Навчальні плани для маркетологів ЧНУ розробляються спільно з практиками! Сучасність та рівень гарантується!
Викладачі кафедри маркетингу Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича і найбільш успішні маркетологи-практики нашого міста (Дмитро Лукенчук, Олександр Баранник (мережа фаст-фуд «OZZY»), Марина Кирилюк (директор «Західна маркетингова компанія»), Олексій Валовий («Світ матраців»), Сергій Рогов (компанія АСС), Андрій Кондратьєв («Золоті сторінки Буковини», «АВК-стенд») зустрілись для обговорення нового наповнення навчальних програм спеціальності «Маркетинг, реклама та ПР» в офісі компанії «OZZY».
Нам всім вигідно наблизити теорію і практику. Як це зробити і забезпечити майбутніх випускників-маркетологів навиками та компетенціями, які є актуальними і адекватними сучасним вимогам ринку? – відповіді на ці питання намагалися знайти учасники цієї зустрічі.
Серед пропозицій практиків нами вже в цьому році будуть внесені зміни в навчальні плани підготовки маркетологів та рекламщиків:
1) На 3, 4 та 5 курсах введено курс «Digital marketing»
2) Введено курс «Власний бізнес»
3) В програму курсу «Паблік рілейшнз» / «PR» введено блок «Техніка підготовки контенту» та «Управління контентом»
4) В курс «Вступ спеціальність» введено блок «Самомаркетинг»
5) Відкориговану програму курсу «Основи дизайну»
Сподіваємося, що завдяки спільним зусиллям, «маркетологи Че» (як вдало висловився Олександр Баранник) будуть спеціалістами, котрі чітко розбиратимуться не лише в детальному комплексі маркетингу та маркетинговому менеджменті, а ще й в дірект-маркетингу, контент-маркетингу, нейро-маркетингу, а також знатимуть, що робити з аналітикою, яку дають різні цифрові аналітичні системи.
Ми почули один одного, а гарантією нашої подальшої співпраці були, є і сподіваємося ще будуть, історії успіху випускників спеціальності маркетинг ЧНУ – Дмитра Лукенчука (власник мережі «OZZY»), Олександра Баранника (виконавчий директор мережі «OZZY»), Марини Кирилюк (директор «Західна маркетингова компанія»), Дмитра Водяницького (Solutions Design Manager, Unipart Group, Великобританія), Артур Штирбу («SEO-Studio»), Андрія Верстяка, Євгена Венгера (ЧНУ), Тараса Мазура (Директор компанії Brain), Ірина Кондратьєва (Комерцынйи директор АВК-стенд), Катерина Савченко (Директ Авто), Віталій Вершинін – засновник та генеральний директор IT-компанії ”Improveit Solutions Ukraine”, Євгеній Баранник та Юрій Висоцкіс – засновники молодіжного бренду одягу ”Morning Star”, Максим Чупак – співзасновник мережі барбер-шопів “Bad Chopper”, Анастасія Луніна – провідний маркетолог мережі магазинів побутової хімії “Dini” в Чернівецькій та Івано-Франківській областях, Ірина Попова – начальник відділу маркетингу ТМ “Bacara” та багато інших.
.