Нікульча Валентин Анатолійович
Посада: асистент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку з 2022 року
Дата народження: 03 лютого 1983 року
Вчений ступінь: кандидат економічних наук
Контактна інформація:
Телефон: +38 0372 559 882
Електронна пошта: v.nikulcha@chnu.edu.ua
Освіта, вчені ступені, вчені звання
- Гімназія №4 (м. Чернівці)
- Диплом магістра Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Міжнародна економіка», 2005 рік
- Аспірантура Київського національного торговельно-економічного університету (2007-2011 рр.)
- Кандидат економічних наук, Київський національний торговельно-економічний університет, 2016 рік. Тема: «Мотивування покупців підприємствами роздрібної торгівлі» Доступ до автореферату: https://knute.edu.ua/file/Mg==/a4c73a7147a7a06b27229ddf7034996e.pdf
Наукові інтереси
- Торговельний маркетинг
- Електронна комерція
- Інформаційна безпека та медіагігієна
- Автоматизація діяльності підприємств торгівлі
- Інноваційні технології в маркетингу
- Стратегічний маркетинг
- Міжнародний маркетинг
Лекційні курси та практична підготовка студентів:
- Торговельний маркетинг
- Інформаційні війни та медіапланування
- Стратегічний маркетинг
- Міжнародний маркетинг
- Електронна комерція
- Маркетинг інновацій та інноваційний маркетинг
Хобі та захоплення
Література, футбол, велосипедні прогулянки
Основні публікації
СТАТТІ
- Нікульча В. А., Фень К.С. Цифрові трансформації програм лояльності підприємств торгівлі. Часопис економічних реформ : науково-виробничий журнал. 2024. № 2 (54). С. 83-91. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/1990380
- Нікульча В. А., Буднікевич І. М. Implementation of the concept of relationship marketing in retail. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2023. Випуск 71. С. 37-46. DOI: https://doi.org/10.62660/ebcstu/4.2023.37
- Венгер Є., Нікульча В. Особливості використання штучних нейронних мереж у цифровому маркетингу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №2 (316). C. 312-318. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=17693
- Нікульча В., Венгер Є. Актуальні питання автоматизації торговельних процесів. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету ім. Д. Моторного (економічні науки). 2023. №1 (47). C. 208-219. URL: https://oj.tsatu.edu.ua/index.php/zbirnyk/article/view/542 DOI: 10.31388/2519-884X-2023-47-208-219
- Нікульча В. А., Чаплінський Ю. Б. Маркетингові рішення підприємств роздрібної торгівлі у процесі мотиваційної взаємодії зі споживачами. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2020. Вип. I-II. (77-78). C. 279-289. URL: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2020-1.77-2.78.24
- Чаплінський Ю. Б., Нікульча В. А. Групування витрат на розробку та імплементацію програми лояльності. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2020. Вип. ІV. (80). С. 151-162. URL: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2020-4.80.11
- Чаплінський Ю. Б., Нікульча В. А. Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2019. Вип. І (73). С. 122-130.
- Чаплінський Ю. Б., Нікульча В. А. Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерами. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2019. Вип. III-IV. (75-76). C. 146-161.
- Чаплінський Ю. Б., Нікульча В.А. Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Вип. І (73). C. 122-130.
- Нікульча В.А. Мотиваційна взаємодія «торгівельне підприємство – споживач»: алгоритм змін господарської діяльності. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. 2018. Вип. І-ІІ (69-70). C. 118-123.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Методичний підхід до оцінювання взаємних змін у межах мотиваційної взаємодії підприємства роздрібної торгівлі та споживача. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. 2018. Вип. І-ІІ (69-70). C. 258-264.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживача. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. 2017. Випуск ІV (68). С. 139-146.
- Нікульча В.А. Чаплінський Ю.Б. Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівлі. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Випуск І-ІІ (65-66). С. 443-452.
- Чаплінський Ю.Б., Нікульча В.А. Перспективи реалізації туристичного продукту в аспекті розвитку окремих видів туризму. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Випуск І (61). С. 96-102.
- Чаплінський Ю.Б., Нікульча В.А. Застосування сучасних концепцій управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Випуск І (57). С. 79-87.
- Чаплінський Ю.Б., Нікульча В.А. Модель взаємовідносин туристичного підприємства з партнерами в умовах маркетингу взаємовідносин. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Випуск ІІ (58). С. 109-118.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Маркетингові складові формування купівельної поведінки споживачів. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Випуск ІV (56). С. 178-185.
- Нікульча В.А. Сутність мерчандайзингу як інструменту утримання Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Вип. ІI. (50). С.239-242.
- Нікульча В.А. Організація процесу стимулювання продажів торговельними підприємствами. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Вип.ІІІ (47). С.235-239.
- Нікульча В.А. Сучасна концепція маркетингу взаємовідносин у діяльності підприємств. Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. Серія: Міжнародні відносини. Вип.21 (246). С.40-44
- Нікульча В.А. Організація управління якістю торговельного обслуговування Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Вип.ІІ (42). Частина І. С.277–280.
- Нікульча В.А. Розвиток роздрібної торгівлі Чернівецької області Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. 2010. Вип.ІІІ (39). С. 219-223.
- Нікульча В.А. Реклама на місці продажу як елемент додаткової мотивації покупця Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Вип.І. С. 219-224.
- Нікульча В.А. Фактори формування лояльності споживачів. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Вип.ІІ. С. 278–284.
- Нікульча В.А., Жалба І.О., Берека Т.А. Економічне середовище міжнародного маркетингу: зовнішньоторговельний аспект. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Економічні науки. Вип.ІV. С. 164-174.
Тези доповідей та матеріали науково-практичних конференцій:
- Олексишин О., Нікульча В.А. Маркетинг взаємовідносин у діяльності торговельних підприємств // Innovative technologies of marketing and management in conditions of transformational changes. Innovatsiini tekhnolohii marketynhu i menedzhmentu v umovakh transformatsiynykh zmin: theses of the report of the II International Scientific and Practical Conference (February 28-29, 2024, Khmelnytskyi). С 174-177.
- Кибич С.С., Нікульча В.А. Сутність та особливості Інтернет-маркетингу //Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. С. 159-161
- Нікульча В.А. Сучасні реалії використання інструментів афілійованого маркетингу. Потенціал сталого розвитку в умовах сучасних регіональних та глобальних викликів : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (29-31 травня 2024 р.). Чернівці (Україна)-Сучава (Румунія), 2024.
- Нікульча В.А., Фень К.С. CRM-системи підприємств роздрібної торгівлі // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк: ЛНТУ, 2023. С. 140-142.
- Нікульча В.А., Кибич С.С. Інформаційні технології в роздрібній торгівлі // Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці. Матеріали VIII Міжнародної науково-методичної конференції. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. С. 124-125
- Фень К.С., Нікульча В.А. Ефективність ризиків в маркетинговій стратегії. Актуальні проблеми управління та адміністрування: теоретичні і практичні аспекти: зб. матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції науковців та здобувачів вищої освіти, 4 травня 2023 р. / за наук. ред. ректора, доктора економічних наук, професора В. Іванишин. Кам’янець-Подільський : ЗВО «ПДУ», 2023. С. 423-426.
- Нікульча В. А. Життєва цінність клієнтів у системі маркетингу партнерських відносин підприємств торгівлі. Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XXVI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Загреб, Хорватія, 07 листопада 2022 р.) / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. Загреб, ГО «ВАДНД», 2022 р. С.382-385.
- Нікульча В. А. CRM-системи у діяльності підприємств торгівлі. Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 20 травня 2021 р.). Чернівці : Технодрук, 2021. С. 263-266.
- Пащин Р. Я., Нікульча В. А. Фактори формування лояльності у сфері освітніх послуг // Матеріали І Міжнародної Інтернет-конференції «PROBLEMS AND INNOVATIONS IN SCIENCE» (Лондон, Великобританія, 4-5 травня 2020 р.). Лондон, Nika Publishing. С. 97-101.
- Чаплінський Ю. Б., Нікульча В. А. Омніканальність маркетингових комунікацій у бренд-менеджменті.Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. IІ Міжн. наук.-практ. конф. (м. Київ, 11 червня 2020 р.) / відп. ред. Є.В. Ромат. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. С. 151-152.
- Нікульча В. А. CRM у діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, Україна – м. Сучава, Румунія, 11-12 листопада 2020 р.). Чернівці : Технодрук, 2020. С. 295-298.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Купівельна поведінка споживача як об’єкт досліджень у межах маркетингу взаємовідносин. Матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України» (28-30 листопада 2019р., Хмельницький національний університет, м. Хмельницький – Сатанів). С.96-97.
- Нікульча В.А. Побудова CRM у межах мотиваційної взаємодії підприємства роздрібної торгівлі та споживача. Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах» (14 травня 2019р.,ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці).
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Алгоритм побудови мотиваційної взаємодії підприємства роздрібної торгівлі та споживача. Матеріали конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України» (6-8 грудня 2018р., м.Хмельницький).
- Нікульча В.А., Сулима Н.М. Логістика як метод забезпечення конкурентоспроможності закладу рестораного господарства. Сучасні тенденції розвитку української науки : матеріали Всеукраїнської наукової конференції (21-22.03.2018р. м. Переяслав-Хмельницький), 2018. С. 17-22.
- Нікульча В.А., Мартинюк К. Сучасні інформаційні технології транспортної логістики в системі транскордонного співробітництва. Розвиток прикордонних регіонів в системі транскордонного співробітництва: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (27-28.04.2017р., м. Чернівці, ЧТЕІ КНТЕУ), 2017. С. 166-168.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Social Media Marketing ,як перспективний інструмент маркетингових комунікацій. Реклама: інтеграція теорії та практики: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (23.11.2017р., м. Київ, КНТЕУ). 2017.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Актуальні аспекти формування комплексу маркетингу торговельного підприємства. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (29.11.-01.12.2017р., м.Хмельницький, ХНУ). 2017.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Контекстна реклама: сутність та перспективи використання. Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (18.11.2016, м. Київ: КНТЕУ), 2016. С.110-112.
- Нікульча В.А. Екологічна реклама. Еколого-економічна система управління підприємством, регіоном, суспільством: обліково-аналітичні аспекти: матеріали Міжнародної наукової Інтернет-конференції (24-25.11.2016р., м. Чернівці, ЧТЕІ КНТЕУ), 2016. С.213–216.
- Нікульча В.А. Місце мотивування у концепції маркетингу взаємовідносин. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Туризм як пріоритетний напрям соціально-економічного розвитку регіону», 23-24 квітня 2015 р., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія), 2015. С.337-339.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Концептуальний підхід до формування комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі. Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції (26-27.11.2015, м. Чернівці). Чернівці, С.108-109.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Фактори впливу на купівельну поведінку споживачів. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (03-05.12.2015, м. Хмельницький). С. 186-187.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Роль CRM у забезпечення комунікацій підприємства із споживачами. Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (03.12.2015, м. Київ: КНТЕУ). К., 2015. С.129-130.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Дослідження маркетингових умов функціонування туристичних підприємств регіону. Європейський вибір економічного поступу регіону: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (26-27.05.2016р., м. Чернівці. ЧТЕІ КНТЕУ). Чернівці, 2015. С.159-160.
- Чаплінський Ю.Б., Нікульча В.А. Визначення цільових аудиторій бренду м. Чернівці. Реклама в Україні: інтеграція теорії і практики : матеріали VІІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (21 листопада 2014 р.). Київ, 2014. С. 126-128.
- Нікульча В.А. Нові пріоритети взаємодії підприємства та споживача. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки» м.Чернівці, 24-25.04.2014 р. С.177-179.
- Нікульча В.А., Тенденції розвитку ринку реклами в Інтернеті. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Реклама в україні: інтеграція теорії та практики», м. Київ, КНТЕУ, 18 грудня 2013 р. С. 136-138.
- В.А. Нікульча, Т.В. Грейцар Регіональні тенденції розвитку роздрібної торгівлі. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Формування соціально-економічного розвитку регіонів України в умовах суспільних трансформацій». Чернівці, 2013. С.246-248.
- Нікульча В. Сучасний стан ринку роздрібної торгівлі Чернівецької області. Соціально-економічні проблеми України в глобальному просторі: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 26-27 квітня 2012 р.). Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. С.276-278.
- Нікульча В.А., Чаплінський Ю.Б. Мерчандайзинг як сучасна технологія впливу на покупця. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики», м. Київ, КНТЕУ, 2011р. С.184-187.
- Нікульча В.А., Грінчук С., Комаров А. Мерчандайзинг як сучасна технологія роздрібної торгівлі. Матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасний соціокультурний простір 2010», м. Київ, 2010. С. 14-16.
- Нікульча В.А. Реклама на місці продажу. Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики», 8 грудня 2010р., м. Київ: КНТЕУ, 2010р. С.126-127.
- Нікульча В.А. Концепція маркетингу взаємовідносин у діяльності торговельних підприємств. Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Українська наука ХХІ століття» (16-18 червня 2010р., м. Київ). К., 2010. С.19-21.
- Нікульча В.А. Роздрібна торгівлі Чернівецької області в контексті загальноукраїнських тенденцій. Транскордонне співробітництво як важлива складова євроінтеграційних процесів України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (6-7 травня 2010 р.). Чернівці, 2010. С.171-173.
- Нікульча В.А. Мобільна реклама: тенденції та перспективи. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики», м. Київ, КНТЕУ, 2009 р. С. 93-94.
- Нікульча В.А. Теорії мотивації у процесі управління продажами товарів. Матеріали XVIII міжнародної науково-практичної конференції «Функціонування єврорегіонів в умовах трансформаційної економіки», Чернівці 7-9 травня 2009 р. С. 319-321.
- Нікульча В.А. Складові ефективної ринкової діяльності торговельних підприємств. Матеріали ХVІІ міжнародної науково-практичної конференції «Транскордонне співробітництво як фактор активізації євро інтеграційних процесів». (м. Чернівці 6-7 травня 2008 р.). Чернівці, 2008. С. 275-277.
Навчально-методичні праці
- Маркетинг : збірник тестових завдань для підготовки й атестації здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» : навч. пос. / уклад.: Буднікевич І.М., Бурдяк О.М., Вардеванян В.А., Венгер Є.І., Гавриш І.І., Гордіца Т.М., Зрибнєва І.П., Кифяк О.В., Крупенна І.А., Нікульча В.А., Романюк Н.В. (за заг. ред. Буднікевич І.М.). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 428 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9702
- Торговельний маркетинг: метод. рекомендації / уклад.: І.М.Буднікевич, В.А. Нікульча, Н.В. Романюк. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 64 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10049
- Маркетингові комунікації в торгівлі : [колективна монографія] / Лошенюк І.Р., Чаплінський Ю.Б., Жалба І.О., Нікульча В.А., Любківська Г.В. Чернівці, 2015. 176 с.
- Міжнародний маркетинг : навчальний посібник / уклад. І.Р. Лошенюк, І.О. Жалба, Ю.Б. Чаплінський, В.А. Нікульча, С.І. Олійнич, О.В. Лошенюк. Чернівці : Книги – ХХІ, 2015. 160 с.