Попит на маркетологів останнім часом настільки зріс, що почав перевищувати пропозицію
Попит на маркетологів останнім часом настільки зріс, що почав перевищувати пропозицію. Справа у тому, що зараз жодна нормальна компанія не ризикує працювати без маркетолога, а в крупних компаніях навіть існують цілі відділи маркетингу, в яких працює далеко не один маркетолог. Це пов’язано з тим, що сучасний ринок мінливий, він весь час удосконалюється і тому успіх компанії залежить від того наскільки фахівці, що працюють в ній, володіють навиками маркетингу. Ось тому, багато компаній вважають за краще мати в своєму штаті одного або декількох фахівців – маркетологів.Маркетолог проводить моніторинг ринку, вивчає споживчі переваги і, аналізуючи отримані дані, формує асортиментну політику. У роботу маркетолога також входить організація рекламної кампанії, від розміщення звичайної реклами, до різних піар-акцій.
Робота цього фахівця дуже відповідальна, оскільки саме від нього залежить успіх компанії і якщо компанія потерпіла поразку на споживчому ринку, то вся відповідальність за її поразку лягає саме на плечі маркетолога. Також ця робота вважається дуже копіткою працею, адже потрібно не тільки знайти вигідний шлях збуту товару, але й укріпитися на ринку. Для всього цього спочатку збирається вся необхідна інформація, а також проводиться аналіз цін конкурентів і їх маркетингової політики. Отримана інформація обробляється за допомогою комп’ютерних програм і складається докладний звіт. Лише після всього цього маркетолог може зробити прогноз і дати необхідні рекомендації керівництву компанії щодо виробництва необхідних товарів та удосконаленню способів збуту товару або послуг.
Специфіка професії маркетолога:
Плюси професії: Висока заробітна плата. Великі перспективи кар’єрного зростання. Постійне підвищення кваліфікації.
Мінуси професії: Копітка та безперервна праця. Необхідність постійного підвищення кваліфікації.
Особисті і професійні якості
Маркетолог повинен бути уважним, комунікабельним, стресостійким, неординарним, ініціативним, мати організаторські здібності, аналітичне логічне та творче мислення, а також розбиратися в соціології і психології. У зв’язку з тим, що обробка потрібної інформації проводиться за допомогою комп’ютерних програм, маркетолог повинен бути упевненим користувачем ПК і уміти користуватися необхідними програмами.
Освіта
Для того, щоб стати професійним маркетологом необхідно мати вищу освіту за фахом «маркетинг» і на додаток до нього вища економічна освіта. З цими двома утвореннями є можливість крокувати вгору по кар’єрних сходах.
Скільки отримує маркетолог?
Кар’єрне зростання починається зазвичай з позиції асистента маркетолога, потім посада маркетолога-дослідника (або маркетолога-аналітика) – начальник відділу – директор з маркетингу. Досвід роботи у відділі маркетингу безцінний: ви отримаєте універсальні знання про техніку продажів і ведення бізнесу. Завдяки універсальності і широті погляду у маркетолога є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власну справу.
На початку кар’єри маркетолог отримує – $500-800. Зарплата директора з маркетингу – $1000-1500. За матеріалами порталу http://rabota.ua