Бюджетний маркетинг – високі прибутки. Читай, вчись, маніпулюй, і не соромся цього
Бюджетний маркетинг – високі прибутки. читай, вчись, маніпулюй, і не соромся цього – це наша робота, це наші прибутки, це наш відпочинок на канарах.
Партизанський маркетинг / прихований маркетинг / прихована реклама) – комплекс нерекламних засобів розповсюдження інформації про товар / послугу. В якості таких засобів зокрема використовуються:: чутки, скандали, відгуки. Основний принцип партизанського маркетингу – донести інформацію про товар, послугу, компанію так, щоб цільові аудиторії не здогадалися, хто ви і, які цілі перед собою ставите.
Представляємо історію терміну, базові підручники та цікаві статті з проблематики партизанського маркетингу. Чекаємо на форумі кафедри (блог Ірини Буднікевич) актуальні приклади партизанської реклами та Ваші власні ідеї форм та сфер прикладання цієї цікавої концепції.
У 1983 році термін «guerrilla marketing» («партизанський маркетинг») ввів в обіг, як він сам вважає, американський маркетолог Джей Конрад Левінсон в книжці «Готуйся, цілься, плі!”. Саме він у 1951 році розробив один з найуспішніших і довгограючий брендів в світі – «ковбой Marlboro», не гребуючи засобами традиційних дорогих маркетингових комунікацій, наприклад, рекламою, паблік рилейшнз. З 1983 року пір він видав ще дві книжки і регулярно (1 раз в 2 місяці) випускає бюлетень на цю тему. Його книги перекладені на 37 мов і підлягають обов’язковому вивченню в багатьох програмах MBA. Технології партизанського маркетингу вперше почали застосовуватися в США в 80-і роки. В даний час його викладають більш ніж в 30 університетах Америки.
Ідеологію партизанського маркетингу активно обговорюють і впроваджують з 2001 року, коли до Левинсону приєднався Пол Хенлі, в минулому директор з маркетингу корпорації Microsoft, а нині – глава європейського підрозділу компанії Guerrilla Marketing International. Це не єдина компанія, консультантів в цій галузі зараз сотні, однак саме Пол Хенлі – всіма визнаний другий (після Левінсона) фахівець з партизанського маркетингу в світі і перший його пропагандист. Підвищеним інтересом користується авторський курс Пола Хенлі, який поширює компанія LBS Inter-national Conferences.
Левінсон сформував так звані «Золоті правила» партизанського маркетингу. Деякі з них представлені нижче, усе інше прочитаєте в книжці (Джей Левинсон «Партизанский маркетинг. Простые способы получения больших прибылей при малых затратах»: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://lib.rus.ec/b/407556/read):
- Думати. Багато програм робляться просто тому, що треба витратити рекламний бюджет. Але будь-які маркетингові акції повинні мати чіткі мета і термін. Для цього існує «маркетинговий календар – спосіб потрапити в рай ще за життя, він повністю виключає роботу всліпу і є найдорожчим ресурсом і основою всього підприємства». У ньому розписані справи на кожен день, справи, що ведуть до мети.
- Знаходити найдешевші і прямі шляхи – вони принесуть успіх.
- Не здаватися, не цуратися, навіть використовуючи TV і радіо, не гидувати особистим спілкуванням з клієнтами по телефону.
- Притаїтися і вивчити противника. Зрозуміти, чого хоче від вас споживач, чим Ви сильніші за конкурентів, чим Ви ніж вигідні посередникам, чого не вистачає Вашим співробітникам для кращої роботи.
- Не треба прагнути бути гучним.
- Треба інтригувати, бути ввічливими з ворогами, не соромитися «виляти хвостом» перед місцевою публікою.
- Великі вкладення в рекламу може замінити творчість «c перчинкою».
Рекомендуємо прочитати ряд статей та книжок з партизанського маркетингу.
1. Легенды о партизанском маркетинге (Ссилка : http://bishelp.ru/business/upravljaem-biznesom/legendy-o-partizanskom-marketinge)
2. Мастерская Партизанского Маркетинга: партизанский маркетинг, примеры, теория и средства нестандартного продвижения (Ссилка: http://www.m-pm.ru/)
3. Простые способы получения больших прибылей при малых затратах – Рецензия книги «Партизанский маркетинг» Джея Конрада Левинсона (Ссилка: http://obiznese.com/alhimija-biznesa/marketing-reklama-i-pr/502183-prostye-sposoby-polucheniya-bolshix-pribylej-pri-malyx-zatratax-recenziya-knigi-partizanskij-marketing-dzheya-konrada-levinsona.html)
4. 35 оригинальных примеров партизанского маркетинга (Ссилка: http://obiznese.com/alhimija-biznesa/marketing-reklama-i-pr/500040-35-originalnyx-primerov-partizanskogo-marketinga.html)
5. 20 примеров партизанского маркетинга (Ссилка: http://lpgenerator.ru/blog/2013/08/19/20-primerov-partizanskogo-marketinga/)
6. 18 гениальных примеров партизанского маркетинга, Снижаем расходы на рекламу (Ссилка: http://www.maultalk.com/topic174640.html?pid=1964890&st=20&#entry1964890)
7. 10 знаменитых примеров партизанского маркетинга (ссилка: http://slon.ru/biz/1004689/)
8. Рекламная идея № 2805. Партизанский маркетинг в действии: life placement (Ссилка: http://www.1000ideas.ru/article/reklama/reklamnye-idei/reklamnaya-ideya-2805-partizanskiy-marketing-v-deystvii-life-placement/)
9. Партизанский маркетинг: лучшие примеры нестандартной рекламы (Ссилка: http://businesslike.ru/index.php?showtopic=2772 )
10. Александр Левитас- независимый бизнес-консультант и бизнес-тренер «Партизанский маркетинг в вопросах и ответах» (Ссилка: http://www.levitas.ru/pmdetali.htm)
11. Джей Левинсон «Партизанский маркетинг. Простые способы получения больших прибылей при малых затратах»: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://lib.rus.ec/b/407556/read
12. Партизанский маркетинг: нестандартные идеи, приносящие прибыль [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.fiolet-korova.ru/partizanskij-marketing/