Перемога в конкурсі реклами
Черговий раз студенти-маркетологи ЧНУ стали призерами конкурсу реклами
У програмі Європейського тижня мобільності, що відбувся у Чернівцях, цього року пройшов конкурс соціального відео “Чернівці – місто велосипедів”.
Студенти кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету ЧНУ Навроцька Олександра та Гресько Інна (371 гр.) посіли друге місце конкурсу за відеороботу «bmx».
Учасниками та номінантами конкурсу стали також 2 студентські роботи маркетологів 372 групи: «Чернівці – місто велосипедів» (Максимюк Дмитро та Сосновська Тетяна) та «Чому Ви їздите на велосипеді?» (Болокан Аліса, Ленковська Вікторія та Наровська Оксана).Публічний перегляд конкурсних відео відбувся 21.09.2015 р. увечері на Театральній площі. Крім Диплома переможця авторам відео було вручено Сертифікат від магазину туристичного спорядження “Горгани” на право придбати спортивне спорядження на суму 300 грн.
Організатори Конкурсу: ЧОГО «Буковинська агенція регіонального розвитку»
Партнери Конкурсу:Чернівецька міська рада. Німецьке товариство технічної співпраці. Магазин туристичного спорядження “Горгани”
Інформаційний партнер:Радіо Станція 103,2ФМ
Мета Конкурсу: Привернути увагу громадськості до транспортної проблеми у місті Чернівці та до велосипеду як альтернативного міського транспорту. Відео роботи повинні відповідати гаслу «Чернівці – місто велосипедів» та розкривати тему використання велосипеда як зручного, раціонального, екологічного та здорового транспорту для міста. Ми чекаємо надихаючих відео, що демонструють переваги та задоволення від їзди на велосипеді: на роботу, навчання, в магазин, для вирішення буденних питань або ж навіть на побачення, вечірку чи в театр.
Відео роботи, що брали участь у конкурсі “Чернівці – місто велосипедів” повинні були розкрити тему використання велосипеда як зручного, раціонального, екологічного та здорового транспорту для міста, демонструвати переваги та задоволення від їзди на велосипеді: на роботу, навчання, в магазин, для вирішення буденних питань або ж навіть на побачення, вечірку чи в театр.
Технічні умови. До конкурсу допускалися роботи, що відповідають наступним критеріям: а) зняті в будь-який час у м. Чернівцях; б) тривалість відео до 60 секунд;в) відео може бути зняте із використанням любительскої (не професійної) техніки, зокрема, мобільного телефону чи фотоапарату;г) подані у цифровому форматі (в тому числі шляхом розміщення на файлообмінниках) з наданням доступу для перегляду організаторам.
До конкурсу не допускалися роботи, що виконані в сфері політичної реклами (що містять назви конкретних політичних партій, посилання на певні особи політичних та державних лідерів, політичну ідеологію), а також роботи, що не відповідають моральним та етичним нормам.
Трекбек з Вашого сайту.