25 жовтня в рамках Дня маркетингу на економічному факультеті Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича була проведена акція “День пішохода” під гаслом “Іду на економ” за підтримки “Кровля Центр”, мережі “Мультимедіа”, Інформаційного агентства АСС.
В змаганні курсів переміг 1 курс. В індивідуальному заліку: Костюк Надія (1 курс, спец. Маркетинг) – 15369 кроків, Царик Михайло (1 курс, спец. “Менеджмент”) – 12428 кроків, Ауріте Дарина (3 курс, спец. Маркетинг) – 11426 кроків. Переможці були нагороджені фітнес-браслетами від мережі “Мультимедіа” та від кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку.
Студенти усіх спеціальностей взяли участь у факультетському заходів, який засвідчив силу, молодість, спільність культури та ідей студентів і викладачів. Студенти та викладачі економічного факультетут пройшли в цей день величезну відстань – 785 714 кроків (550 км.) (Чернівці – Київ)
Програма заходу : 8.20 – 11.10 – реєстрація результатів учасників акції “День пішохода” під гаслом «Іду на Економфак» 1-5 курсу (підійти до Дошки рекордів (1 поверх біля кафедри маркетингу) і занести свій результат (кількість кроків або відстань) в колонку свого курсу, скинути фото на ноутбук організаторів, виставити свої фото та результати в соціальні мережі під слоганом «Іду на Економфак»),
9.50 – початок роботи Майстерні графіті (робота команд спеціальностей над біл-бордами наданими Інформаційним агентством АСС, балончики з фарбами презентували Торгівельно-виробнича компанія «Покрівля центр»),
11.10 – оголошення результатів для 1-3 курсу, вручення призів партнером «Мережа Мультимедіа» та деканом факультету. Флеш-моб. Групове фото.
11.10-13.00 – додаткова реєстрація учасників акції «Іду на Економфак» 4-5 курсу.
11.30 – початок Ділової гри у форматі «мозкового штурму» для студентів спеціальності «Маркетинг» та інших бажаючих
15.00 – Турнір з боулінгу на Кубок завідувача кафедри для студентів спеціальності «Маркетинг»