Маркетинг – це суперскладно!
9-11 квітня відбувся щорічний захід кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету ЧНУ «Маркетинг інтенсив» у форматі Open Network. Учасники табору мали змогу зануритися у світ маркетингу, отримати реальні кейси, інсайти та нетворкінг із ТОП-спікерами.Сьогодні розповідаємо про наш перший день табору «SMM підріс і переріс». Представляємо наших гостей, партнерів та друзів, які щораз нас приємно вражають:
Андрій Костіль @kostil.andrew – власник креативної маркетингової агенції CoStil’ «SMM який нікому не треба: як створювати креативний контент маркетинг»
Інна Сергієнко @inka_sergienko, автор цифрового контенту, антилекція «Жодна стратегія не спрацює без …»
Олексій Андронік та Яна Ропчану @a_andronik @yana.ri15, SMM-агенція Твої: «Контент-стратегія 2025: балансування між трендами та стабільністю»
Максим Юрковський @maxyurkovskiy, блогер, експерт зі створення контенту та просування в соцмережах:
«Як брендам ефективно використовувати EGC, UGC та influence marketing»
Анна Назарова власниця бренду Anika Phone @anika_dj : «Чат GPT у SMM: як делегувати рутину ШІ та залишити собі креатив
Ірина Кох @ira_kox, Президент бізнес клубу LBC, експертний спітч «Як робити мільйони в інстаграм»
Андрій Павлюк @andrepavlyuk, співвласник студії графічного дизайну NARDO : «SMM-дизайн: ера гіперкреативності та візуального безумства»
Усі наші заходи дають реальну можливість отримати досвід, який допомагає стати профі в маркетингу!