджмент та рекламний менеджмент в інноваційній діяльності: методичне забезпечення курсу / уклад.: Буднікевич І.М., Вардеванян В.А. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014 – 60 с.

Керівництво конкурсними студентськими роботами та проектами, що стали призерами:

  1. Боднарюк Оксана, Гончарук Анастасія, Журавленко Юлія, Козак Ірина, Мельник Анастасія, Соколик Яна, Спідчук Тетяна, Паукова Анастасія. Старт-ап проект «Бюро вело туризму «On Wheels!»: організація велосипедних прогулянок по маршруту» (конкурсна робота, пройшли у фінал, конкурс на момент оформлення звіту триває), керівник Вардеванян В.А. ХІV Міжнародний конкурс студентських маркетингових, PR-проектів та стартапів «Золотий компас», Харківський національний економічний університет, м.Харків, 2020 р.
  2. Зайчук Ю., Белінський Ю. Старт-ап проект «Театрум» (конкурсна робота, 2 місце), керівник Вардеванян В.А. ХІІІ Міжнародний конкурс студентських маркетингових, PR-проектів та стартапів «Золотий компас», Харківський національний економічний університет, м.Харків, 2019 р.
  3. Мельник Т. (371 гр.) Всеукраїнський конкурс науково-дослідних робіт «Молодь опановує маркетинг» імені І. Ткаченка, м. Київ, 25.05.2018 – 1 конкурсна робота (1-е місце) (наук. керівник Вардеванян В.А.)
  4. Збірна команда. Проект «Рекламна концепція «Капацил»» (номінація «Рекламний полігон»). Мироник Владислав, Косташ Олесь, Паукова Настя 1 курс спец. «Маркетинг», Овсеєнко Євген 2 курс спец. «Маркетинг», Савюк Олена 4 курс спец. «Маркетинг», Закосович Сергій 6 курс спец. «Маркетинг» ЧНУ ім.. Юрія Федьковича – Рекламна концепція «Капацил». 12-й Український студентський фестиваль реклами, м. Київ, 2016 р. – Номінація «Рекламний полігон» (3 МІСЦЕ) (всеукраїнський рівень)
  5. Навроцька Олександра та Гресько Інна, 371 гр. Конкурс соціальної реклами «Чернівці – місто велосипедів», м. Чернівці, 20.09.2016 (Диплом переможця, 2 місце)
  6. Савюк Олена та Купратий Артур з 371 гр.. Робота «Щоб ваші ноги не кричали». Номінація «Друкована реклама». ХІ Український студентський фестиваль реклами у м. Київ, 3.12.2015 (Дипломи переможців, 3 місце)
  7. Дармограй Н., Тарнавська М., Баранник Є., Крилюк О. з 571 та 471 гр.. Номінація «PR-проект». ХІ Український студентський фестиваль реклами у м. Київ, 3.12.2015 (Дипломи переможців, 3 місце)
  8. Дармограй Н., Тарнавська М., Баранник Є., Крилюк О. (571 та 471 гр.). «Класика очима молоді» / Творчий конкурс ІХ Національного фестивалю соціальної реклами / Номінація «Соціальна відеореклама»/ Номінація «PR-проект» – Київ – 21.02.2016. (Шортліст) – Керівник: Вардеванян В.
  9. Тарнавська Мирослава (571 м), Дармограй Надія (471) ЧНУ ім.. Юрія Федьковича. Проект «Класика очима молоді» / ІХ Міжнародний студентський конкурс рекламних та PR-проектів «Золотий Компас», м. Харків, 2015. (2 Дипломи переможців в т.ч. Гран-прі)
  10. Будняк Тетяна, Сушко Анна, 4 курс спец. «Економіка підприємства», ЧТЕІ КНТЕУ. Проект «Осінь без диму» / ІІІ Буковинський студентський фестиваль науки, студентські інноваційні інвестиційні проекти “Розвиток аграрного та ресторанного бізнесу як запорука економічного зростання країни”. – ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 2014. – 13-15.05.2014 (1 МІСЦЕ).
  11. Марковська А., Антонюк О., Палій М., 1 курс спец.: «Облік та аудит», ЧТЕІ КНТЕУ. Проект «Полуничний рай» / ІІІ Буковинський студентський фестиваль науки, студентські інноваційні інвестиційні проекти “Розвиток інфраструктури області як зростання добробуту населення”. – ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 2014. – 13-15.05.2014 (3 МІСЦЕ).
  12. Будняк Тетяна, Сушко Анна, 3 курс спец. «Економіка підприємства», ЧТЕІ КНТЕУ, Бучик Світлана, ЧТЕІ КНТЕУ. Конкурсний інвестиційний проект «Розвиток інфраструктури області як фактор зростання добробуту населення»// ІІ-й Буковинський фестиваль науки,ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 13-17 травня 2013р (1 МІСЦЕ).
  13. Лаврук Максим, 3 курс спец. «Економічна кібернетика», ЧТЕІ КНТЕУ. Конкурсна робота «Жінка мистецтво» // Конкурс відео-робіт «Разом проти сексизму» організованого спільно «Українською асоціацією маркетингу» та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні в рамках 7-го Відкритого Буковинського студентського фестивалю реклами ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 23.05.2013 (2 МІСЦЕ)
  14. Бойчук Андрій, Кавкалов Дмитро, Маковійчук Інна, 5 курс спец. «Маркетинг», ЧНУ ім. Юрія Федьковича. Серія конкурсних робіт «Кожна краплина важлива, щоб врятувати чиєсь життя» – благодійна донорська акція, (6 робіт) // 7-й Відкритий Буковинський студентський фестиваль реклами, ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 23.05.2013 (1 МІСЦЕ).
  15. Бойчук Андрій, Кавкалов Дмитро, Маковійчук Інна, 5 курс спец. «Маркетинг», ЧНУ ім. Юрія Федьковича. Серія конкурсних робіт «Агенція з прання та прасування «Світ чистоти»» (4 роботи) // 7-й Відкритий Буковинський студентський фестиваль реклами, ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 23.05.2013 (3 МІСЦЕ).
  16. Остафі Галина, студентка 4-го курсу спеціальності «Товарознавство» 344 групи ЧТЕІ КНТЕУ з роботою фірмовий стиль «Taguru».) / 1-е місце БСФР(у номінації «Фірмовий стиль» 6-го Відкритого Буковинського студентського фестивалю реклами – 2012р.
  17. Поштарь Оксана та Тарантюк Ірина, студентки 2-го курсу спеціальності «Економіка підприємства» 121 групи ЧТЕІ КНТЕУ з роботою відеореклама «Neskafe») / 2-е місце БСФР(у номінації «Відеореклама» 6-го Відкритого Буковинського студентського фестивалю реклами – 2012р.
  18. Поштарь Оксана та Тарантюк Ірина, студентки 2-го курсу спеціальності «Економіка підприємства» 121 групи ЧТЕІ КНТЕУ з роботою «Перекидний календар ЧТЕІ КНТЕУ») / 3-е місце БСФР(у номінації «Реклама рідного ВНЗ» 6-го Відкритого Буковинського студентського фестивалю реклами – 2012р.
  19. Савіна Тетяна, 2 курс, д.ф.н., 121 гр. / 3 місцеМБІ ЧНУ ім. Ю. Федьковича – 2012р.

 

 

Контакта інформація

58012, Україна, м. Чернівці, вул.Кафедральна 2

14 корпус, 1-й поверх 3а аудиторія

+38 (0372) 559882

marketing@chnu.edu.ua

Наша адреса

Demo

У вас є запитання?