Критерії оцінки підготовки та захисту випускної дипломної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за шкалою ЗВО
Критерії оцінки підготовки та захисту випускної дипломної роботи
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за шкалою ЗВО. Випуск 2020. Дивитись далі:
Критерій |
Кількість балів |
1. Зміст роботи |
До 60 балів |
1.1. Правильне висвітлення у Вступі актуальності, ступеня розробки теми, мети, завдання, об’єкта, предмета, методів дослідження |
До 3 балів |
1.2. Рівень теоретичного, науково-дослідного опрацьовування проблеми. Якість використаного інформаційного матеріалу (результати маркетингових досліджень, монографії, спеціалізовані видання, матеріали конференцій) |
До 3 балів |
1.3. Висвітлення теоретичних чи практичних аспектів досліджуваної проблеми |
До 3 балів |
1.4. Повнота понятійного апарату |
До 2 балів |
1.5. Ретроспективний аналіз наукових поглядів на проблему |
До 2 балів |
1.6. Визначення особистої позиції щодо теоретичних положень різних авторів |
До 2 балів |
1.7. Повнота висвітлення маркетингового інструментарію розв’язання досліджуваної проблеми |
До 2 балів |
1.8. Моніторинг зовнішнього середовища. Дослідження ринку на якому функціонує підприємство. |
До 9 балів |
1.9. Загальна характеристика маркетингової діяльності об’єкта дослідження (факторів внутрішнього середовища) |
До 8 балів |
1.10. Визначення елементів комплексу маркетингу |
До 8 балів |
1.11. Визначення конкретної проблеми задекларованої в темі роботи |
До 8 балів |
1.12. Досягнення мети дослідження |
До 5 балів |
1.13. Повнота і системність загальних висновків. |
До 5 балів |
2. Оформлення роботи |
До 10 балів |
2.1. Дотримання загальних вимог до оформлення тексту дипломної роботи (шрифт, щільність, заголовки, нумерація, оформлення рисунків, таблиць, ілюстрацій, формул) |
До 2 балів |
2.2. Коректність посилань на використані джерела |
До 2 балів |
2.3. Дотримання правил оформлення списку використаних джерел |
До 2 балів |
2.4. Наявність і оформлення додатків |
До 2 балів |
2.5. Загальна та спеціальна грамотність |
До 2 балів |
3. Захист роботи |
До 30 балів |
3.1. Вчасне подання на попередній захист |
До 5 балів |
3.2. Наявність роздаткового матеріалу на захисті роботи |
До 3 балів |
3.3. Якість виступу на захисті дипломної роботи |
До 6 балів |
3.4. Орієнтація в тексті дипломної роботи |
До 3 балів |
3.5. Повнота відповіді на додаткові питання |
До 2 балів за пит. |
3.6. Презентація дипломної роботи, підготовлена у програмі |
До 5 балів |
МАКСИМАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ БАЛІВ |
100 |
Отримана сума балів дозволяє отримати таку оцінку за шкалою оцінювання КМСОНП:
Таблиця 3
За шкалою ЕСТS |
За національною шкалою |
Рейтингова оцінка з дисципліни |
А |
5 (відмінно) |
90-100 |
В |
4(добре) |
80-89 |
С |
4(добре) |
70-79 |
D |
3 (задовільно) |
60-69 |
E |
3 (задовільно) |
50-59 |
FХ |
2 (незадовільно) з можливістю повторного складання |
35-49 |
F |
2 (незадовільно) з обов’язковим повторним курсом |
1-34 |
«Затверджено»
на засіданні кафедри маркетингу,
інновацій та регіонального розвитку
протокол № 10 від 24 березня 2020 року
Завідувач кафедри ІРИНА БУДНІКЕВИЧ