Торговельний маркетинг (трейд маркетинг, trade marketing) – цей курс входить у вибірковий блок 4 курсу!
Торговельний маркетинг (трейд маркетинг, trade marketing) – цей курс входить у вибірковий блок 4 курсу! Чи знаєте ви, що схема розташування полиць та товарів у супермаркетах розробляється цілими командами психологів, маркетологів та мерчендайзерів?
Наприклад, товари першої необхідності завжди знаходяться максимально далеко від входу до магазину.
5 маркетингових хитрощів супермаркетів
Кольорові сітки з фруктами та овочами. Вони підкреслюють колір шкірки продукту і роблять його візуально привабливішим.
Упаковка товарів. Деякі товари стоять на полицях вже запаковані, схиляючи покупця до більшоі закупівлі.
Червоні цінники. Зазвичай так виділяють знижки. Тому товари із червоним цінником купують навіть тоді, коли вони продаються за звичайною ціною.
Великі візки. Чим більше візок, тим більше спокуса купити щось «про запас».
Вузькі проходи. Навіть у гіпермаркетах проходи досить вузькі. Це зроблено спеціально, щоб покупець йшов повільно, ближче до полиць та брав більше.