Зимовий табір маркетологів ЧНУ “Маркетинг інтенсив” – було круто і по-справжньому!
Written by mmix. Posted in Абітурієнтам, ЗМІ, Корпоративні свята, Майстер-класи, Методична робота, Новини, Портфоліо, Студентам
Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультетууспышно провела І-й Зимовий табір маркетологів під назвою «Маркетинг-Інтенсив». Студентів, викладачів та гостей (спікерів) гостинно приймав рекреаційно-туристичний комплекс «Козацький хутір».
Основною метою перебування в таборі було отримання практичного досвіду у сфері маркетингу та бізнесу. Саме тому триденний цикл майстер-класів, тренінгів, лекцій та нетворкінгу забезпечували переважно не викладачі, а запрошені спікери з різних сфер і галузей регіонального господарського комплексу – керівники підприємств, успішні бізнесмени, практики та фахівці з маркетингу. Приємно, що одними з перших на таку пропозицію відгукнулися наші випускники-маркетологи.
Гостьовими спікерами стали Оксана Єсипчук (керуюча косметологічного центру «Naturel»), Оксана Філіпова (співвласниця мережі магазинів «Мультимедія»), Тетяна Ківерник (комерційний директор РА АСС), Наталія Філіпчук (доцент ЧНУ ім. Ю.Федьковича), Дмитро Лукенчук (співвласник мережі швидкого харчування OZZY), Олександр Баранник (Гендиректор мережі швидкого харчування OZZY), Інга Крупенна (доцент ЧНУ ім. Ю.Федьковича, власниця туристичної фірми «Барви Світу»), Андрій Клипач (викладач ЧНУ ім. Ю.Федьковича, власник мережі піцерій «Дон Густаво»), Ігор та Наталія Суворові (власники брендингового агентства Wizart), Христина Євчук ( маркетолог «Сітка Захід»), Сашко Білоус (Шпальта), Демянишин Єкатерина (фешен-маркетолог та Директор з маркетингу Профі-оптика) та ряду інших фірм та закладів Чернівців.
Мова йшла про професійний маркетинг: про вміння просувати унікальний продукт для свого клієнта, про мистецтво продажу та ціноутворення, про поведінку споживачів та теорію вражень, про стандарти обслуговування, про стартапи та їх фінансування. Не обійшлося й без гіркої правди – страшні історії про маркетинг, які звучали ввечері біля вогнища, оповідали про провали та небезпеки бізнесу.
Тему не вичерпано, тому вважаємо, що традицію започатковано. Стежте за аносами!
Програма табору:
28/01
12:00 – заїзд у табір
12:00-12:30 – екскурсія по готельно-ресторанному комплексу
12:30-13:00 – поселення
13:00 -14:30 – студія специфічного маркетингу з керівником косметологічного центру Naturel Оксаною Єсипчук
14:30-15:00 – обід
15:00-16:45 – «Коли заробиш свій перший мільйон доларів, ти можеш зняти костюм» – теорія враження від Наталії Філіпчук
16:45 – 18:00 – тренінг із продажу від Оксани Філіпової (мультимедіа, МТА, @mta.ua)
18:00-19:30 – коуч з інтернет-маркетингу від Сітка Захід (Христина Євчук)
19:30-20:00 – вечеря
20:00-21:00 – брендингове агентство Wizart @wizart.agency з інтерактивною вікториною на тему: «Архетипи в брендингу та рекламі»
21:00-21:20 – отримання проєктного завдання, яке необхідно презентувати 29/01
29/01
8:30-9:30 – сніданок
9:30-10:30 – animal-коуч з івент-маркетингу
10:30-12:00 – Демянишин Єкатерина @ekaterina_demiashina. Про Фешн- індустрію та Фешн-маркетинг
12:00-13:30 – комерційний директор РА АСС Ківерник Тетяна
13:30-14:00 – обід
14:00-15:30 – у гостях в Андрія Клипача сам Дон Густаво
15:30 – 17:00 – де і як відпочивають успішні люди: демократична розкіш і показний шик. Інга Крупенна
17:00-19:00 – бізнес-ланч від OZZY з Дмитром Лукенчуком та Олександром Баранником
19:00-20:00 – страшні казки про маркетинг біля вогнища
20:30 -21:00 – вечеря
21:00 – нетворкінг у стилі диско
30/01
9:00-10:30 – бізнес-сніданок від Шпальта – веде Сашко Білоус
10:30 -12:30 – на завершення табору – майстер-клас від @inna.dexter